Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 5. 12h:07' EZ A 467. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 468. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
kb 170 200 | kiveszel a bankból a 170. tárgyat (200 darabot) |
ek 7 5 13 | t. energia kisütése: 7 5 13 |
fog 753 274 | elfogod a 753. szörnyet a 274. tárggyal |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
kf 438 | kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat |
fkt 203 3 | felt. készítesz a 203. tárgyat (3 darabot) |
m 8 2 5 | mozogsz északra, keletre, délnyugatra |
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a tormikus egér testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [78,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [77,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 504.]
a 3 4974 12 | átadod a 3. tárgyat a 4974. kalandozónak (12 darabot) |
aa 170 404 229 | átadod a 170. tárgyat a 404. tárgyat a 229. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a bandita fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő. Szereztél 12 aranyat. 719 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}
im | imádkozol |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Rövid karddal kilukasztod az északi aurach testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,67] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy vörös rakolits. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 22, gyógyulás: 21, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [77,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 3 1 7 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [79,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dehidrátor. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dehidrátor farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 15, gyógyulás: 25, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [78,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Föl és le megy, mégse mozdul. Mi az?
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen érző szívű dromedár nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő érző szívű dromedár nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
tim 85 | titkosírás megfejtése 85 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a massza rothadó lebenyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A massza feléd szúr agyarával, de nem talál. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 753 200 | idomítod a 753. szörnyet 200 pontért |
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 39 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért |
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tormikus egér testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod a tormikus egér farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY) A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra. |
Erő: | 46 (59) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (50) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 36 (38) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/24 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 319/410 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 34 (42) | Varázspont: | 415/21 | Pénz: | 1539 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 81/61 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/98 | szúrófegyverek: | 19/70 | vágófegyverek: | 17/69 (+5%) |
ütőfegyverek: | 24/79 (+3%) | lőfegyverek: | 22/22 | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/69 | 2. nyomkövetés: | 43/40 (+45%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 11/63 | 5. csapdakészítés: | 24/97 (+1306%) | 6. csapdaészlelés: | 2/78 |
7. gyógyítás: | 56/34 | 8. titkosírás: | 9/95 (+42%) | 9. felderítés: | 20/55 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 23/40 (+9%) | 12. taumaturgia: | 22/14 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 6/48 | 15. zene: | 16/76 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 13/33 (+20%) | 17. pszi: | 7/47 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 20/30 | 20. bányászat: | 28/73 | 21. testépítés: | 45/27 |
22. főzés: | 7/14 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
színes dözmöng (#78) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | rájabőr (#404) | |||
39 | spiritusz (#170) | 28 | víz (#27) | 12 | vizestömlő (#3) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
3 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | sáfránypor (#211) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) |