256. forduló, 258. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 18. 9h:03'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Odüsszeusszal. Elenios főpapja. Egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy bundás kabátot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Amos Kaelpyrral. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon ismét találkozol Odüsszeusszal. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 csontkulcsot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 kötél (eladási ár: 1 arany) ellenértékét.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Odüsszeusszal. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Buzzplotrzud. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy érző szívű dromedár trófea, egy troll ritualista trófea és egy vérfürdető magszim trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chenon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Borax követe átadott Neked 1 hősi övcsatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 4 varkaudar látógömböt (2050 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 varkaudar csizma (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy hősi övcsatot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Celeborn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon ismét találkozol Odüsszeusszal. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Choler. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 lajhár csont (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 csontkulcs (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Amos Kaelpyr, amikor összefutottatok, adott neked egy Éjmágus tükrét (ld. enc.), egy bányászcsákányt [bányászcsákány ládikóba-> (72,59)-> 10 arany, -2 ÉP], 13 álomport, egy elf csontot, egy kobudera csontot, egy sáska amulettet, egy troll csontot, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát (ld. enc.) és egy liumbe bimbót. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+95 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+248 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 755. hetének nyerőszámai: 23, 10, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 625.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 620.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 3. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 596.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 594.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 584.]

hu 56 148 184 hulladék: 56 148 184
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 34 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst kulcs. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

hu 49 119 81 hulladék: 49 119 81
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz púderkövet. El is dobod a birtokodban levő 3 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérleget. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: kígyóbőr kesztyű (72,59)-> (5 ap), mérleg (72,59)-> (8 ap), mocsári penke (72,59)-> (kudarc), összesen 13 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 579.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

a 733 3338 2 átadod a 733. tárgyat a 3338. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 bunthar bőrt Amos Kaelpyr részére. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

a 1746 3338 1 átadod az 1746. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Khór kesztyűjét Amos Kaelpyr részére. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

a 731 3112 1 átadod a 731. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 topáz erényövet Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

a 1113 3112 3 átadod az 1113. tárgyat a 3112. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 varkaudar csontot Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

a 665 3112 8 átadod a 665. tárgyat a 3112. kalandozónak (8 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 elkarog szőrt Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 219 337 leírod a 3338. kalandozónak a 219. szörnyet a 337. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 244 215 leírod a 3338. kalandozónak a 244. szörnyet a 215. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi góliát. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 254 475 leírod a 3338. kalandozónak a 254. szörnyet a 475. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 235 318 leírod a 3338. kalandozónak a 235. szörnyet a 318. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknőc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) taposó tappancsot. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 247 292 leírod a 3338. kalandozónak a 247. szörnyet a 292. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kputtyintó csalán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 252 478 leírod a 3338. kalandozónak a 252. szörnyet a 478. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 237 468 leírod a 3338. kalandozónak a 237. szörnyet a 468. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mnebolath. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 246 462 leírod a 3338. kalandozónak a 246. szörnyet a 462. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy nagyobb vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 238 527 leírod a 3338. kalandozónak a 238. szörnyet az 527. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Orkhan Thai. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3338 255 369 leírod a 3338. kalandozónak a 255. szörnyet a 369. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránit őrszobort. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 251 420 leírod a 3112. kalandozónak a 251. szörnyet a 420. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi mester. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 242 390 leírod a 3112. kalandozónak a 242. szörnyet a 390. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy qwarg rohamosztagos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 171 418 leírod a 3112. kalandozónak a 171. szörnyet a 418. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 240 381 leírod a 3112. kalandozónak a 240. szörnyet a 381. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy sivatagi doareg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 203 254 leírod a 3112. kalandozónak a 203. szörnyet a 254. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy agyagelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 204 410 leírod a 3112. kalandozónak a 204. szörnyet a 410. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 210 283 leírod a 3112. kalandozónak a 210. szörnyet a 283. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy degradátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 207 142 leírod a 3112. kalandozónak a 207. szörnyet a 142. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

in 3112 205 442 leírod a 3112. kalandozónak a 205. szörnyet a 442. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Muezli aranykezét. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

hh 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1
6 7 16
2 5 8 15
3 4 9 14
10 11 12 13
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: kijárat
16: 2. térkép 1. pont
1
10 7 6
11 8 5 2
12 9 4 3
13 14 15 16
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 16. pont
10: kijárat
16: 3. térkép 1. pont
13 14 15 16
12 9 4 3
11 8 5 2
1
10 7 6
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont
10: 4. térkép 1. pont
16: kijárat
10 11 12 13
3 4 9 14
2 5 8 15
1
6 7 16
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 10. pont
10: kijárat
16: kijárat

Ez a 131. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 540, délre 99 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 563.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

10 7
9 6
8 5
4
11 3
12 2
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
10: 3. térkép 23. pont
13: 2. térkép 3. pont
4 1
2 12 15 18
5 6
10 11 14 17
13 16 19 20 7
23 26 29 31 8
21 22 25 28
32 9
3 24 27 30
33 34
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
2: 1. térkép 10. pont
3: 1. térkép 13. pont
34: 3. térkép 1. pont
22 20 18 16 15
23
21 19 17 14
13 12
11 10
9 7 5 3
1
8 6 4 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 34. pont
23: 1. térkép 10. pont

Ez a 124. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 147, délre 39 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 552.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 408, délre 57 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 541.]

hh 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 530.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 243, délre 141 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 519.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Abdul orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah püspöke. Egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [98,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,67] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 492.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[100,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Aritma ostorával eltalálod a sullár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,66] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár bal első lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 47 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy malmot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Pszinapszis. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a Pszinapszis testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a Pszinapszis bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 mentát karkötő (ld. enc.). 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 474.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Sötét van, de csak amíg a szemed meg nem szokja a félhomályt. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Vigyorogva megveregeti a vállad, s röviden előadja, hogy is megy sora. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 igazgy. fülbevalót [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 fémrudat, 1 malomkövet (ld. enc.), 1 gyógykenőcsöt, 1 tatu dobot [tatu dob ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP], 1 rézgolyót [rézgolyó ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP]. (+1 jóság.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 469.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[102,66] A bozótost ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bandita. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bandita bal karját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a bandita fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany. Szereztél 13 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,66] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kőevő Hansy előtt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bandita közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb karját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a bandita jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. Szereztél 11 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 449.]

kt 683 1 elkészíted a 683. tárgyat (1 darabot)
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 elf tekercset. 400 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[104,66] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy teljesen lerombolt templomot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő burástya királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a burástya királynő testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a burástya királynő bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [105,67] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaszabolósáska. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [106,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 408.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 407.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+17 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 411.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 371.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 27, 3.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY)
Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze vele.

RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

HŐSI ÖVCSAT (1820. TÁRGY)
A varkaudar invázió megállításában résztvevő kalandozókat akarta kitüntetni Borax egy különleges ajándékkal, ezért rendelte meg ötvöseitől és udvari mágusaitól ezt az apró kiegészítőt. Az övedre akasztható ezüstlapon egy varkaudarral küzdő harcost ábrázoló dombormű látható. Ezt a díszt akár az öved csatja mellé is akaszthatod, tehát az elől nem foglalja a helyet. Különleges képessége, hogy maximális életerődet öttel növeli meg, valamint attól függően, hogy mennyire vetted ki a részed a küzdelmekből, növelheted életerődet vagy varázspontjaid számát. A H 1820 1 paranccsal az életerőd, a H 1820 2 parancs kiadásakor pedig a varázserőd növekszik meg annyi ponttal, ahány varkaudarral megküzdöttél az inváziós seregből. Élet- és varázspontjaid száma azonban így sem növekedhet a maximum fölé. A parancs kiadása 5 TVP-t vesz igénybe. Ezt az övcsatot TE kaptad kitüntetésként, így aztán nem fogod másnak átadni. Egy használattal legfeljebb annyit tudsz regenerálni, amennyi a max életpontjaidnak, illetve varázspontjaidnak a fele. Kiegészítés: a király katonái ellen folytatott hadakozás azonban nem csak Borax rosszallását vívta ki, hanem a hősi övcsat hatását is csökkenti. Így a felsorolt jótékony életerő, illetve varázspont növekedés csökken a katonákkal folytatott harcok számával.

PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY)
Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését.

MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY)
A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat.

MALOMKŐ (1205. TÁRGY)
Nos, itt van előtted valami a malom szerkezetéből, valami, aminek a súlya a nehezékével vetekedik. Upsz, most, hogy megpróbáltad megemelni, be kell vallanod, még annál is sokkal nehezebb. Mi lett volna, ha a molnár nem a legkisebb darabot adta volna oda a malomkövek közül? Képtelen ötletnek tűnik első hallásra, de talán dobófegyverként használhatnád! Az biztos, hogy akire ez ráesik, ha nem lapítja össze azonnal, akkor is megérzi. A malomkő fix 50 sebzést okoz, a vele való támadásra -20-as módosító jár. Persze nem egyszerű elhajítani, akinek az alapereje nem legalább 99-es, vagy dobófegyver szakértelme 40 alatt jár, minden bizonnyal hiába próbálkozik vele. Ezenkívül minden fordulód végén megemelgeted párszor a malomkövet, izmaid pedig recsegve fognak duzzadni ilyenkor (erőd kb. 1%-ot fejlődik minden egyes alkalommal). Ehhez nem is kell parancsot kiadnod, karaktered automatikusan tenni fogja a dolgát.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 38 (45) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 37 (52) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 22/20 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 375/275 Jellem: jó (775) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 686/157 Pénz: 2296 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/19 Pszi pont: 167/241 EFejl: 30
Eddig összesen 1271 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6154 TP-t kaptál. Jelenleg 787015 TP-d van. A következő szinthez még 12985 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, acélkolosszus, ongóliant. A 251. fordulódban 8380 arany került a bankszámládra. 8547 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 16/67
ütőfegyverek: 27/5 (+1%) lőfegyverek: 25/61 (+1%) dobófegyverek: 4/65

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/56 2. nyomkövetés: 37/61 (+20%) 3. mászás: 15/30
4. csapdakészítés: 18/91 (+5%) 5. csapdaészlelés: 14/53 6. gyógyítás: 37/36
7. titkosírás: 5/59 8. felderítés: 18/43 9. szörnyidomítás: 10/30
10. teológia: 35/58 (+7%) 11. taumaturgia: 32/98 (+2%) 12. szerencsejáték: 3/16
13. versengés: 13/35 14. zene: 11/46 15. szörnyismeret: 30/31 (+18%)
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 11/2 18. vadászat: 16/5
19. bányászat: 24/91 20. testépítés: 32/33 21. úszás: 1/0
22. főzés: 7/66 23. csapatmunka: 4/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
pszi-acéltorony (#98) >> autentikus vámpír (#154) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> hadroszaurusz (#162) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bunthar bőr (#733) 8 elkarog szőr (#665) 1 ezüstshuriken (#327)
1 kaja (#2) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
34 mákrózsa virág (#56) 1 mérleg (#81) 8 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 3 púderkő (#119) 1 topáz erényöv (#731)
3 varkaudar csont (#1113) 5 varkaudar látógömb (#1107) 33 víz (#27)
1 rinóbőr (#651) 1 sáska amulett (#668)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
2 borkonyó bibe (#312) 1 elf tekercs (#683) 2 ezüstdarab (#326)
1 fémrúd (#104) 1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 1 malomkő (#1205) 2 mandibulapenge (#125)
1 mentát karkötő (#1551) 2 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), egy kobudera férfi
(98,68) Elenios rúnaköve, Leah oltár, ryuku légiós (#361)
(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(100,66) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba, sullárok (#101)
(101,66) sullárok (#101), Leah oltár, malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Pszinapszis (#974)
(102,66) bandita (#758)
(103,66) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bandita (#758)
(104,66) oltár, burástya királynő (#759)
(105,67) kaszabolósáskák (#83), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 32. jellempróba
(106,68) Raia rúnaköve, 27. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, ryuku légiós (#361)

Üzenet küldése a karakternek