Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 22. 20h:40' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3980 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
e 25 | élelemszerzés 25 pontért |
Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elhajítod a vacak evaporőr trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a piromenyét bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [42,7] A síkság után kisebb hegyek következnek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy világítótornyot. (ld. enc.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a drasmólyom testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. Magad mögé lököd a pitiáner rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő drasmólyom trófeát. 138 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [44,7] Továbbmész a város utcáján. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló bal vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [45,7] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőevő feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [44,5] Dombos terepre érkeztél.
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY) A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2. |
VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY) A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal. |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
Erő: | 13 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 11 (13) | Életpont: | 116/66 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 56/26 | Pénz: | 65 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 8 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
44,96 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 981 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 6 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. vadászat: | 3 |
10. bányászat: | 5 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
Összsúly: 30.08 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | víz (#27) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|