258. forduló, 260. forduló, Bunkós Bódin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 18. 12h:04'
EZ A 1138. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
1139. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3527
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BÓDIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,29] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Üllőnyűvő Grindan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy dehidrátor életének! (ld. enc.)

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A dehidrátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor melléd csap a farkával! A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Throfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy tűzfőnix. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 467.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy élőholt mirg. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! Sajnos nem birtoklod a szükséges képességet.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 447.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy gyöngysor. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy era formázó minta. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 437.]

fm 130 feltételes mászás 130
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

v 96 99 18 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

115 116 117
28
29
30
(116,29) dehidrátor (#151)

[99,18] Épületek tűnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 427.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 123 8 87 eladod a 123. tárgyat a 8. tárgyat a 87. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 89 84 159 eladod a 89. tárgyat a 84. tárgyat a 159. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

ve 199 1 megveszed a 199. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,29] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Egy pordémon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a pordémon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Észreveszel egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lanten Kiedlen lábát masszírozza. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz Verdina. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lánghordozó kitűzőt, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy örökkéval. éjkövét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.

(Továbbmész...) [115,30] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mutáns pók közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [115,31] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 389.]

m 3 mozogsz délkeletre
[116,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 16, gyógyulás: 13, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. [14 pontot használtál fel, van még 375.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 345.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[116,33] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvágod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-24 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 48, gyógyulás: 13, összesen: -35 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [116,34] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy jégtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll bal lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a jégtroll jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [117,35] Még mindig hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra farkát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy renegát törpe!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 48 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a renegát törpe jobb karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a renegát törpe testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a renegát törpe jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 38, gyógyulás: 16, összesen: -22 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 1 ramit követ. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [82 pontot használtál fel, van még 263.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[118,34] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

Megpillantasz valamit: 1 tankány karom. Elrakod.

(Továbbmész...) [118,33] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Triston Mortel vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [117,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).

[70 pontot használtál fel, van még 193.]

m 6 mozogsz nyugatra
[116,32] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 179.]

t 160 1 támadod a 160. szörnyet
FT 160 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tyrannoszaurusz rexet. Bár információid szerint ez a lény ezen a vidéken nem él, csak messze, keleten... [0 pontot használtál fel, van még 179.]

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 2. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [30 pontot használtál fel, van még 144.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 210 arany fejpénzt kaptál. A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. 2 kaját bezabál a goldugar. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KARAKTERLAP

Bunkós Bódin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (78). Ez a 259. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 34 (39) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 421/426 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (38) Varázspont: 460/133 Pénz: 1566 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 10/3
Eddig összesen 1384 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 213 TP-t kaptál. Jelenleg 619 461 TP-d van. A következő szinthez még 180 539 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, varkaudar felderítő, Ayagira Tanaka. A 231. fordulódban 4 arany került a bankszámládra. 5 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/78 szúrófegyverek: 15/76 (+27%) vágófegyverek: 22/42 (+4%)
ütőfegyverek: 24/33 (+1%) lőfegyverek: 22/36 (+12%) dobófegyverek: 8/35

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << mágusölő (#422) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); mérg. ubuk tüske (#137) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,32 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/10 2. nyomkövetés: 58/22 (+32%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 9/54 (+8%) 5. csapdakészítés: 16/36 6. csapdaészlelés: 6/88
7. gyógyítás: 47/40 8. titkosírás: 9/16 9. felderítés: 9/63
10. szörnyidomítás: 7/94 11. teológia: 22/7 (+10%) 12. taumaturgia: 24/2 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/73 14. versengés: 6/27 15. zene: 5/66 (+36%)
16. szörnyismeret: 5/34 17. zárnyitás: 3/14 18. vadászat: 24/52
19. bányászat: 32/4 (+4%) 20. testépítés: 19/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 130 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tyrannoszaurusz rex (#160)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
óriáserő (#53) vámpirizáció (#1) (3,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 287 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 171.30 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 2 drótszőr (#37) 7 kaja (#2)
6 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)
14 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
197 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 10 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszív (#282) 1 karbin plazma (#199) 3 óndarab (#85)
1 ramit kő (#226) 1 tankány karom (#237) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119
28
29
30
31
32
33
34
35
36
(115,30) mutáns pók (#117), Dornodon oltár, 21. jellempróba
(115,31) oltár, Raia rúnaköve, 42. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(116,29) dehidrátor (#151), pordémon (#253), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Verdina (2274. kalandozó)
(116,32) erszényes elkarog (#354), quwarg boly (#359), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(116,33) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, kétfejű troll (#163)
(116,34) vaskohó (#155), érclelőhely, jégtroll (#164)
(117,32) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 45. jellempróba
(117,35) olvasztókemence (#86), Raia oltár, elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085)
(118,33) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110)
(118,34) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek