257. forduló, 259. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 6. 9h:51'
EZ A 263. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
264. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,61] koordinátán.
Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Zakariás! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Körülötte mintha virágozna a természet. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. Varázserőd regenerálódik. (+361 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 645. hetének nyerőszámai: 6, 27, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 600.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 598.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 594.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 591.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

t 789 1 támadod a 789. szörnyet
FT 789 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy albinó küklopsz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával súrolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4649 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 248, gyógyulás: 118, összesen: -130 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 556.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy mösze uralkodó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 473 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a mösze uralkodó bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 TU.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A mösze uralkodó csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 TU.) Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak tollaskígyó trófeát, és kiszedsz egy mösze uralkodó trófeát. 16329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 1006, gyógyulás: 404, összesen: -602 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+712 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 521.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy albinó küklopsz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (92 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával többször eltalálod az albinó küklopsz bal oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4649 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 360, gyógyulás: 231, összesen: -129 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 491.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[365,62] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A távolból robbanások hangját hallod. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő jégelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a jégelementál testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 66, gyógyulás: 61, összesen: -5 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [366,63] Sűrű erdőbe érkeztél. Észreveszel egy mópat bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy albinó küklopsz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az albinó küklopsz bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 101, gyógyulás: 86, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 479.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 477.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 475.]

h 108 használod a 108. tárgyat
Csapkodva próbálsz mópatot ölni, de hiába. [2 pontot használtál fel, van még 473.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy pszi kő. [2 pontot használtál fel, van még 471.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy dözmöng szív. [2 pontot használtál fel, van még 469.]

h 585 használod az 585. tárgyat
A mópatok először távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy sáfránypor. [2 pontot használtál fel, van még 467.]

m 1 3 6 mozogsz északkeletre, délkeletre, nyugatra
[367,62] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy elemi rin. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi rin vakítófényű bőrét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod az elemi rin testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin jobb hátsó lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted az elemi rin testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az elemi rin bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elemi rin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 7179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 161, gyógyulás: 228, összesen: +67 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Al'Worg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [368,63] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sotydo remo Tokdo vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy méregféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (63 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 158, gyógyulás: 88, összesen: -70 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,63] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy ében halálhajcsár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2500 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 424.]

h 578 5 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 5 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [25 pontot használtál fel, van még 399.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[366,64] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy quwarg lázhozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg lázhozó csáprágóját. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó nyakát. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó nyakát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a quwarg lázhozó bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 56 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg lázhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1371, sebződés: 320, gyógyulás: 157, összesen: -163 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [365,64] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lovagi tábort. Találsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő albinó küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az albinó küklopsz bal oldalát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy lidérckirály közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a lidérckirály bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. [18 pontot használtál fel, van még 381.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+182 varázspont, -364 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 381.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1011 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,61) albinó küklopsz (#338), mösze uralkodó (#789)
(364,64) lidérckirály (#316), térkapu (#452), nekrofun (#173)
(365,62) jégelementál (#277)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), albinó küklopsz (#338)
(366,63) mópat boly (#583), oltár, albinó küklopsz (#338)
(366,64) quwarg lázhozó (#478), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(367,62) elemi rin (#786), művészi porolit (#720)
(367,63) ében halálhajcsár (#295), gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(368,63) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, méregféreg (#784)

[190,60] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. Kritikus ütés! (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 150, gyógyulás: 4, összesen: -146 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 1104 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac jobb oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a kronokukac bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 334.]

v 198 190 55 elmormolod a 198. varázslatot
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kt 1408 elkészíted az 1408. tárgyat
Itt nincs csodabazár, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy sejtfiatalítót kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 6 mozogsz nyugatra
[189,60] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével megcsapod a bűbájlidérc szellemtestét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A bűbájlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3424 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Felfedeztél egy grok-képződményt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Látsz egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével végigmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a légirozmár mellső uszonyát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 58 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst nyakláncot. [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Varacskos Disznóval. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zombilapítót tart. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[22 pontot használtál fel, van még 312.]

szk 178 keresed a 178. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ongóliant hadúrt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-69 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor császár került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 34 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 10, 4.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 599 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY)
Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire.

HOLDBŐR (1236. TÁRGY)
Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle.

QUWARG LÁZHOZÓ (478. SZÖRNY)
Valamikor réges-régen a bo'adhun földeken nagy háborúk dúltak. Nem csak jól felszerelt hadseregek csaptak össze egymással, hanem komoly mágikus erő is egymásnak feszült a birodalom határain. A rakshallion papok ténykedései olyan betegséget szabadítottak a világra, amely évtizedekig tizedelte a bo'adhunok sorait. Volt néhány szörny, amely vírusgazdaként tovább hordozta a régmúlt átkos nyavalyáját, ezek közé tartozott a quwarg lázhozó is. Az ősi birodalmak bukásával ezek a nagyra nőtt quwargok eltűntek szem elől, de az, hogy most találkoztál eggyel, azt jelenti, még mindig léteznek, és újra megjelentek a felszínen, talán arra készülve, hogy újra betegséget borítsanak Ghallára. A quwarg lázhozók kemény kitinpáncélját vágófegyverrel vajmi kevés esélyed van áttörni.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása egy teljes fordulón keresztül tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 35 (40) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (50) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 63/135 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 1001/633 Jellem: semleges Tul. pont: 14
Szerencse: 45 (63) Varázspont: 1194/12 Pénz: 6989 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 13/13 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 2314 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 89000 TP-t kaptál. Jelenleg 4248198 TP-d van. A következő szinthez még 251802 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6139 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/90 (+14%) ütőfegyverek: 36/35 (+9%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 30/64 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Daramoula pálcája (#950)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/79 2. nyomkövetés: 61/63 (+32%) 3. mászás: 19/49 (+1%)
4. csapdakészítés: 18/9 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 94/29 (+23%) 11. taumaturgia: 83/7 (+24%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/93 (+14%) 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/25 (+10%)
16. szörnyismeret: 32/0 17. pszi: 1/24 (+124%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 5/85 (+10%) 20. vitalitás: 1/39 21. bányászat: 31/74 (+4%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 12/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 2 csalánvirág (#582) 5 ében toboz (#578)
1 mópat token (#585) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
5 ragasztó (#83) 2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 holdbőr (#1236)
1 kék orchidea (#68) 4 küklopsz szem (#643) 1 lidércesszencia (#1074)
14 mákrózsa virág (#56) 1 mösze hátpáncél (#1229) 1 rókafarok (#124)
2 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,60) bűbájlidérc (1438761), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), légirozmár (#94), Varacskos Disznó (#. kalandozó), purifikátor császár (#393)
(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), kronokukac (#285)

Üzenet küldése a karakternek