Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 15. 9h:55' EZ A 292. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD 293. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
kf 696 1 | kézbeveszed/felveszed a 696. tárgyat a jobb kezedbe |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal felnyitod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megkarcolod az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az elektromos angolna testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megkarcolod az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [127,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [126,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). A ryuku gárdista vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [124,51] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor súrolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ryuku buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 73 | bemész a 73. titkos labirintusba |
kf 329 1 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 8 12 15 | mozogsz 8 12 15 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Elvesztette a varázserejét a csontpálca.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
lm 12 11 8 | mozogsz 12 11 8 |
lm 1 | mozogsz 1 |
kf 696 1 | kézbeveszed/felveszed a 696. tárgyat a jobb kezedbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [126,49] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,48] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 10 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [129,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal megvágod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megcsapod az elektromos angolna testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
usz 20 | úszol 2 pontért |
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 572 4 | bemész az 572. épületbe |
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | keresed a 361. szörnyet |
* 4. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -5 pontért |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 296/166 | Jellem: | jó (424) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 421/2 | Pénz: | 807 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/4 | Pszi pont: | 77/67 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/77 (+24%) | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 6/71 (+12%) |
vágófegyverek: | 22/52 | ütőfegyverek: | *24/100 | lőfegyverek: | 22/0 |
dobófegyverek: | 5/84 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/79 | 2. nyomkövetés: | 42/101 (+40%) | 3. mászás: | 8/28 |
4. csapdakészítés: | 12/33 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/69 | 6. gyógyítás: | 78/59 (+20%) |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 20/19 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 27/49 (+15%) | 11. taumaturgia: | 25/45 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 (+10%) |
13. versengés: | 7/30 (+8%) | 14. zene: | 25/88 (+2%) | 15. szörnyismeret: | 10/95 (+18%) |
16. pszi: | 9/88 (+6%) | 17. zárnyitás: | 2/70 | 18. vadászat: | 18/82 |
19. bányászat: | 25/98 (+15%) | 20. úszás: | 8/82 (+15%) | 21. főzés: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
semlegesek (#989), gonoszok (#988), jók (#990), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 95.00 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
77 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | kaja (#2) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) |