Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jún. 24. 15h:07' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5400 SZÁMLA : XXXX |
kotb 9144 | belépés K.T.-be: 9144 |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
le 127 | leveszed/lerakod a 127. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [114,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő vízionár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vízionár puha bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [113,48] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
kt 114 10 | elkészíted a 114. tárgyat (10 darabot) |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 719 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [111,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. (ld. enc.) 343 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [110,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [108,49] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY) Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik. |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY) A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni. |
Erő: | 18 (29) | Szint: | 11 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 12 (17) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 277/273 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 13 (21) | Varázspont: | 168/3 | Pénz: | 3042 arany | Kép. pont: | 8 |
Pszi pont: | 6/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 8 |
108,49 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 (+2) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. szörnyidomítás: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. taumaturgia: | 1 |
10. harcművészetek: | 15 | 11. pszi: | 1 | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trollfa (#80) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 775), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | |
1 | gromak páncél (#270) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kis vaspajzs (#159) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | |
1 | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 2 | vassisak (#160) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 11 | * | bumeráng (#249) | 17 | ezüstshuriken (#327) | ||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | rövid kard (#171) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) |
1 | * | örökkévaló napköve (#2089) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
6 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fáklya (#36) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 8 | krónika (#1725) | |||
2 | leviatán hólyag (#2182) | 6 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 57 csepp spiritusz (#170), fér még: 3] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 69] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 42 korty víz (#27), fér még: 18] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | antilopbőr (#48) | 4 | dorony tüdő (#212) | |||
18 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
42 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 8 | kaktusztüske (#114) | |||
18 | madártoll (#112) | 3 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
15 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 4 | sallank karom (#128) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 2 | tükör (#43) | 8 | varkaudar csont (#1113) | |||
25 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 80.79 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 8 | kaktusztüske (#114) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 2 | vízionár szem (#102) |
107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|