Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 25. 9h:07' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 273 7 2 | t. energia kisütése: 273 7 2 |
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ff 516 | felt. fegyverváltás: 516 |
fse 20 | felt. segítség 20 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
sze 137 | elengeded a 137. szörnyet |
id 7168 20 | idomítod a 7168. szörnyet 20 pontért |
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [97,67] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bandita került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bandita fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a bandita testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany. Szereztél 13 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [96,67] A terep továbbra is ritka erdő. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 313 28 | elkészíted a 313. tárgyat (28 darabot) |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [94,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,65] A sík vidék mocsarassá válik. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyíkfű csomót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lápi hajlékot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy xirnox lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a xirnox farkát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A xirnox agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 711 1 | elkészíted a 711. tárgyat (1 darabot) |
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [92,67] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a kőkorszaki szaki nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [93,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy amniosz-fát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
Erő: | 38 (45) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 38 (53) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/20 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 389/343 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 42 (56) | Varázspont: | 720/447 | Pénz: | 2015 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 23/22 | Pszi pont: | 172/16 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 16/76 (+9%) |
ütőfegyverek: | 27/7 | lőfegyverek: | 25/63 | dobófegyverek: | 4/73 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/57 | 2. nyomkövetés: | 38/13 (+32%) | 3. mászás: | 15/36 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 19/1 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 14/53 | 6. gyógyítás: | 37/36 |
7. titkosírás: | 6/19 | 8. felderítés: | 18/43 | 9. szörnyidomítás: | 10/50 (+20%) |
10. teológia: | 35/74 (+6%) | 11. taumaturgia: | 33/18 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 3/26 (+10%) |
13. versengés: | 13/42 (+7%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 30/79 (+18%) |
16. pszi: | 22/2 (+2%) | 17. zárnyitás: | 11/2 | 18. vadászat: | 16/5 |
19. bányászat: | 25/1 | 20. testépítés: | 32/33 | 21. úszás: | 1/0 |
22. főzés: | 7/90 (+12%) | 23. csapatmunka: | 4/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 28 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | elf csont (#664) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gnóm csont (#706) | |||
1 | kobudera csont (#705) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | ritualista amulett (#708) | |||
23 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | troll csont (#704) | 164 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | csontamulett (#711) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 28 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | madártoll (#112) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | xirnox szív (#213) |