Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 14. 13h:35' EZ A 558. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 559. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
* 9. KP: v 72 0 0 | elmormolod a 72. varázslatot |
cir 17 | vándorcirkusz látogatása 17 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal alaposan megvágod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 58, gyógyulás: 39, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [115,82] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. {max. életpontja: 103-112.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! {védettsége: 66 szúró, 66 vágó, 66 ütő ellen.} Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal megvagdalod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 49, gyógyulás: 57, összesen: +8 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 44, gyógyulás: 56, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [116,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Utad során felfedezel egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Roxxon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Felfedeztél egy móricserjét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. {max. életpontja: 74-85.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a nektoraf testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 619 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 28, összesen: +18 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a velociraptor farkát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 57, gyógyulás: 44, összesen: -13 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 7 8 3 | mozogsz északnyugatra, északra, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [115,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 21, gyógyulás: 29, összesen: +8 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kilukasztod a pszi elementál farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal végigmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [116,81] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 89.]
szk 38 99 22 | keresed a 38. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet |
ef 11 521 | energia fejlesztése 11 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/163 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 326/365 | Jellem: | gonosz (482) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 411/90 | Pénz: | 2289 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 33/11 | Pszi pont: | 66/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 22/79 | vágófegyverek: | 25/84 (+8%) |
ütőfegyverek: | 16/11 (+10%) | lőfegyverek: | 22/49 | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
116,81 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/42 | 2. nyomkövetés: | 65/26 (+31%) | 3. lopás: | 5/59 |
4. mászás: | 13/7 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 22/34 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/87 |
7. gyógyítás: | 26/66 | 8. titkosírás: | 16/50 (+6%) | 9. felderítés: | 16/7 |
10. szörnyidomítás: | 5/84 | 11. teológia: | 29/23 (+15%) | 12. taumaturgia: | 20/54 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/71 | 14. versengés: | 8/10 | 15. zene: | 17/31 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 37/14 (+22%) | 17. pszi: | 8/13 (+17%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 23/69 | 20. bányászat: | 24/24 | 21. főzés: | 11/35 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
pszi-ernyő (#64) | vámpirizáció (#1) (2,10) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 lapockacsont! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 78 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 446 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 118.65 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csuklyavirág (#133) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
39 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 19 | mákrózsa virág (#56) | 5 | manakristály (#500) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
11 | ugh méreg (#166) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|