Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. nov. 28. 12h:23' EZ A 411. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 412. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2061 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kt 323 4 | elkészíted a 323. tárgyat (4 darabot) |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 104 életpontot vesztettél. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kentaurusz fejét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz szügyét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 67 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz bal karját. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kentaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 58 életpontot vesztettél. A kentaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. Kiváló munka volt (+37 varázspont). Messze hajítod a vacak kis vezérfarkas trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kentaurusz trófeát. 4 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 315, gyógyulás: 0, összesen: -315 ÉP}
vv 11 12 13 | elmormolod a 11. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
im 3 | imádkozol |
h 1271 203 | használod az 1271. tárgyat |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi óriásyeti bal vállát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi óriásyeti testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner kentaurusz trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő dombi óriásyeti trófeát. 4 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 279, gyógyulás: 0, összesen: -279 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 116 30 133 | t. energia kisütése: 116 30 133 |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [179,27] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 43 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
h 234 20 | használod a 234. tárgyat |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [181,27] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis fekete testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod az éjkornis bal első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az éjkornis farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP] és 9 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 150.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál nyakát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nanda fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 401 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az aranyfecske jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
e 10 | élelemszerzés 3 pontért |
e 10 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT) Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY) Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle! |
Erő: | 33 (51) | Szint: | 32 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 30 (45) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 475 kg |
Ügyesség: | 36 (53) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/29 év |
Egészség: | 33 (47) | Életpont: | 727/596 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (60) | Varázspont: | 1234/96 | Pénz: | 4183 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/25 | Pszi pont: | 159/118 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/46 | ökölvívás: | 14/20 (+50%) | szúrófegyverek: | 9/57 |
vágófegyverek: | 28/19 (+6%) | ütőfegyverek: | 36/94 (+7%) | lőfegyverek: | 25/20 (+2%) |
dobófegyverek: | 31/16 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61, 88, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/11 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 45/83 (+68%) | 3. mászás: | 16/45 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 18/91 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 4/79 | 6. gyógyítás: | 44/28 (+27%) |
7. titkosírás: | 11/24 | 8. felderítés: | 23/87 | 9. szörnyidomítás: | 8/42 |
10. teológia: | 38/0 (+17%) | 11. taumaturgia: | 74/17 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 2/26 |
13. versengés: | 11/81 | 14. harcművészetek: | 14/15 | 15. zene: | 9/61 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 27/67 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/74 |
19. vadászat: | 14/81 (+136%) | 20. vitalitás: | 1/76 | 21. bányászat: | 33/50 |
22. úszás: | 9/5 | 23. főzés: | 19/60 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Lady Amélia (#966) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | 24. szintű lényekre | éhínség (#39) | >> | 10. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Ismerd meg az élővilágot magad körül. Imádkozz, ha már ismersz 200 szörnyet! (Ld. referencialistán). |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 88, 90. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 719, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 76415. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 75. Szerzett pont: 8869. Beállított erő: 0 Összpont: 8869 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
druida áldás (300) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
Összsúly: 374.55 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | galachmit (#310) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
11 | víz (#27) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
260 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 3 | dentor bőr (#551) | |||
5 | drótszőr (#37) | 4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
18 | kaja (#2) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 14 | ragasztó (#83) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|