Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 1. 9h:47' EZ A 590. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 591. játékheted kezdete: dec. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
* 4. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [140,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [140,90] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy vérfürdető magszim. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [140,91] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) [140,93] Tovább barangolsz a fák között.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
in 4102 207 71 | leírod a 4102. kalandozónak a 207. szörnyet a 71. tárgyat |
in 4102 208 72 | leírod a 4102. kalandozónak a 208. szörnyet a 72. tárgyat |
in 4102 209 88 | leírod a 4102. kalandozónak a 209. szörnyet a 88. tárgyat |
in 4102 210 89 | leírod a 4102. kalandozónak a 210. szörnyet a 89. tárgyat |
in 4102 212 108 | leírod a 4102. kalandozónak a 212. szörnyet a 108. tárgyat |
in 4102 223 111 | leírod a 4102. kalandozónak a 223. szörnyet a 111. tárgyat |
in 4102 224 119 | leírod a 4102. kalandozónak a 224. szörnyet a 119. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY) AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is. Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak. |
LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY) A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni. |
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY) Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY) Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot). |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
Erő: | 36 | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 108/108 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 336/124 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 34 | Varázspont: | 860/191 | Pénz: | 723 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/10 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/44 (+49%) | ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 13/0 |
vágófegyverek: | 19/32 | ütőfegyverek: | 27/59 (+2%) | lőfegyverek: | 27/71 (+2%) |
dobófegyverek: | 18/69 |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (250%) << vasalt bunkó (#181) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -10.); tüske (#22) (11 -16.); nyílpuska lövedék (#547) (17 -26.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (27 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/69 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 75/66 (+12%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 12/63 | 5. csapdakészítés: | 28/84 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/24 |
7. gyógyítás: | 6/19 (+80%) | 8. titkosírás: | 11/16 | 9. felderítés: | 26/49 |
10. szörnyidomítás: | 12/99 | 11. teológia: | 38/61 (+7%) | 12. taumaturgia: | 38/39 (+1%) |
13. zene: | 7/78 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 14/12 (+30%) | 15. zárnyitás: | 1/9 |
16. vadászat: | 4/3 | 17. bányászat: | 7/40 | 18. úszás: | 12/74 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Sheran hívők (#995), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
becsületjel (#158) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Összsúly: 80.78 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | nyílpuska lövedék (#547) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst kulcs (#184) |