Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 5. 9h:18' EZ A 467. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD 468. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,73] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [72,72] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rőtmanó berzerker került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker jobb vállát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 18, gyógyulás: 22, összesen: +4 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}
ve 170 150 | megveszed a 170. tárgyat 150 |
bb 170 150 | beraksz a bankba a 170. tárgyat (150 darabot) |
ve 170 100 | megveszed a 170. tárgyat 100 |
ve 331 20 | megveszed a 331. tárgyat 20 |
ve 383 20 | megveszed a 383. tárgyat 20 |
ve 3 20 | megveszed a 3. tárgyat 20 |
ve 404 1 | megveszed a 404. tárgyat 1 |
ve 438 1 | megveszed a 438. tárgyat 1 |
m 6 1 8 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [73,71] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:.
(Továbbmész...) [73,70] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nyuhaj karbin közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal kilukasztod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal felnyitod a griffőniksz farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a griffőniksz farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1295 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 68, gyógyulás: 20, összesen: -48 ÉP}
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza teknőcpáncélját. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a massza testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A massza mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért |
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza úszóhártyáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a massza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rézdarabot. 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [77,68] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő érző szívű dromedár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY) Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van. |
RÁJABŐR (404. TÁRGY) Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY) A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével... |
Erő: | 46 (59) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (50) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 36 (38) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/24 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 319/415 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 34 (42) | Varázspont: | 415/21 | Pénz: | 1484 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 81/61 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/98 | szúrófegyverek: | 19/70 | vágófegyverek: | 17/64 (+8%) |
ütőfegyverek: | 24/76 (+5%) | lőfegyverek: | 22/22 (+2%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/69 | 2. nyomkövetés: | 42/95 (+38%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 11/63 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 11/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/78 |
7. gyógyítás: | 56/34 | 8. titkosírás: | 9/53 (+88%) | 9. felderítés: | 20/49 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 23/31 (+41%) | 12. taumaturgia: | 22/6 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 6/48 (+18%) | 15. zene: | 16/42 (+45%) |
16. szörnyismeret: | 13/13 | 17. pszi: | 7/38 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 20/30 (+11%) | 20. bányászat: | 28/73 (+44%) | 21. testépítés: | 45/27 |
22. főzés: | 7/14 (+16%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
színes dözmöng (#78) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
188 | arany (#50) | 2 | aranytoll (#572) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
26 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | aranypikkely (#415) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 6 | madártoll (#112) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
12 | mutáns csont (#331) | 1 | ónix masszavadító (#438) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rájabőr (#404) | 1 | rézdarab (#70) | 4 | sallank karom (#128) | |||
42 | spiritusz (#170) | 20 | vizestömlő (#3) |