255. forduló, 257. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 9h:58'
EZ A 262. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
263. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Hazyshade-del. Tharr személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű troll férfival. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Shear'niz'il trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Salió. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Hazyshade-del. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Mocskos Buddha adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 2 sólyomcsőrt.
Az 1. napon újból összeakadsz Hazyshade-del. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon ismét összeakadsz Hazyshade-del. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz Vasököllel. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy térfaló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+482 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy uchako fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az uchako testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az uchako fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Daramoula pálcájával többször eltalálod az uchako ízelt testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az uchako bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 8 csepp sáfrányport. 7216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 48, gyógyulás: 169, összesen: +121 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 599.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 585.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

hh 1546 1100 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 582.]
[A parancs tárolásra került.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 577.]

bb 578 30 beraksz a bankba az 578. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 ében tobozt. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

t 341 támadod a 341. szörnyet
FT 341 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy dűnelord! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord fejét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord egyik csápját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a dűnelord farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 85, gyógyulás: 164, összesen: +79 ÉP}


ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] A befejezéshez még 2616 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 477.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+494 varázspont, -989 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+998 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

le 532 leveszed/lerakod az 532. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

hu 101 135 331 hulladék: 101 135 331
Hulladékgyűjtés törölve: tinta. Hulladékgyűjtés törölve: gyöngymangó. Hulladékgyűjtés törölve: mutáns csont. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

hu 212 16 56 hulladék: 212 16 56
Hulladékgyűjtés törölve: dorony tüdő. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
[362,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy magnetikus praglonc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 TU.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 46, gyógyulás: 113, összesen: +67 ÉP}

Látsz egy kátránygödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalb.kristálycsizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy térfaló trófea és egy ezerszemű bestia trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Csonttörő Shaden. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [363,81] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dűnelord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a dűnelord farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 73 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 192, gyógyulás: 124, összesen: -68 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ron the Greywolf hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,82] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tűzelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tűzelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tűzelementál fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 69, gyógyulás: 76, összesen: +7 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Vasököllel. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy térfaló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy gyerek van vele! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. [78 pontot használtál fel, van még 389.]

m 2 mozogsz keletre
[364,82] Füves síkságra érkeztél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy Tyriel közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nothar cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vapár cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. [56 pontot használtál fel, van még 333.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg anyakirálynő. (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő jobb vállát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 34 arany, -2 ÉP] 4437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 86, gyógyulás: 76, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 303.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg anyakirálynő.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. Kritikus ütés! (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 34 arany, -2 ÉP] 4437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 98, gyógyulás: 79, összesen: -19 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 273.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg anyakirálynő.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg anyakirálynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 38 arany, -2 ÉP] 4437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 92, gyógyulás: 80, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 243.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[365,82] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tűzelementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál jobb vállát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a tűzelementál nyakát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 73, gyógyulás: 66, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [365,83] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálelementál. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Találsz egy gyilkos csalánt. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 191.]

t 279 1 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 3 6 mozogsz keletre, délkeletre, nyugatra
[366,83] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. A messzeségben füstoszlopot látsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő dűnelord nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord testét. Kritikus ütés! (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord jobb vállát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord kígyózó csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél.
A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 484, gyógyulás: 299, összesen: -185 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [367,84] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Thargodan légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan légiós jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 115, gyógyulás: 188, összesen: +73 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [366,84] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. A távolból robbanások hangját hallod. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő tűzelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a tűzelementál lángoló testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tűzelementál testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 85, gyógyulás: 2, összesen: -83 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 173.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[365,85] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. A feléd közeledő Thargodan légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós jobb oldalát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 106, gyógyulás: 91, összesen: -15 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 167.]

szk 308 keresed a 308. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uchakót. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 20, 1.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a főmágusok nagyura helyett a Túlélők Földjének nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +25 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 164 pontod maradt, ebből a következő körre 164 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 561 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

TYRIEL (777. ELLENFÉL)
Nincs fenségesebb látvány az emberi szem számára a Sötét Föld kietlen, élettelen pusztaságaiban, mint a tucatnyi angyal gyűrűjében harcoló Tyriel, Raia első avatárja, amint egyetlen pusztító szavára alsóbbrendű Thargodanok tucatjai fakulnak ki a létezés számukra rendeltetett szövetéből és vakító fényaurája elől hasztalan menekülő Thargodanok százai ismerik meg a végső megsemmisülést a sistergő energiapenge alatt.
Ha megpillantod vándorlásaid során, szívedbe ismerős melegség költözik, elfáradt tested újult erőre kap, és talán mégis elhiszed, hogy egy napon a borzalmak eme síkja végleg megtisztul majd a ráragadt fertőtől és gonoszságtól...

QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 34 (39) Támadás: 49 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (50) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 63/135 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 1000/772 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 13
Szerencse: 45 (63) Varázspont: 1188/28 Pénz: 6560 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 28/2 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 30
Eddig összesen 2284 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78928 TP-t kaptál. Jelenleg 4048305 TP-d van. A következő szinthez még 451695 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6110 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/66 (+14%) ütőfegyverek: 36/21 (+8%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 30/50 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Daramoula pálcája (#950)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/59 (+10%) 2. nyomkövetés: 60/91 (+40%) 3. mászás: 19/48
4. csapdakészítés: 17/99 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 93/57 (+42%) 11. taumaturgia: 82/34 (+41%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/79 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 31/55 (+30%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 5/75
19. vitalitás: 1/39 20. bányászat: 31/69 (+1%) 21. úszás: 6/75
22. főzés: 12/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 ében toboz (#578) 2 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 9 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
163 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 pirkit (#153) 1 praglonc hártya (#215)
23 sáfránypor (#211) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,82) uchako (#308), dűnelordok (#341)
(362,81) magnetikus praglonc (2148200), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, Csonttörő Shaden (#. kalandozó)
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(363,82) fekete kaktusz (2771577, belőle készíthető: #578), tűzelementál (#276), Vasököl (#. kalandozó)
(364,82) Tyriel (#777), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, quwarg anyakirálynő (#269)
(365,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tűzelementál (#276)
(365,83) halálelementálok (#279), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(365,85) Thargodan légiósok (#311)
(366,83) dűnelord (#341)
(366,84) tűzelementál (#276)
(367,84) Thargodan légiósok (#311)

Üzenet küldése a karakternek