Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 9. 10h:57' EZ A 987. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 988. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: ek 40 4 0 | t. energia kisütése: 40 4 |
* 4. KP: vv 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
* 5. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 6. KP: ef 5 520 0 | energia fejlesztése 5 |
* 7. KP: h 1602 2 16 | használod az 1602. tárgyat |
* 8. KP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával megdöfködöd a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a bo'adhun éjhozó bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 269 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával jól megszurkálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 257 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 758, gyógyulás: 207, összesen: -551 ÉP}
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
h 697 400 | használod a 697. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 669 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád lándzsával megdöfködöd a drótszőrű mópat jobb hátsó lábát. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Teriád lándzsával megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 132 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 drótszőrt. Eldobod az értéktelenné vált ében tigris trófeát, és kinyersz egy alkalmas drótszőrű mópat trófeát. 21 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2071, sebződés: 448, gyógyulás: 87, összesen: -361 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a lidérckirály testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Cápafoggal megkarcolod a lidérckirály testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1082, sebződés: 131, gyógyulás: 250, összesen: +119 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 371 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás bal oldalát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Cápafoggal kicsit megsebzed a viharóriás bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 18 415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 156, gyógyulás: 118, összesen: -38 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 337 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője, 7 arany, egy vas dobónyíl és egy ezüst karkötő. 30 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 981, sebződés: 473, gyógyulás: 157, összesen: -316 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 309 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 342 életpontot vesztettél. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 750, gyógyulás: 4, összesen: -746 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakónszerű fenevad pikkelyes testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a drakónszerű fenevad testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a drakónszerű fenevad pikkelyes testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakónszerű fenevad, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A drakónszerű fenevad farkával megérint. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Teriád lándzsával megdöfködöd a drakónszerű fenevad pikkelyes testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A drakónszerű fenevad fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a drakónszerű fenevad, épp csak megsuhint. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1440, sebződés: 386, gyógyulás: 65, összesen: -321 ÉP}
(Továbbmész...) [365,68] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy viharóriás barlangot. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy termikfészket. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy feneketlen tavat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy térkapu van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy Notermanthi. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 311-340.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi bal karját. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Cápafoggal eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 915 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 37, gyógyulás: 90, összesen: +53 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 290 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás sámán testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás sámán bal lábát. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Cápafoggal megkarcolod a viharóriás sámán jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 106 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 47 aranyat. 10 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 294, gyógyulás: 102, összesen: -192 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész bal lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét ölész testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a sötét ölész fejét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a sötét ölész elmosódó alakját. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a sötét ölész bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 tudás gyöngye. 15 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 243, gyógyulás: 251, összesen: +8 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Cápafoggal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Cápafoggal tökéletesen perforálod a villámrája testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 149, gyógyulás: 25, összesen: -124 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál jobb oldalát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a lélekelementál testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a lélekelementál testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 42 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a lélekelementál testét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Cápafoggal megkarcolod a lélekelementál testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lélekelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 261, gyógyulás: 244, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [368,65] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy márvány sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {támadása: 75.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 88 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő, egy smaragd védőgyűrű és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. Elhajítod a vacak ro'galhal kísértet trófeát, és kinyersz egy alkalmas márvány sárkány trófeát. 20 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1195, sebződés: 674, gyógyulás: 305, összesen: -369 ÉP}
(Továbbmész...) [369,64] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ében sziklatornyot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [369,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kaqxar lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
ef 10 520 | energia fejlesztése 10 |
le 816 | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a hattyúkirály testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a hattyúkirály bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével a hattyúkirály nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 303 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. 10 793 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 199, gyógyulás: 100, összesen: -99 ÉP}
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
DRÓTSZŐRŰ MÓPAT (426. SZÖRNY) Az éjfattyak esszenciája halálos még a Thargodanokra is - azonban néha, minden tízezer esetből egyszer, túl lehet élni azt, hogy valakire a tl'urlangok masszája csöppen. Igen, az evolúció még a Sötét Földön is működik! Az így megfertőzött mópatokból borzalmas, mutáns szörnyek válnak, amelyeket még a Thargodanok is messze elkerülnek. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető... |
MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY) A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.) |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
KREITON AGY (1142. TÁRGY) Minden mágus álma, hogy egyszer egy kreiton agyába láthasson, hogy onnan minden ősi varázslat receptjét és rituáléját pillanatok alatt elsajátíthassa. Nos, erre eddig nem termett még biológus, de talán sikerül valami más felhasználási módját találnod a kreitonok agyának. A még halálában is lilán pulzáló szervet azonban nem könnyű kimetszeni, hiszen elég egy eret átvágnod, és az agy, mint valami kocsonya, szétfolyik az ujjaid között. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY) Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük! |
MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY) Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg? |
DRAKÓNSZERŰ FENEVAD (7081. SZÖRNY) Első pillantásra egy kifejletlen sárkányegyednek tűnhet, amivel most találkoztál, de másodjára már szembeötlenek a különbségek. Meggyötört szörny ez, amit Monstarax kísérletei tették azzá, ami most. Valamikor még ereje teljében lévő drakón lehetett, amiből valaha nagy sárkány vállhatott volna, de most, vérvörösen világító szemei, foszladozó bőre, megbicsaklott végtagjai alapján csupán egy a szenvedéseitől megszabadulni vágyó fenevadok közül. Ragadd hát meg fegyvered, és segíts rajta, mielőtt még vak bosszújának áldozatává válsz. |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
Erő: | 32 (60) | Szint: | 39 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 37 (52) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 37 (59) | Védekezés: | 77 (84) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 71/128 év |
Egészség: | 33 (48) | Életpont: | 1059/554 | Jellem: | gonosz (452) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (71) | Varázspont: | 1286/59 | Pénz: | 11217 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 88/0 | Pszi pont: | 231/208 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/74 (+14%) | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 40/57 (+8%) |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 30/18 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
369,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 369 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/72 | 2. nyomkövetés: | 51/9 (+20%) | 3. lopás: | 4/32 |
4. mászás: | 14/10 | 5. csapdakészítés: | 16/41 | 6. csapdaészlelés: | 10/34 |
7. gyógyítás: | 27/27 | 8. titkosírás: | 4/80 | 9. felderítés: | 29/77 |
10. szörnyidomítás: | 11/21 | 11. teológia: | 57/90 (+34%) | 12. taumaturgia: | 42/99 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 4/3 | 14. versengés: | 10/89 | 15. harcművészetek: | 1/47 |
16. zene: | 15/83 | 17. szörnyismeret: | 21/78 | 18. pszi: | 19/55 (+14%) |
19. zárnyitás: | 21/40 | 20. vadászat: | 56/66 | 21. vitalitás: | 3/63 |
22. bányászat: | 31/33 (+21%) | 23. testépítés: | 1/94 | 24. úszás: | 15/97 (+9%) |
25. főzés: | 12/45 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), városi sámán (#675) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) | vámpirizáció (#1) (3,0) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +19 lopás ellen) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +57 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 107, 121, 122, 123, 126, 127, 129, 130, 131, 136, 171, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 74. Szerzett pont: 7364. Beállított erő: 0 Összpont: 31136 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 12 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 373.13 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | csalánvirág (#582) | 11 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | halcsont (#390) | 17 | kaja (#2) | 2 | kőszem (#304) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | sötét ital (#284) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
353 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 8 | arkog kő (#632) | |||
12 | drótszőr (#37) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 7 | kerek kő (#19) | 1 | kreiton agy (#1142) | |||
18 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varányszem (#30) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|