Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 10h:22' EZ A 592. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 593. játékheted kezdete: dec. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérg. nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod az árnymanó bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az árnymanó jobb vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Árnyszablyával az árnymanó nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Árnyéktőrrel az árnymanó többször eltalálja a testedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) {Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 190, gyógyulás: 39, összesen: -151 ÉP}
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait.
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
ep 720 100 165 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
a 351 4144 3 | átadod a 351. tárgyat a 4144. kalandozónak (3 darabot) |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
a 51 4718 10 | átadod az 51. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot) |
aa 57 45 87 | átadod az 57. tárgyat a 45. tárgyat a 87. tárgyat |
aa 126 123 190 | átadod a 126. tárgyat a 123. tárgyat a 190. tárgyat |
aa 665 715 | átadod a 665. tárgyat a 715. tárgyat |
at 4718 20 | TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 20 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [140,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy karmos tankány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 3.]
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
Erő: | 36 | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 108/108 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 336/123 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 34 | Varázspont: | 860/277 | Pénz: | 734 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 (+18%) | ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 13/0 |
vágófegyverek: | 19/38 | ütőfegyverek: | 27/59 | lőfegyverek: | 27/72 |
dobófegyverek: | 18/69 |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (250%) << vasalt bunkó (#181) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -10.); tüske (#22) (11 -16.); nyílpuska lövedék (#547) (17 -26.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (27 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/19 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 75/74 (+4%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 12/63 | 5. csapdakészítés: | 28/94 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/24 |
7. gyógyítás: | 8/19 (+80%) | 8. titkosírás: | 11/16 | 9. felderítés: | 26/54 |
10. szörnyidomítás: | 12/99 | 11. teológia: | 38/75 (+9%) | 12. taumaturgia: | 38/43 (+1%) |
13. zene: | 8/68 (+60%) | 14. szörnyismeret: | 14/12 | 15. zárnyitás: | 1/9 |
16. vadászat: | 4/33 | 17. bányászat: | 7/40 | 18. úszás: | 12/98 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Sheran hívők (#995), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
becsületjel (#158) | méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhhalál küszöbén van |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Összsúly: 59.55 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 2 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | tolmokov-koktél (#351) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 3 | víz (#27) |