261. forduló, Ath Edorf Syl-Kog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 13. 12h:14'
EZ A 775. JÁTÉKHETED, 260. FORDULÓD
776. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5364
SZÁMLA : XXXX

ATH EDORF SYL-KOG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,69] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 kvazárt (100 arany).
Piszkos Fred, amikor összefutottatok, adott neked 150 aranyat. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tazunkaróka nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 620.]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 308 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 607.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 597.]

hu 72 57 237 hulladék: 72 57 237
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

hu 103 15 63 hulladék: 103 15 63
Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

hu 123 126 hulladék: 123 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 587.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[71,68] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Felfedeztél egy világítótornyot. Felfedeztél egy csillezsályát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy Krogan, a pusztító hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [72,67] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Baltás Bödön előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,66] Még mindig hegyvidéken vagy. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [54 pontot használtál fel, van még 533.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[72,65] Továbbra is alacsonyhegység. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leanan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "

(Továbbmész...) [73,64] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az emberevő fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 495.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Sötét erők, Hatalom! Ezt nem engedhetjük! Remélem szembeszálltok azzal,
Aki elpusztította a természetet, és Nekem fogtok segíteni.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza fityegő hártyáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 pirkitet. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: A Moák távolsági fegyverei jóval hatékonyabbak az adamantit nyílvesszőnél. Elhagyod a phua-kúpot. [40 pontot használtál fel, van még 455.]

m 8 mozogsz északra
[73,63] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 431.]

ep 435 170 építed a 435. tárgyat 170 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a törpe bánya. 248 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [170 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[74,62] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az emberevő bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,61] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Utad során felfedezel egy törpe bányát. Látsz egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[75,60] Továbbra is magashegységben vagy. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Macskaszemű Marion egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ragyás burástya!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. [+2% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,59] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Találsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a griffőniksz bal vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a griffőniksz csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csatabárddal felnyitod a griffőniksz farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a griffőniksz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy fekete griff!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fekete griff testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 157.]

ef 7 502 energia fejlesztése 7
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 143.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 140.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [5 pontot használtál fel, van még 135.]

* 3. BP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 125.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 115.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 115 pontod maradt, ebből a következő körre 115 pontot vihetsz át. Kapsz még 401 pontot. A következő körben tehát 516 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ath Edorf Syl-Kog, egy hosszú ősz hajú, borostyánszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 260. fordulód.

Erő: 30 Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 122 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 29 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 73/73 év
Egészség: 31 Életpont: 313/313 Jellem: jó (71) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (30) Varázspont: 149/83 Pénz: 229 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 108/2
Eddig összesen 1350 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4467 TP-t kaptál. Jelenleg 479509 TP-d van. A következő szinthez még 120491 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, élőholt quwarg, bányarém.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/30 szúrófegyverek: 23/52 vágófegyverek: 14/52 (+24%)
ütőfegyverek: 18/58 (+5%) lőfegyverek: 9/38 dobófegyverek: 16/95

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << kétfejű csatabárd (#1754) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); fejsze (#1240) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 4
75,59 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/19 (+60%) 2. nyomkövetés: 55/82 (+40%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 11/56 (+7%) 5. csapdakészítés: 13/15 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/40
7. gyógyítás: 38/64 8. titkosírás: 19/62 (+12%) 9. felderítés: 8/48
10. szörnyidomítás: 6/39 11. teológia: 19/51 12. taumaturgia: 30/66 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 2/11 15. zene: 10/43 (+5%)
16. szörnyismeret: 14/34 (+18%) 17. pszi: 12/28 (+15%) 18. zárnyitás: 4/17
19. vadászat: 6/4 20. bányászat: 40/10 (+4%) 21. főzés: 8/34 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 14 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 170 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
nukleáris cickány (#155), Jégmágusok Szövetsége (#9169), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1563 TU szükséges.)

Összsúly: 226.44 kg Megterheltség: 188%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 csillezsályalevél (#1253) 1 grifftojás (#179) 5 kaja (#2)
3 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,68) törpe bánya (#435), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(72,65) a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, emberevő (#119)
(72,66) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Sheran oltár
(72,67) Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(73,63) világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), törpe bánya (#435), nyuhaj karbin (#110)
(73,64) emberevő (#119), Sheran oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, massza (#217)
(74,61) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), fémbontó szójer (#150)
(74,62) emberevő (#119), világítótorony (#156)
(75,59) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), fekete griff (#107)
(75,60) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Ath Edorf Syl-Kog 260. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) orgoró (#170) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) kneopatikus mollusk (#209)
joviális m.szockó (#211) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241)
áeratikus hasnyák (#243) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) aranygriff (#304) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) kék rothasztó (#421) érző szívű dromedár (#753)
lajhárlord (#757) bandita (#758) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768) proteinsólyom (#771)
köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Quirov (#975) Pikoló (#7010)
Zuramagor (#7012) bányarém (#7083) hegymélyi lidérc (#7084) mocsárivérc (#7143) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) $tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
tábla (#120) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) $nap szimbólum (#141)
virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
$karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228)
obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233)
tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) nekrofun medál (#253) templom (#256)
nehezék (#258) friss csatamező (#262) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266)
fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271)
aranytű (#272) ametiszt medál (#275) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) jégszív (#282)
kvazár pajzs (#296) arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) kőszem (#304)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) súlyzó (#347) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) szockó hólyag (#355)
ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa gyöngy (#378) moa obszidián (#380)
moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385) szigony (#389)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) fpi formázó minta (#419) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447)
lótuszfőzet (#448) kristályfolyadék (#449) barátság szent tüze (#484) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
kihívás tornya (#502) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) csatabárd (#555) biami kvazárlándzsa (#568)
aranytoll (#572) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653)
darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) alligátorbőr (#661)
elf csont (#664) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) sáfránykristály (#675) szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
tűzfény (#686) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701)
troll csont (#704) kobudera csont (#705) gnóm csont (#706) ritualista amulett (#708) csontamulett (#711)
berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) vortex talizmán (#812) jegesmedve bunda (#1067)
bundás kabát (#1068) rozmárfog (#1069) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) párducbőr övtáska (#1117)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítővasa (#1261) Halatir kalapja (#1262) vadászkés (#1264)
kis mágneses bigyó (#1266) gyémánt okuláré (#1270) Kaldor varázspora (#1272) csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) fülemüle síp (#1576) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
illatos rózsaszál (#1595) ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685) ork sör (#1701) krónika (#1725)
kétfejű csatabárd (#1754) obszidián penge (#2082) vaskard (#2084)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) fokhagymás oldalas (#8) mákrózsafőzet (#14) ropogós rókafarok (#16)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek