25. forduló, 27. forduló, Elfroppantó Lice összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 7. 14h:08'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2981
SZÁMLA : XXXX

ELFROPPANTÓ LICE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-47] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű Tguarkhan férfival. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bronz éjmedált, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kvazár kesztyűt, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy q. ölő medált, egy q. pusztító éremet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy óriásmassza trófea és egy hoarián sárkánybébi trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xerdemoth. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

kt 68 5 elkészíted a 68. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 kék orchideát. [30 pontot használtál fel, van még 139.]

kt 10 5 elkészíted a 10. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 dárdát. [50 pontot használtál fel, van még 89.]

m 3 mozogsz délkeletre
[45,-46] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, rövid hajú, barna szemű törpe nő táborát. Körszakálla és kipödört bajsza van. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Utad során felfedezed egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfi táborát. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [15 pontot használtál fel, van még 74.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány élőholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erő parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat éjszakánként a mocsáron kívülre, sőt a város közvetlen környékére is! Egy felderítőnknek sikerült egy aránylag pontos térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élőholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! Íme a térkép.

3
6 7
2 4
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, északra 12 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 87 1 eladod a 87. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 30 4 eladod a 30. tárgyat 4
Eladtál 4 varányszemet. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 41 2 eladod a 41. tárgyat 2
Eladtál 2 grákóbőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 16 2 eladod a 16. tárgyat 2
Eladtál 2 bordacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 36 17 eladod a 36. tárgyat 17
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 135 3 eladod a 135. tárgyat 3
Eladtál 3 gyöngymangót. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 130 3 eladod a 130. tárgyat 3
Eladtál 3 hebrencs állkapcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 44 3 eladod a 44. tárgyat 3
Eladtál 3 királygyík bőrt. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 125 4 eladod a 125. tárgyat 4
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 128 5 eladod a 128. tárgyat 5
Eladtál 5 sallank karmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 68 5 eladod a 68. tárgyat 5
Eladtál 5 kék orchideát. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 102 2 eladod a 102. tárgyat 2
Eladtál 2 vízionár szemet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ve 181 1 megveszed a 181. tárgyat 1
Ezt a parancsot az ingyenes ill. Klasszikus Túlélők Földjén nem használhatod! [0 pontot használtál fel, van még 69.]

kf 181 1 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[46,-46] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Látsz egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,-46] Kisebb hegyek emelkednek itt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy drasmólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [46,-45] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nathan vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar barlangot. (ld. enc.) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 53. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 24.]

kut 45 kutatsz 24 pontért
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [24 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 168 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY)
A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn!

KARAKTERLAP

Elfroppantó Lice, egy copfos ősz hajú, félszemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Ez a 26. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 257 cm
IQ: 9 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 496 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 14 Életpont: 123/123 Jellem: gonosz (5) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 111 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 132 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 470 TP-t kaptál. Jelenleg 6 670 TP-d van. A következő szinthez még 330 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, varkaudar kölyök. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 12 dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -8.); dárda (#10) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 2 (+1) 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 17, 18, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 2 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 bunkó (#5)
1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11) 4 csontszablya (#64)
5 dárda (#10) 1 * kőkalapács (#13) 3 kőkés (#6)
1 nyu-shuriken (#157) 1 rézgolyó (#343) 1 * szöges bunkó (#8)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 5 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40) 10 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 17 drótszőr (#37)
3 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41)
6 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
1 pular kristály (#239) 3 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
6 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 1 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 75.12 kg Megterheltség: 163%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bordacsont (#16) 5 bot (#4) 2 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130) 3 királygyík bőr (#44)
4 mandibulapenge (#125) 5 sallank karom (#128) 5 szárnyas hernyó (#69)
4 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
99 arany (#50) 5 dárda (#10) 6 madártoll (#112)
14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
-48
-47
-46
-45
-44
(45,-46) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), egy törpe nő, Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,-46) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173)
(46,-45) rájanyék (#58), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 13. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200)
(47,-46) drasmólyom (#60), világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek