20. forduló, 80. forduló, Változó Széljárás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jan. 4. 21h:10'
EZ A 27. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
28. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3063
SZÁMLA : XXXX

VÁLTOZÓ SZÉLJÁRÁS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-23] koordinátán.

h 135 7 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 169.]

d eldobod
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy tárgyat.)

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[44,-24] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trollfa nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trollfa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A trollfa egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A trollfa egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Belebotlasz valamibe: 1 pirkit. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [44,-25] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az északi aurach testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az északi aurach testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


Összefutsz egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy khór darázs trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gránitpöröly Brag. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [45,-26] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a spagulár bal hátsó lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Bunkóval többször eltalálod a spagulár bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Keressétek Tinúvielt, és ámuljátok szépségét! " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 145.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+8 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 125.]

be 20 bemész a 20. titkos labirintusba
Megtaláltad a térkép útmutatásai alapján az ork fészket. Szerencsére nem látsz őrt - óvatosan a bejárathoz settenkedsz. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Kopott, töredezett kőlépcső vezet le a mélybe. A bűz itt egyre erősebb. [5 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
A kanyarodó folyosót követve egy falba vájt őrposzthoz jutsz. [2. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a Duer-ork fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkót. Meglengetve a bunkót ellenfeledre rohansz. Bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Duer-ork testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a Duer-ork testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis vaskulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A szűk szoba, ahová belépsz, valamilyen raktárféleség lehet. [3. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 zöld üveg. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 5 6 5 mozogsz 5 6 5
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog. [5. PONT] Hirtelen egy Duer-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Duer-ork testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Duer-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A félkör bemélyedés utáni szoba látszik az orkok lakószobájának: ugyanis 1.) itt a legnagyobb a bűz, 2.) lerágott csontok hevernek szanaszét, 3.) kizárásos alapon. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tugt-ork jobb karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Tugt-ork fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Tugt-ork megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 kígyóbőr kesztyűt. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 5 arany, 2 bakkura bőr és 1 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-11 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszaérkezel a mocskos ork férgek barlangjának bejáratához. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 75.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[46,-26] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [47,-26] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a púpos burástya nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [18 pontot használtál fel, van még 52.]

kt 22 8 elkészíted a 22. tárgyat (8 darabot)
Begyűjtöttél 8 tüskét. [8 pontot használtál fel, van még 44.]

m 1 mozogsz északkeletre
[48,-27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tigroszlán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkót. Marokra fogva a bunkót a másikra rohansz. Bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tigroszlán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [9 pontot használtál fel, van még 35.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. [30 pontot használtál fel, van még 5.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Változó Széljárás, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 26. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 185 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 13 Életpont: 120/82 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 2
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 33 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 140 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 476 TP-t kaptál. Jelenleg 7 228 TP-d van. A következő szinthez még 4 772 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 5 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: bunkó (#5) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -5.); kerek kő (#19) (6 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 2 (+1)
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. vadászat: 1 8. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
ormánygőte (#18) (csak egyszer), bakkura (#52) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
csontlepke (#746)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 11, 12, 20.

Összsúly: 60.94 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 gyöngymangó (#135) 2 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 1 bőrpáncél (#51)
3 csontszablya (#64) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis vaskulcs (#40)
1 pirkit (#153) 3 szárnyas hernyó (#69) 8 tigroszlán fog (#63)
8 tüske (#22) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49
-28
-27
-26
-25
-24
-23
-22
(44,-25) Sheran oltár, északi aurach (#350), Gránitpöröly Brag (4017. kalandozó)
(44,-24) trollfa (#80)
(45,-26) spagulár (#82), a 20. labirintus bejárata, Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46)
(46,-26) olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(47,-26) púpos burástya (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár
(48,-27) tigroszlán (#43), Leah rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek