256. forduló, 258. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 3. 9h:14'
EZ A 263. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
264. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,85] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 sáfrányport (1500 arany kikiáltási áron), 20 sáfrányport (1501 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján találkozol Marcho Ven-Saakkal. Tharr személyes tanácsadója. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját, egy vortex amulettjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ősöreg góliát trófea, egy ében sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 életköves gyűrűt (1115 arany).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+719 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uchako nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uchako testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az uchako bal oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Az uchako fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az uchako nyakát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az uchako testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 71, gyógyulás: 162, összesen: +91 ÉP}

A sikeres vadászaton felbuzdulva, tovább kerested a lény nyomait, és szerencsédre rábukkantál egy újabb példányra a környéken.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uchako jobb oldalát. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az uchako testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Az uchako belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az uchako jobb oldalát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az uchako fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 48, gyógyulás: 116, összesen: +68 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 564.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 558.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 558.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 558.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 550.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 547.]

vps 164 VP spórolása: 164
Félreraktunk, letiltottunk neked 164 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 547.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 542.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+496 varázspont, -993 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 542.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1010 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 537.]

t 311 támadod a 311. szörnyet
FT 311 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy Thargodan légiós! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 119, gyógyulás: 126, összesen: +7 ÉP}


m 1 2 7 mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra
[366,84] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő dűnelord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnelord fejét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord örvénylő testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord kígyózó csápját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás!
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 312, gyógyulás: 210, összesen: -102 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [367,84] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Thargodan légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós bal karját. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós bal oldalát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával megpöccinted a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 226, gyógyulás: 218, összesen: -8 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uchako került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uchako jobb vállát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az uchako testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Az uchako fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Daramoula pálcájával megpöccinted az uchako ízelt testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az uchako testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Az uchako belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7793 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 61, gyógyulás: 166, összesen: +105 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [366,83] Néhol térdig süppedsz a homokba, ahogy vánszorogsz előre a sivatagban. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Csak egy tűzelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál bal vállát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál lángoló testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 55, gyógyulás: 66, összesen: +11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [18 pontot használtál fel, van még 519.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[365,83] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálelementál jobb lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Semmi eredménye! Törpe szekercével kicsit megvágod a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a halálelementál jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 102, gyógyulás: 118, összesen: +16 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [365,82] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dűnelord. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnelord örvénylő testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a dűnelord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 30 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a dűnelord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 296, gyógyulás: 137, összesen: -159 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,82] A terep változik: ismét síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy quwarg anyakirálynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 34 arany, -2 ÉP] 4437 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 76, gyógyulás: 79, összesen: +3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. [88 pontot használtál fel, van még 431.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia angyala.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 142 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia angyala fehér testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala bal vállát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a Raia angyala jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10604 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 403, gyógyulás: 318, összesen: -85 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 401.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősquwarg.

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősquwarg testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ősquwarg jobb oldalát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] 5443 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 90, gyógyulás: 72, összesen: -18 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 371.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tollaskígyó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó jobb szárnyát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tollaskígyó jobb szárnyát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tollaskígyó lapos fejét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tollaskígyó pikkelyes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a tollaskígyó pikkelyes testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A tollaskígyó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. A tollaskígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 madártollat. 11093 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1198, sebződés: 367, gyógyulás: 4, összesen: -363 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 5 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 773 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 324.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[363,81] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűnelord. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord testét. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a dűnelord fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 393, gyógyulás: 279, összesen: -114 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ron the Greywolf orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Felfedeztél egy ripityára tört kátránygödröt. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében halálhajcsár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében halálhajcsár bal karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [361,82] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy dűnelord volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ron the Greywolf előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy tűzelementál. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse! Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű troll férfival. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Shear'niz'il trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Salió. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elköszöntök egymástól.
[48 pontot használtál fel, van még 276.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

v 198 364 61 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,82) dűnelordok (2429341), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzelementál (#276), Salió (#. kalandozó)
(362,81) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(364,82) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, quwarg anyakirálynő (#269), Raia angyala (#333), ősquwarg (#300), tollaskígyó (#635)
(365,82) dűnelord (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(365,83) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), halálelementálok (#279)
(365,85) uchako (#308), Thargodan légiósok (#311)
(366,83) tűzelementál (#276)
(366,84) dűnelord (#341)
(367,84) Thargodan légiósok (#311), uchako (#308)

[364,61] Sűrű erdőbe érkeztél. Észreveszel egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy barátság szent tüzét.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 266.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
50 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 55 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+732 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

vpf 14 VP elővétele: 14
Felszabadítottunk neked 14 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

szk 259 keresed a 259. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

hu 16 56 hulladék: 16 56
Hulladékgyűjtés törölve: bordacsont. Hulladékgyűjtés törölve: mákrózsa virág. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

in 5622 244 468 leírod az 5622. kalandozónak a 244. szörnyet a 468. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi góliát. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

in 5622 248 472 leírod az 5622. kalandozónak a 248. szörnyet a 472. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg parafenomén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

in 5622 254 388 leírod az 5622. kalandozónak a 254. szörnyet a 388. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) natali követ. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

in 5622 179 292 leírod az 5622. kalandozónak a 179. szörnyet a 292. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 2 18 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [18 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 10, 15.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETKÖVES GYŰRŰ (1572. TÁRGY)
A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elő. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyűrűnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyűrű hatalma lenyűgöző: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevű betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyűrű viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 35 (40) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (50) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 63/135 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 1001/1023 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 13
Szerencse: 45 (63) Varázspont: 1188/14 Pénz: 6940 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 28/6 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 30
Eddig összesen 2299 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 110893 TP-t kaptál. Jelenleg 4159198 TP-d van. A következő szinthez még 340802 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6139 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/76 (+10%) ütőfegyverek: 36/26 (+5%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 30/57 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Daramoula pálcája (#950)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/79 (+20%) 2. nyomkövetés: 61/31 (+40%) 3. mászás: 19/48
4. csapdakészítés: 18/4 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 94/6 (+49%) 11. taumaturgia: 82/83 (+49%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/79 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 32/0 (+45%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 5/75
19. vitalitás: 1/39 20. bányászat: 31/70 (+1%) 21. úszás: 6/75
22. főzés: 12/93 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 borkonyó bibe (#312) 2 ében dobónyíl (#849)
2 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 11 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
145 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 9 ében toboz (#578)
9 madártoll (#112) 1 pirkit (#153) 34 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek