Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 8. 20h:50' EZ A 986. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD 987. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: ek 40 4 0 | t. energia kisütése: 40 4 |
* 4. KP: vv 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
* 5. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 6. KP: ef 5 520 0 | energia fejlesztése 5 |
* 7. KP: h 1602 2 16 | használod az 1602. tárgyat |
ba 675 | nem támadod a 675. szörnyet |
tno 3 6 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 2 6 | növeled a 2. tulajdonságodat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
m 4 | mozogsz délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 5 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 127, gyógyulás: 151, összesen: +24 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősquwarg jobb középső lábát. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Cápafoggal több döféssel felnyársalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszúrod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 12 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 227, gyógyulás: 207, összesen: -20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 252 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősquwarg testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Cápafoggal megbököd az ősquwarg jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 12 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 116, gyógyulás: 127, összesen: +11 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 308 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a smaragd drakón fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 15 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 168, gyógyulás: 126, összesen: -42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 252 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Cápafoggal megbököd az ősquwarg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 12 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 117, gyógyulás: 130, összesen: +13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal megérinted a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 14 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 142, gyógyulás: 222, összesen: +80 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 56 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Cápafoggal megdöfködöd az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4 642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 139, gyógyulás: 116, összesen: -23 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnelord testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a dűnelord jobb oldalát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-1 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnelord testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Cápafoggal megbököd a dűnelord jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 150 életpontot vesztettél. A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 14 795 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 661, gyógyulás: 179, összesen: -482 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe kínzómester testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kínzómester bal lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kínzómester fejét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a törpe kínzómester testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 313, gyógyulás: 282, összesen: -31 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 122 életpontot vesztettél. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Kitaszított testét. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Kitaszított jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg [trikornis nyereg ládikóba-> (186,106)-> 240 arany, -2 ÉP]. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 174, gyógyulás: 112, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [206,116] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy termikfészket. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy csodabazárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 34.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Cápafoggal eltalálod az ekharion nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2 483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 6, gyógyulás: 46, összesen: +40 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 266 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Cápafoggal megérinted az Ekhnagorhu testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 40 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 pirkitet. 14 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 149, gyógyulás: 111, összesen: -38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
14 853 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 166, gyógyulás: 225, összesen: +59 ÉP}
Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Cápafoggal tökéletesen perforálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Teriád lándzsával megérinted az ősquwarg testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 34 arany, -2 ÉP] 12 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 229, gyógyulás: 46, összesen: -183 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnelord egyik csápját. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a dűnelord testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnelord kígyózó csápját. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 37 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 14 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 204, gyógyulás: 22, összesen: -182 ÉP}
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnelord testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a dűnelord testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnelord örvénylő testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a dűnelord egyik csápját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 14 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 356, gyógyulás: 20, összesen: -336 ÉP}
kt 1270 | elkészíted az 1270. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 195 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír bal oldalát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír jobb első lábát. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [205,114] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ryuku gólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 600.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem bal oldalát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 5 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 144, gyógyulás: 30, összesen: -114 ÉP}
(Továbbmész...) [204,113] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [202,112] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy termikfészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
kt 284 3 | elkészíted a 284. tárgyat (3 darabot) |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 34 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért |
PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál! Ha becsillagozódik a pszi szakértelmed, akkor a következ parancs elején automatikusan elmondasz egy pszi-gyűjtést, ha van rá elég VP-d és van legalább 46 TVP-d. Ha ismered a gyorsvarázslást, akkor fele TVP-ért fogod elmondani. |
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY) Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
Erő: | 32 (60) | Szint: | 39 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 37 (52) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 35 (57) | Védekezés: | 79 (86) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 71/128 év |
Egészség: | 33 (48) | Életpont: | 1054/978 | Jellem: | gonosz (459) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 32 (67) | Varázspont: | 1288/57 | Pénz: | 12344 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 88/22 | Pszi pont: | 231/181 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/60 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 40/33 (+16%) |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 29/89 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -34.); mihlanil dobótőr (#599) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
202,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 229 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/72 | 2. nyomkövetés: | 50/19 (+10%) | 3. lopás: | 4/32 |
4. mászás: | 14/10 | 5. csapdakészítés: | 16/41 | 6. csapdaészlelés: | 10/34 |
7. gyógyítás: | 27/27 | 8. titkosírás: | 4/80 | 9. felderítés: | 29/72 (+62%) |
10. szörnyidomítás: | 11/21 | 11. teológia: | 57/1 (+23%) | 12. taumaturgia: | 42/62 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 4/3 | 14. versengés: | 10/89 | 15. harcművészetek: | 1/47 |
16. zene: | 15/83 | 17. szörnyismeret: | 21/78 | 18. pszi: | 19/12 (+16%) |
19. zárnyitás: | 21/40 | 20. vadászat: | 55/66 | 21. vitalitás: | 3/63 |
22. bányászat: | 31/11 (+5%) | 23. testépítés: | 1/94 | 24. úszás: | 15/88 |
25. főzés: | 12/45 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), városi sámán (#675) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +19 lopás ellen) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +57 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 107, 121, 122, 123, 126, 127, 129, 130, 131, 136, 171, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 66. Szerzett pont: 6624. Beállított erő: 0 Összpont: 30396 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 73 TU. szükséges még: 37 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 359.72 kg | Megterheltség: 124% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | csuklyavirág (#133) | 1 | grákóbőr (#41) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 2 | mithril (#352) | |||
2 | moa gyémánt (#385) | 1 | mocsári penke (#148) | 22 | pirkit (#153) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 21 | vasérc (#152) | 109 | víz (#27) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
465 | arany (#50) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 2 | destabilizátor (#1275) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyémánt okuláré (#1270) | |||
1 | iknegurin (#541) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manaszilánk (#2686) | |||
1 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 18 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 5 | szent jogar (#150) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | |
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|