25. forduló, 27. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 28. 12h:03'
EZ A 1183. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
1184. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,18] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

gyk 8 20 gyakorolsz a 8. tárggyal 20 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[31,17] Fák, mindenütt csak fák. Ez Moisma erdejének keleti határa. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 2 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [32,17] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tintacsiga trófeát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 125.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Minél többet veszel el belőle, annál nagyobb lesz.
[5 pontot használtál fel, van még 120.]

m 3 mozogsz délkeletre
[33,18] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ormánygőte közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az ormánygőte bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ormánygőte harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 100.]

be 11 bemész a 11. titkos labirintusba
A sziklás, köves dombok között aránylag hamar megtalálod a mirgek barlangjának bejáratát. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Odabent bűzös, egészségtelen levegő fogad. Az alacsony, szűk járatokat láthatóan nem az emberek, hanem a mirgek méreteire tervezték. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Görnyedten haladsz előre a szűk folyosón. Egy tágabb, fészekszerű terembe érkezel. A fal mellett nagy mirg tojások sorakoznak. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mirg. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a mirg testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mirg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kínlódva mászol végig ezen a járaton, és végül rá kell döbbenned, hogy zsákutcát követtél. [3. PONT] Hamarosan egy mirget pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a mirg farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mirg bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a mirg csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A kanyargó folyosó padlóját mindenhol mirg ürülék borítja. Orrodat befogva lépkedsz tovább, mígnem elérsz a járat végéhez. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mirg az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a mirg testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mirg bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a mirg jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 80.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Elérted a térképen az 5-össel jelölt pontot. Mindenhol csontok hevernek (némelyik emberi). Feltehetően ez a mirgek ebédlője. [5. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mirg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a mirg tollas testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mirg farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A sarokban, néhány emberi csont között, megtalálod a térképet. Számodra érthetetlen ákombákom az egész. Nyilván titkosítva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és kikapaszkodsz a napfényre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [18 pontot használtál fel, van még 62.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[32,19] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bo-skorpió. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a bo-skorpió testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 52.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip! (ld. enc.)

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a topránypolip testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a topránypolip testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a topránypolip puha testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Villámgyorsan mászol fel a köteleden. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 38.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[31,19] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ormánygőte. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az ormánygőte bal hátsó lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az ormánygőte testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy autentikus vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [30,19] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő csontlepke mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke bal szárnyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 2 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 12.]

go 2 gonoszkodsz: 2
Nem bírod nézni a szerencsétlen troll szenvedését - ezért egy jól irányzott csapással inkább véget vetsz neki. Ez igazán irgalmas cselekedet volt! (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 530 bemész az 530. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

MIRG (75. SZÖRNY)
A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is.

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 26. fordulód.

Erő: 12 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 13 Életpont: 115/107 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 7 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 113 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 503 TP-t kaptál. Jelenleg 4 457 TP-d van. A következő szinthez még 2 543 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4 (+1)
lőfegyverek: 7 (+1) dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
30,36 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 37

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zárnyitás: 2 9. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 11.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 1 * mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 8 * kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 7 mérgezett tüske (#23) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [benne 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
1 + vizestömlő (#3) [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 6 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
3 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68)
12 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 8 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 11 tigroszlán fog (#63) 2 tükör (#43)
10 varányszem (#30)

Összsúly: 31.81 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 gyenge méreg (#26) 2 gyöngymangó (#135) 8 kerek kő (#19)
12 madártoll (#112) 2 ormánygőte csont (#21) 4 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31 32 33 34
16
17
18
19
20
(30,19) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Tharr oltár, 2. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), csontlepke (#746)
(31,17) pókvadász (#59), csontlepke (#746)
(31,19) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), ormánygőte (#18)
(32,17) tintacsiga (#74), 4. jellempróba, oltár, phua-kúp (#372)
(32,19) mély kút (#93), bo-skorpió (#54), topránypolip (#86)
(33,18) a 11. labirintus bejárata, oltár, ormánygőte (#18), mirg (#75)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.

Üzenet küldése a karakternek