Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 7. 14h:08' EZ A 72. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 73. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2981 SZÁMLA : XXXX |
kt 68 5 | elkészíted a 68. tárgyat (5 darabot) |
kt 10 5 | elkészíted a 10. tárgyat (5 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 527 | bemész az 527. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 69.]
ea 87 1 | eladod a 87. tárgyat 1 |
ea 30 4 | eladod a 30. tárgyat 4 |
ea 41 2 | eladod a 41. tárgyat 2 |
ea 16 2 | eladod a 16. tárgyat 2 |
ea 36 17 | eladod a 36. tárgyat 17 |
ea 135 3 | eladod a 135. tárgyat 3 |
ea 130 3 | eladod a 130. tárgyat 3 |
ea 44 3 | eladod a 44. tárgyat 3 |
ea 125 4 | eladod a 125. tárgyat 4 |
ea 128 5 | eladod a 128. tárgyat 5 |
ea 68 5 | eladod a 68. tárgyat 5 |
ea 102 2 | eladod a 102. tárgyat 2 |
ve 181 1 | megveszed a 181. tárgyat 1 |
kf 181 1 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe |
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-46] Kisebb hegyek emelkednek itt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy drasmólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-45] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 24.]
kut 45 | kutatsz 24 pontért |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY) Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 496 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 123/123 | Jellem: | gonosz (5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -8.); dárda (#10) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 10 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 2 (+1) | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). kobudera lak (533): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 17, 18, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | bunkó (#5) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | 4 | csontszablya (#64) | |||
5 | dárda (#10) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | ||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | rézgolyó (#343) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
3 | fáklya (#36) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 10 | kötél (#92) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | antilopbőr (#48) | 2 | bakkura bőr (#95) | 17 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | pular kristály (#239) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 75.12 kg | Megterheltség: 163% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bordacsont (#16) | 5 | bot (#4) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 3 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 5 | sallank karom (#128) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
99 | arany (#50) | 5 | dárda (#10) | 6 | madártoll (#112) | |||
14 | víz (#27) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
-48 | |
|
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|
|
-46 | |
|
|
|
|
|
-45 | |
|
|
|
|
|
-44 | |
|
|
|
|
|