257. forduló, 259. forduló, Sárkányfog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 7. 12h:25'
EZ A 664. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
665. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3728
SZÁMLA : XXXX

SÁRKÁNYFOG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1187 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 407.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Játszani kezdesz a furulyán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+22 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [50 pontot használtál fel, van még 347.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+42 arany). [50 pontot használtál fel, van még 297.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Látsz egy rát-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sonchus Arvensis előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [129,53] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 273.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[128,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 31 tüskét. Egészséged TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 230.]

be 572 1 bemész az 572. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[127,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 49, gyógyulás: 24, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [126,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy móricserjét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Bőszen dalolni kezdesz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 12 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 10 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 118, gyógyulás: 21, összesen: -97 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+136 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Egészséged TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 160.]

ek 311 t. energia kisütése: 311
Élő agyagot idézel meg a Szerencse síkjáról, és gyúrni, formázni kezded. Hamarosan előtted magasodik a gyönyörű szobor! Lábánál máris négylevelű lóherék sarjadnak. Elégedetten szemléled az eredményt. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 mozogsz nyugatra
[125,51] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálmadár nyakát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Bőszen dalolni kezdesz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a halálmadár testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal megvágod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 128.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy quwarg királynőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 123.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 522 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Sárkányfog, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 18 Merészség: 10/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 25 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 30 Életpont: 271/230 Jellem: semleges Tul. pont: -2
Szerencse: 30 Varázspont: 429/91 Pénz: 211 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/0 EFejl: 22
Eddig összesen 1127 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3227 TP-t kaptál. Jelenleg 277027 TP-d van. A következő szinthez még 62973 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, quwarg nagymester. A 242. fordulódban 17 arany került a bankszámládra. 21 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *21/102 szúrófegyverek: 23/40 (+1%) vágófegyverek: 13/9 (+6%)
ütőfegyverek: 8/35 lőfegyverek: 23/55 (+2%) dobófegyverek: 5/47

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (175%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/96 2. nyomkövetés: 62/83 (+12%) 3. mászás: 5/78
4. csapdakészítés: 11/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/60 6. gyógyítás: 72/23 (+20%)
7. titkosírás: 8/34 8. felderítés: 12/36 9. szörnyidomítás: 4/12
10. teológia: 19/64 (+14%) 11. taumaturgia: 24/1 (+1%) 12. szerencsejáték: 4/2
13. versengés: 1/39 14. harcművészetek: 9/0 15. zene: 40/50 (+100%)
16. szörnyismeret: 22/78 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 17/32
19. bányászat: 11/13 20. dalolás: 19/66 (+6%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester.

Összsúly: 111.47 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
64 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 5 spiritusz (#170) 29 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,51) halálmadár (#351)
(126,51) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 27. jellempróba, oltár, áeratikus hasnyák (#243)
(127,51) oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)
(128,52) oltár
(129,52) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(129,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 50. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek