256. forduló, 258. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 8. 9h:48'
EZ A 291. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
292. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,48] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Dornodon főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Painkiller. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
A 3. napon összeakadsz Painkillerrel. Dornodon főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+12 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 589.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1921 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 579.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 564.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

ba 66 nem támadod a 66. szörnyet
BA 66 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

d 5 1 eldobod az 5. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal végigvágod az elektromos angolna testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Rövid karddal megvágod az elektromos angolna testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 539.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal végigvágod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kilukasztod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (4 életpontot sebezve). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy halcsont! Felmarkolod. (ld. enc.) A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 519.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,49] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (4 életpontot sebezve). A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (5 életpontot sebezve). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [127,50] Továbbra is síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [126,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy móricserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 490.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[125,51] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,51] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ryuku buzogánnyal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vörös Pimperner előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Chara-din tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sh'Rusrun-Oxe. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
[16 pontot használtál fel, van még 474.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+98 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 434.]

kf 329 1 kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a ryuku buzogányt, majd a jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ft 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ft 123 1 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 2 5 7 mozogsz 2 5 7
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 83 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (5 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Összefutsz Vörös Veronikával. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy purifikátor! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egy purifikátort veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor szürke hengertestét. Kritikus ütés! (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi rotható húsát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Egy zombi lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (5 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy zombit pillantasz meg. Itt csata lesz.

Megmarkolva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy zombit veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi bal karját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Csontpálcával kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (5 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 shinai gömb (ld. enc.) és 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [60 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 4 2 8 mozogsz 4 2 8
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egy áeratikus hasnyákot pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 9 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 23 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontpálcával eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Egy tetemembert pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[60 pontot használtál fel, van még 309.]

lm 10 12 15 mozogsz 10 12 15
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Tüzet köpsz. 10 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Tüzet köpsz. 9 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a csontváz jobb lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy csontváz lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet köpsz. 10 életpontot sebeztél. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a csontváz jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy csontvázat pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz jobb vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Marokra fogva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Zinthurg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [75 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 12 11 8 mozogsz 12 11 8
Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [11. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[125,50] A terep továbbra is ritka erdő. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,48] Még mindig füves síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy gumifát. Találsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziópalota, 1 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet, 1 Aranyeső. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 483 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 30 aranyad, ami most már az övé.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[128,48] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy grok-képződményt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [129,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy grok-képződmény van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 84.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal megcsapod az elektromos angolna bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Rövid karddal kissé megkarcolod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 44.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+110 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 136 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 398 pontot. A következő körben tehát 398 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

HALCSONT (390. TÁRGY)
Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén.

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 296/214 Jellem: jó (423) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 421/2 Pénz: 860 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 77/65 EFejl: 8
Eddig összesen 1337 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11977 TP-t kaptál. Jelenleg 675604 TP-d van. A következő szinthez még 124396 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, Tguarkhan. A 249. fordulódban 228 arany került a bankszámládra. 255 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/53 (+24%) ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/59 (+18%)
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: *24/100 (+5%) lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 5/84

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 42/61 (+32%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 12/28 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/69 (+48%) 6. gyógyítás: 78/39 (+36%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 20/19 (+10%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 27/34 (+32%) 11. taumaturgia: 25/30 (+20%) 12. szerencsejáték: 4/64 (+10%)
13. versengés: 7/22 (+8%) 14. zene: 25/86 15. szörnyismeret: 10/77 (+30%)
16. pszi: 9/82 (+6%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 25/83 20. úszás: 8/67 (+34%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
semlegesek (#989), gonoszok (#988), jók (#990), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 93.10 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 4 csontpálca (#329) 6 fáklya (#36)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 dözmöng szív (#122)
5 drótszőr (#37) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 4 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
10 mákrózsa virág (#56) 2 purifikátor háj (#269) 1 shinai gömb (#348)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) 5 vasérc (#152)
1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,51) manaelementál (#290), a 73. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sh'Rusrun-Oxe (1750. kalandozó), autentikus vámpír (#154), Vörös Veronika (1795. kalandozó), purifikátor (#157), zombi (#49), áeratikus hasnyák (#243), tetemember (#123), csontváz (#48), Zinthurg (#180)
(125,50) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,49) 47. jellempróba, Dornodon oltár, sóhajtó dornyok (#112)
(126,51) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 49. jellempróba, oltár
(127,48) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 24. jellempróba
(127,50) oltár, 48. jellempróba
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Sheran oltár
(128,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)
(129,48) ryuku légiós (#361), elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194), tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ezoterikus mardel (#184)

Üzenet küldése a karakternek