Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 13. 9h:12' EZ A 825. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 826. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5516 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével felnyitod a pordémon testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 59. varázslatot a 4. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
hh 1133 1269 248 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 127 78 73 | elmormolod a 127. varázslatot a 78. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 273 9 202 | t. energia kisütése: 273 9 202 |
hu 266 309 1622 | hulladék: 266 309 1622 |
flh 998 562 | felt. lőfegyver haszn. 998 az 562. tárggyal |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó nyakát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4087 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 18, gyógyulás: 78, összesen: +60 ÉP}
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
ee 166 99 333 | eladod a 166. tárgyat a 99. tárgyat a 333. tárgyat |
ve 1 8 | megveszed az 1. tárgyat 8 |
ve 1281 | megveszed az 1281. tárgyat |
ve 172 12 | megveszed a 172. tárgyat 12 |
ve 151 20 | megveszed a 151. tárgyat 20 |
f 1281 | kísérletezel az 1281. tárggyal |
fog 216 1280 | elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 693 274 | elfogod a 693. szörnyet a 274. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó bal karját. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1573 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 4, gyógyulás: 36, összesen: +32 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 36, gyógyulás: 34, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. 1933 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 16, gyógyulás: 38, összesen: +22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 30, gyógyulás: 45, összesen: +15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar jobb vállát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 94 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 3018 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 11, gyógyulás: 72, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. A támadás sajnos hatástalan volt. A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 23, gyógyulás: 18, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar hírnök. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 89 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
h 697 600 | használod a 697. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 210 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 9, gyógyulás: 23, összesen: +14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 16, gyógyulás: 27, összesen: +11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és egy arany. 1933 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 14, gyógyulás: 37, összesen: +23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 32, gyógyulás: 40, összesen: +8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal karját. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3050 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 73, gyógyulás: 92, összesen: +19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr bal lábát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 3082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 54, gyógyulás: 50, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [204,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon bal első lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2553 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 16, gyógyulás: 56, összesen: +40 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével felnyitod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2857 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 20, gyógyulás: 69, összesen: +49 ÉP}
fku | felt. kutatás |
m 4 | mozogsz délre |
vps 700 | VP spórolása: 700 |
h 1755 650 | használod az 1755. tárgyat |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
vv 17 17 17 | elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1492 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger fejét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger éles mandibuláját. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nitmák pengével súrolod a magger testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 36, gyógyulás: 52, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [206,116] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion fejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 38 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 9, gyógyulás: 36, összesen: +27 ÉP}
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a trikornis herceg farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3295 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 70, gyógyulás: 67, összesen: -3 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Távolabb varjak köröznek valami vagy valaki felett. Mi készülhet ott? Észreveszel egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY) Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged. |
TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY) Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval. |
Erő: | 37 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 38 (57) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 37 (43) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/34 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 408/398 | Jellem: | gonosz (241) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 34 (53) | Varázspont: | 695/166 | Pénz: | 23721 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 35/34 | Pszi pont: | 126/62 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 28/22 (+22%) | szúrófegyverek: | 3/10 |
vágófegyverek: | 28/73 (+7%) | ütőfegyverek: | 2/35 | lőfegyverek: | 12/84 |
dobófegyverek: | 28/86 (+15%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/12 | 2. nyomkövetés: | 74/31 (+23%) | 3. lopás: | 3/28 |
4. mászás: | 12/75 | 5. csapdakészítés: | 18/18 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/45 |
7. gyógyítás: | 34/83 | 8. titkosírás: | 7/67 | 9. felderítés: | 21/55 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 11/68 | 11. teológia: | 49/74 (+111%) | 12. taumaturgia: | 55/93 (+100%) |
13. szerencsejáték: | 1/24 (+11%) | 14. versengés: | 5/14 (+18%) | 15. harcművészetek: | 25/19 |
16. zene: | 2/0 | 17. szörnyismeret: | 32/15 (+34%) | 18. pszi: | 13/74 (+112%) |
19. zárnyitás: | 1/68 | 20. vadászat: | 10/17 | 21. vitalitás: | 1/9 |
22. bányászat: | 12/19 (+17%) | 23. úszás: | 9/7 | 24. főzés: | 6/58 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280), vark. kardtáncost (#693) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
Elenios hívők (#994), szintszívó (#96), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), Notermanthi (#257) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | láth. észlelése (#78) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
méregfelhő (#37) | >> | Zinthurg (#180) | méregfelhő (#37) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
méregfelhő (#37) | >> | varkaudar bajnok (#190) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, vagy-e már félúton az abszolút tökéletességhez? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
2.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet! |
3.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) fekete bugyor (180) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) sötét rúna (297) kedvenc táborhely (395) szórd két kézzel (397) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1936. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | nitmák penge (#837) | 1 | vámpírkard (#358) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | nyílvessző (#108) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 8 | bűvös shuriken (#562) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
7 | tolmokov-koktél (#351) | 27 | * | vas dobónyíl (#189) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | gyémántsisak (#467) | $2 | kvazár sisak ($266) | 1 | * | lidérckorona (#531) | ||
1 | Morgan sipkája (#466) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | fekete csuha (#375) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | őselemek köpenye (#560) | |||
1 | * | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | Batharak vállemeze (#831) | |||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 2 | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | díszes fegyvertok (#1638) | 1 | * | ogre öv (#834) | 1 | rinóbőr öv (#685) | |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | értépő sarkantyú (#1482) | 1 | törpe bakancs (#475) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | |
Fülbevalók | ||||||||
6 | * | Eldereth kristály (#511) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | hókereszt (#843) | |
2 | zafír fülbevaló (#477) | 1 | Zu'lit fülkarikája (#727) | |||||
Nyakláncok | ||||||||
2 | gólem talizmán (#811) | 2 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | * | Natharion amulett (#742) | 2 | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
1 | Urgod fétise (#561) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
Gyűrűk | ||||||||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 2 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | |
1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 100] | ||||||
13 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 55] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 55] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 61] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 72] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 5 korty víz (#27), fér még: 95] | ||||||
8 | zöld üveg (#82) | [bennük 88 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 13 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | ásó (#34) | 3 | bájital (#261) | |||
1 | bunthar zsák (#734) | 10 | deus ex machina (#1) | 1 | Ezüstmágus kürt (#697) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 49 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hűségérme (#1141) | 14 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
14 | kristályfolyadék (#449) | 15 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
4 | pszi kő (#248) | 9 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||
1 | roxati zárfaló (#314) | 16 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 4 | + | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szerencsekocka (#1693) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | távcső (#42) | 3 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | 9 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | tl'urlang termelő (#947) | 1 | tűzfény (#686) | 13 | varázskő (#305) | |||
6 | varkaudar látógömb (#1107) | 9 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
23 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | bruhatagnyelv (#1230) | 10 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
5 | Éjvadász karma (#847) | 14 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
30 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 6 | galachmit (#310) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 5 | grifftojás (#179) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
20 | halcsont (#390) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kék orchidea (#68) | 18 | kőszem (#304) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 20 | lótuszvirág (#447) | 54 | madártoll (#112) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 17 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
2 | mösze hátpáncél (#1229) | 8 | mutáns csont (#331) | 12 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 25 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
15 | quwarg tojás (#360) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 6 | sallank karom (#128) | 2 | sáska amulett (#668) | |||
9 | smirglilevél (#29) | 1 | szulfin (#676) | 18 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
33 | téfea-agy (#172) | 3 | trikornis szarv (#198) | 7 | tükör (#43) | |||
5 | vasérc (#152) | $1 | vérvörös rózsa ($1622) |
Összsúly: 159.19 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 11 | bumeráng (#249) | 325 | kaja (#2) | 6 | manakristály (#500) | 45 | polip szívóka (#391) | 21 | rézdarab (#70) | 43 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | tinta (#101) | 56 | tl'urlang fiola (#788) | 5 | trikornis szarv (#198) | 46 | vasérc (#152) | 61 | víz (#27) | 1 | Zafórion esszencia (#1398) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1015 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 34 | fekete gyöngy (#99) | |||
7 | gyógykenőcs (#313) | 4 | pszi kő (#248) | 11 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | tükör (#43) | 72 | ugh méreg (#166) | 70 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 2 | bumeráng (#249) | 8 | deus ex machina (#1) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 3 | nyílvessző (#108) | 2 | óndarab (#85) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 12 | téfea-agy (#172) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | |||
3 | tl'urlang fiola (#788) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) |