258. forduló, 260. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. nov. 27. 18h:53'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 40 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios félisten hatalmú uralkodó papja. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet karkötőjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy akvamarin függőt, egy arany morfmedált, egy arénamesteri medált, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy Azúrcseppet, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Elenios fülbevalóját, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin metagyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy ezüst vadászmedált, egy ezüst végzetéremt, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy fekete karvédőt, egy ganüid masszapáncélt, egy gyémánt sámánfétist, egy Halálcsizmát, egy Handastye karkötőjét, egy Hantas karkötőjét, egy Harcosok érmét, egy hűbéresi gyűrűt, egy intarzit palástot, egy Istenek fülbevalóját, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kígyóbőr övet, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegf. metagyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. jádekövét, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy napfény karkötőt, egy nefil-rin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarraan köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy olimpiai rubinmedált, egy ősi csillagfókuszt, egy ősi emblémát, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Pusztítók övét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy rakshallion ékszert, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku védőfókuszt, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy szirén övcsatot, egy Sztázisköpenyt, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy térhasító kesztyűt, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy Vízisten vállvédőjét, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Ruházatát egy autentikus zombi trófea, egy krízislidérc trófea és egy sagarothi sikoltó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 16 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Porrasztőrt tart. Lőfegyvere egy árnyékíj. Hátasa egy idomított furmányos pegazus. Teherhordója is van: egy púpnélküli dromedár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Khossus del Maul. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 titanitdukátot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 74 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+93 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+227 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

vv 11 12 13 elmormolod a 11. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 416.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 414.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 412.]

vv 19 85 86 elmormolod a 19. varázslatot a 85. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 410.]
Fürgén varázsolsz! Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 614 439 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
[-50 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

v 170 1 elmormolod a 170. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

im 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber vadászkutya. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 373.]

im 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 3 Thargodan esszenciát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! 2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 343.]

im 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed az esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! 2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 313.]

im 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 213 280 63 eladod a 213. tárgyat a 280. tárgyat a 63. tárgyat
Eladtál 1 xirnox szivet. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 43 tigroszlán fogat. 43 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 151 355 391 eladod a 151. tárgyat a 355. tárgyat a 391. tárgyat
Eladtál 34 szvó-ektoplazmát. 340 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szockó hólyagot. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 12 polip szívókát. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ea 112 117 eladod a 112. tárgyat 117
Eladtál 117 madártollat. 117 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 268 99 551 eladod a 268. tárgyat a 99. tárgyat az 551. tárgyat
Eladtál 6 gromak bőrt. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 24 fekete gyöngyöt. 144 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dentor bőrt. 35 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 16 41 125 eladod a 16. tárgyat a 41. tárgyat a 125. tárgyat
Eladtál 21 bordacsontot. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 2 grákóbőrt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 22 mandibulapengét. 66 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ea 326 48 eladod a 326. tárgyat 48
Eladtál 48 ezüstdarabot. 192 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 328 239 331 eladod a 328. tárgyat a 239. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 57 Thargodan esszenciát. 1140 aranyat kaptál.
Eladtál 19 pular kristályt. 152 aranyat kaptál.
Eladtál 9 mutáns csontot. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 103 304 307 eladod a 103. tárgyat a 304. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 5 magszim belet. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 9 kőszemet. 45 aranyat kaptál.
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 687 140 275 eladod a 687. tárgyat a 140. tárgyat a 275. tárgyat
Eladtál 1 ryuku karvédőt. 85 aranyat kaptál.
Eladtál 2 denevér szimbólumot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ametiszt medált. 84 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 197 247 271 eladod a 197. tárgyat a 247. tárgyat a 271. tárgyat
Eladtál 2 igazgy. fülbevalót. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 2 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szürke bőrkesztyűt. 31 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ee 84 45 159 eladod a 84. tárgyat a 45. tárgyat a 159. tárgyat
Eladtál 2 díszes rézpajzsot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kis bőrpajzsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis vaspajzsot. 23 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

ea 2 266 eladod a 2. tárgyat 266
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 273.]

ve 1283 1 megveszed az 1283. tárgyat 1
Vásároltál 1 teriád pörölyt. 600 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 273.]

kf 1283 1 kézbeveszed/felveszed az 1283. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a troll klopfolót, majd a jobb kezedbe veszed a teriád pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ff 28 1283 felt. fegyverváltás: 28 1283
Felt. fegyverváltás: << ököl << teriád pöröly. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 24 189 felt. lőfegyver haszn. 24 a 189. tárggyal
Ok, FLH 24 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 998 1557 felt. lőfegyver haszn. 998 az 1557. tárggyal
Ok, FLH 998 1557 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[162,43] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Storm Master lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősdentor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. Kiváló munka volt (+37 varázspont). 3 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 267.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb karját. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 028 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

A mindenit! Ez ám a fura gólem! Ráadásul mintha kincsek után kutatna. Na ebben megakadályozod, az egyszer bizonyos! Támadásra fel! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy agyaggólem intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az agyaggólem agyaglábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az agyaggólem agyagtestét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az agyaggólem jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az agyaggólem leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 alaprúna. 10 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy varkaudar lándzsa, egy fekete bőrcsizma és 6 ugh méreg (Nincs mibe rakni 6 ugh mérget.). A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [50 pontot használtál fel, van még 217.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 215.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[162,42] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 igazgy. fülbevaló. 3 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Továbbmész...) [162,41] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [162,40] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy sebesült yuong tűzsárkány volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 181.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 323 6 elkészíted a 323. tárgyat (6 darabot)
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ezüsthegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[163,39] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felfedeztél egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint I.Q. Howard. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [164,38] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Ek'Hor lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ek'Hor testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ekharion dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Ek'Hor testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az Ek'Hor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ekharion dárda. 2 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [165,37] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy phua-kúpot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

[26 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[166,37] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Látsz egy kazmárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Lábával meglök a ryuku ostromteknős. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 8 mákrózsa virág. Elteszed őket.

(Továbbmész...) [168,35] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Fehér Cápa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

[18 pontot használtál fel, van még 127.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 127.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 126.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
Iszol a vizestömlőből. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-14 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 17, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a gyilkos szilmill. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 126 pontod maradt, ebből a következő körre 126 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 526 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható!

ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT)
Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10-et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. A varázslat által adot lopás büntetés a papi varázserőd növekedésével nő egészen -20-ig. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval!

SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal.

FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT)
A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 4D4 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

ÉLETPAJZS (142. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az életpajzs tökéletes védelmet nyújt a negatív energiasebzést okozó halálmágiák, mint pl. a sötét halál és a pusztító végzet ellen. Az életpajzs felrakása 16 VP-t igényel, és anyagi komponense egy amniosz.

TERIÁD PÖRÖLY (1283. TÁRGY)
A teriád pöröly ősi rúnák jeleit hordozza nyelén, talán épp ennek köszönhető, hogy a kezedben mágikus ütőfegyverként forgathatod. Sebzése 6D6+12, és ha ezzel harcolsz +6 támadást is kapsz. Használatához legalább 35-ös szintű ütőfegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran kántora vagy. Papi hited: 186. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 30 (47) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 35 (52) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 22/29 év
Egészség: 33 (47) Életpont: 724/660 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (60) Varázspont: 1191/121 Pénz: 4757 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/24 Pszi pont: 159/49 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 3534 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 799 TP-t kaptál. Jelenleg 4 225 632 TP-d van. A következő szinthez még 274 368 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, acélkolosszus, aranyfecske. A 232. fordulódban 1404 arany került a bankszámládra. 1728 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/46 ökölvívás: 12/43 (+26%) szúrófegyverek: 9/57
vágófegyverek: *27/100 ütőfegyverek: 36/85 (+4%) lőfegyverek: 25/17 (+1%)
dobófegyverek: *30/100 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
168,35 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61, 88, 90

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/39 (+12%) 2. nyomkövetés: 44/97 (+6%) 3. mászás: 16/23
4. csapdakészítés: 18/77 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/79 6. gyógyítás: 43/97
7. titkosírás: 11/24 8. felderítés: 23/69 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/42
10. teológia: 37/72 (+21%) 11. taumaturgia: 74/5 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/26
13. versengés: 11/81 14. harcművészetek: 14/15 15. zene: 9/36
16. szörnyismeret: 27/30 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/74
19. vadászat: 13/9 (+12%) 20. vitalitás: 1/76 21. bányászat: 33/47 (+10%)
22. úszás: 9/5 23. főzés: 19/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Lady Amélia (#966)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> 24. szintű lényekre éhínség (#39) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 88, 90.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 719, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 76415.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 65. Szerzett pont: 7524. Beállított erő: 0 Összpont: 7524

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
druida áldás (300)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 54 TU szükséges.)

Összsúly: 366.31 kg Megterheltség: 134%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 ametiszt medál (#275) 21 bordacsont (#16)
2 denevér szimbólum (#140) 2 díszes rézpajzs (#84) 5 drótszőr (#37)
1 esszenciakristály (#350) 48 ezüstdarab (#326) 1 fekete bőrcsizma (#247)
24 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41) 5 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 2 kis bőrpajzs (#45)
1 kis vaspajzs (#159) 9 kőszem (#304) 117 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 22 mandibulapenge (#125) 9 mutáns csont (#331)
12 polip szívóka (#391) 19 pular kristály (#239) 1 réz papi karkötő (#307)
1 ryuku karvédő (#687) 4 spiritusz (#170) 1 szockó hólyag (#355)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 35 szvó-ektoplazma (#151) 59 Thargodan esszencia (#328)
43 tigroszlán fog (#63) 1 tyrex csont (#280) 3 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2438 arany (#50) 1 alaprúna (#2670) 2 ekharion dárda (#1557)
1 ilkin érc (#232) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 mágiaszilánk (#2668)
8 mákrózsa virág (#56) 1 szent jogar (#150) 1 teriád pöröly (#1283)
1 varkaudar lándzsa (#224) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

161 162 163 164 165 166 167 168 169
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
(162,40) yuong tűzsárkány (#864), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, woorgard (#231)
(162,41) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), oltár, Chara-din monolitja (#534), tüskés harci gromakok (#156)
(162,42) Sheran rúnaköve, Raia oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely, ongóliant (#159)
(162,43) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 42. jellempróba, ősdentor (#282), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), agyaggólem (#8003)
(163,39) tavacska, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153)
(164,38) Ek'Hor (#977), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, 25. jellempróba, érclelőhely
(165,37) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720)
(166,37) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 31. jellempróba
(167,36) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(168,35) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.11.27 18:53 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Isteni küldetés -> 2.)
˙

Üzenet küldése a karakternek