Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 23. 9h:18' EZ A 455. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 456. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3010 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 18 15 | elmormolod a 18. varázslatot |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 642 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 642 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 10 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, |
bunkósbot (#9) 1 ap /db, | csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | bordacsont (#16) 3 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 3 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | távcső (#42) 24 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, |
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, |
szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, | mérleg (#81) 12 ap /db, |
zöld üveg (#82) 4 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, |
bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, |
hosszú íj (#111) 30 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | rókafarok (#124) 4 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, |
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, |
mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, |
ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, |
borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | vasvért (#164) 90 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, |
sullár hólyag (#168) 10 ap /db, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | rövid kard (#171) 24 ap /db, |
téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, |
vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, |
arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, |
trikornis szarv (#198) 18 ap /db, | karbin plazma (#199) 15 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, |
dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, |
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, |
tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, | lant (#238) 22 ap /db, |
pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, |
márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, |
kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, |
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 187 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, |
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, |
bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, |
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | királyi korona (#338) 187 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, |
molluszk ház (#353) 3 ap /db, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, |
vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, | stukilövedék (#414) 1 ap /db, | teknőcteknő (#416) 18 ap /db, | bányászcsákány (#434) 15 ap /db, |
réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, |
zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | csatabárd (#555) 33 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, |
rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | szulfin (#676) 30 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | ryuku kopja (#694) 105 ap /db, |
troll csont (#704) 6 ap /db, | etra hályog (#712) 37 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, |
rubin fejék (#729) 210 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db. |
alligátorbőr (#661) 10 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, |
ásó (#34) 5 ap /db, | csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 15 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, |
furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gromak páncél (#270) 30 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | hűségérme (#1141) 40 ap /db, | illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db, |
jégszilánk (#1128) 3 ap cseppje, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, |
két kard szimbólum (#144) 10 ap /db, | Khór maszkja (#1138) 500 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
liumbe bimbó (#656) 15 ap /db, | mágusszelence (#1076) 25 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókampó (#165) 12 ap /db, |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | méregfog (#1553) 240 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nyílcsapda (#243) 22 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, |
remák szív (#264) 12 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | ryuku kopja (#694) 70 ap /db, | ryuku védőkenőcs (#1154) 24 ap /db, |
sallank karom (#128) 2 ap /db, | Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
szeksztáns (#32) 20 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, |
vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, | varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
ve 712 3 | megveszed a 712. tárgyat 3 |
ve 669 10 | megveszed a 669. tárgyat 10 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
le 1171 1528 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat az 1528. tárgyat |
fa 1076 2455 1 | feladod az 1076. tárgyat a 2455. kalandozónak (1 darabot) |
faa 1528 1171 1154 | feladod az 1528. tárgyat az 1171. tárgyat az 1154. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Megmarkolva a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [142,64] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger profi üstjét. (ld. enc.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak! Mikor közelebb mégy az elf kósza házához, látod, hogy vendége van. Beköszönsz. Hmm. Valahonnan nagyon ismerős a fickó! - gondolod, aztán hirtelen beugrik. Hiszen ez a mesterharcos a Csatorna túlpartjáról! Beszélgettek kicsit, és az úszómester elmondja, hogy még mindig a sellővárost keresi, és egyben érdeklődik, hogy haladsz a víziharc terén. Persze dicsekszel, és bizonygatod, hogy nálad ügyesebb búvár nincs kerek e világon.
- Az jó, mert expedíciót szervezek az északi tengerben, egyenest a sellők városába! Ha érzel magadban elegendő elszántságot, keríts egy kifejezetten víz alatti harcra való fegyvert, tanuld meg a vízlégzés igéjét, és gyere el az északi, Nagy Natali Kőhöz. Hozd el néhány társadat is. Ajánlom, hogy alaposan készüljetek fel, mert kezdőkkel nem indulok útra. Legyetek legalább hárman, ne sokkal többen, ennyien talán még nem keltjük fel a tenger nagyragadozóinak figyelmét.
Még pontosítod a találkozó helyét, aztán máris menni készülsz, és magadban már a víz alatti kaland részleteit tervezgeted. (8. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 12, északra 183 mérföldre teljesítheted.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.)
(Továbbmész...) [142,63] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [143,61] Épületek tűnnek fel.
be 704 | bemész a 704. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 40 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
zöld üveg (#82) 6 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 20 ap /db, | szem szimbólum (#142) 24 ap /db, | virág szimbólum (#143) 16 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, |
hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, |
vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, |
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, |
vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, |
obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, |
dobóháló (#221) 16 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, |
lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, |
kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | pszi kő (#248) 1000 ap /db, |
regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, | remák szív (#264) 24 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
jégszív (#282) 30 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, | Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, |
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
din formázó minta (#301) 50 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | varázskő (#305) 150 ap /db, |
réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, |
roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | piranha zsákvédő (#337) 14 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, |
súlyzó (#347) 18 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, |
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, |
moa burát (#384) 24 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db, |
réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, |
Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, |
Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, | kholden kulcs (#470) 40 ap /db, | norgat kulcs (#471) 48 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, |
fiatalság itala (#473) 400 ap /db, | zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, |
angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, | őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, | árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, |
aranytoll (#572) 80 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, | toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, |
jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | viharamulett (#611) 80 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, |
sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, | arkog kő (#632) 2 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, |
kulcskarika (#648) 160 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
teknősesszencia (#702) 90 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, |
kij formázó minta (#717) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, |
gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, | kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, |
Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, | bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, | natharion opál (#747) 100 ap /db, |
esthari rubin (#748) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | türkiz karika (#750) 100 ap /db, | rítusónix (#751) 100 ap /db, |
nyers zafír (#752) 100 ap /db, | jácint díszkő (#753) 100 ap /db, | csavart smaragd (#754) 100 ap /db, | malachit füzér (#755) 100 ap /db, |
obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, | bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, | ezüstlevél (#759) 100 ap /db, |
to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, | ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, |
mihlanil érme (#764) 160 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, | tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, |
tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, | dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | ogre öv (#834) 1140 ap /db, | Mindabala pikkelye (#845) 2400 ap /db, |
Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, | kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, | rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, | vörös zselé (#862) 10 ap /db, |
yetifog (#863) 8 ap /db, | ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | káoszkulcs (#884) 100 ap /db, |
agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, | kreommat szirom (#925) 8 ap /db, |
cápazsír (#932) 8 ap /db, | bahrot bőr (#938) 10 ap /db, | keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | kulcsszilánk (#942) 14 ap /db, |
ében talizmán (#944) 9900 ap /db, | tl'urlang méreg (#946) 396 ap cseppje, | sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, | Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db, |
Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db, | éjkristály (#958) 60 ap /db, | dramoan kő (#967) 150 ap /db, | drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, |
párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, |
szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, |
ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, | Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | hollókristály (#1102) 1000 ap /db, |
törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, |
torz fülkarika (#1148) 750 ap /db, | Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, |
ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, | mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, | pondróvér (#1232) 8 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, |
gyilkos méreg (#1265) 120 ap kortyonként, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | teriád dobóháló (#1281) 80 ap /db, |
szaké (#1295) 51 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, |
fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | ryuku függő (#1322) 675 ap /db, |
ryuku nyaklánc (#1325) 360 ap /db, | vastag ryuku kulcs (#1344) 36 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, |
ryuku tál (#1365) 10 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, |
anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, | aranycsináló csáp (#1383) 60 ap /db, | dinó szaru (#1385) 22 ap /db, | teriád vadászöv (#1389) 5000 ap /db, |
Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, | halálfejes zászló (#1416) 4000 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | kígyónyelv (#1473) 12 ap /db, |
fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db, | yuong tűzpikkely (#1495) 75 ap /db, | cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db, | katonai kötszer (#1508) 108 ap /db, |
teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, | varázskorsó (#1546) 1350 ap /db, | Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, |
balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, | Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, | életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, | griff nyakék (#1579) 240 ap /db, |
tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, | ork sör (#1701) 32 ap /db. |
alligátorbőr (#661) 10 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, |
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | hűségérme (#1141) 40 ap /db, | illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db, | jégszilánk (#1128) 3 ap cseppje, |
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, | két kard szimbólum (#144) 10 ap /db, |
kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | liumbe bimbó (#656) 15 ap /db, | mágusszelence (#1076) 25 ap /db, |
márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókampó (#165) 12 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nyílcsapda (#243) 22 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, |
párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, |
rókafarok (#124) 3 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, |
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, |
etra hályog (#712) 25 ap /db áron. |
m 2 | mozogsz keletre |
be 706 | bemész a 706. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, |
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
im 2 4 | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és egy rókafarok. 2080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | használod a 449. tárgyat |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. három ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 34 (43) | Szint: | 24 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 27 (30) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 (23) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 30 (31) | Életpont: | 460/326 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 44 (49) | Varázspont: | 738/608 | Pénz: | 6992 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 201/177 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/87 (+21%) | ökölvívás: | 7/7 | szúrófegyverek: | 28/95 (+3%) |
vágófegyverek: | 20/16 | ütőfegyverek: | 7/90 | lőfegyverek: | 26/86 |
dobófegyverek: | 8/89 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (70%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/50 | 2. nyomkövetés: | 53/75 (+4%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 10/55 | 5. csapdakészítés: | 18/28 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/2 |
7. gyógyítás: | 54/0 (+130%) | 8. titkosírás: | 5/46 | 9. felderítés: | 19/16 |
10. szörnyidomítás: | 3/53 | 11. teológia: | 38/56 (+10%) | 12. taumaturgia: | 48/45 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 1/42 | 14. versengés: | 11/64 (+14%) | 15. harcművészetek: | 3/30 |
16. zene: | 6/67 | 17. szörnyismeret: | 26/87 (+30%) | 18. pszi: | 21/2 |
19. zárnyitás: | 1/108 | 20. vadászat: | 3/47 (+10%) | 21. bányászat: | 12/94 |
22. úszás: | 11/51 (+14%) | 23. főzés: | 11/58 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
jók (#990), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 3 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | tűzeső (#61) | >> | Ciang Csí (#978) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
469 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | mágusszelence (#1076) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | spiritusz (#170) |