Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 5. 9h:09' EZ A 1036. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 1037. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 5 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5298 ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 71 26 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
157 | 158 | 159 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
le 229 1165 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat az 1165. tárgyat |
kb 1297 1 | kiveszel a bankból az 1297. tárgyat (1 darabot) |
kb 834 742 969 | kiveszel a bankból a 834. tárgyat (742 darabot) |
kf 1297 | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat |
kf 820 2067 969 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 2067. tárggyal a 969. tárgyat |
a 1731 4808 1 | átadod az 1731. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot) |
a 1158 4808 1 | átadod az 1158. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot) |
a 1538 4808 1 | átadod az 1538. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot) |
aa 1922 842 1716 | átadod az 1922. tárgyat a 842. tárgyat az 1716. tárgyat |
aa 1345 533 839 | átadod az 1345. tárgyat az 533. tárgyat a 839. tárgyat |
aa 834 742 969 | átadod a 834. tárgyat a 742. tárgyat a 969. tárgyat |
a 615 4808 1 | átadod a 615. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot) |
a 722 4808 1 | átadod a 722. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot) |
a 529 4808 15 | átadod az 529. tárgyat a 4808. kalandozónak (15 darabot) |
a 642 4808 40 | átadod a 642. tárgyat a 4808. kalandozónak (40 darabot) |
a 313 4808 225 | átadod a 313. tárgyat a 4808. kalandozónak (225 darabot) |
d 2 40 | eldobod a 2. tárgyat (40 darabot) |
ve 451 1 | megveszed a 451. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
pbe 9500 | beraksz a bankba 9500 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor bal lábát. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével megkarcolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 147, gyógyulás: 112, összesen: -35 ÉP}
v 198 187 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
157 | 158 | 159 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[187,106] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 15000 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
be 652 | bemész a 652. épületbe |
ft 165 1 | támadod a 165. szörnyet |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 133 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével végigvagdosod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 219 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP]. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 122, gyógyulás: 158, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [188,104] Még mindig a városban vagy. Megpróbálsz elosonni Techila batárjai mellett, de a félszemű gnóm nyilván az ördögökkel cimborál, mert előugrik valahonnan, és fenyegetőn neked szegezi a mutatóujját.
- Aláírtál egy kontraktust, kalandor! Nem szegheted meg! Remélem, jól tudod, hogy milyen kapcsolataim vannak! Gyorsan elfogy a türelmem, és akkor minden reggel profi bérgyilkosok fognak ébreszteni!
Az a nyavalyás nyilvánvalóan át akar verni valahogy. Csak tudnád, hogyan? Másképp nem fog kiderülni, csak, ha kötélnek állsz, és csatlakozol az expedícióhoz. (11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona nyakát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (10 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével megvagdalod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 3 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 118, gyógyulás: 145, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [188,103] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet köpsz. 153 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével végigvagdosod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 101, gyógyulás: 163, összesen: +62 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kissé megkarcolod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 68, gyógyulás: 115, összesen: +47 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 124 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (38 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [189,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Látsz egy bíborcserjét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod]
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 325.]
ef 20 511 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: tf 1 14 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
AUGUR VARÁZSKÖNYVE (1097. TÁRGY) Augur, a múlt méltó elismeréssel emlegetett varázslója volt. Elveszettnek hitt varázskönyvét kalandozók ezrei keresték, de nem került elő. A nagy érdeklődés a könyvben található sebezhetetlenné tevő varázslat leírásának volt köszönhető. Legalábbis a sok bárgyú kalandozó azt hitte, ez rejlik benne, de csak most derült ki: Augur legendás sérthetetlenségének titkát magával vitte a hullámsírba, amikor a másvilágra távozott. Valójában a könyvben az átkozott tárgyakkal való kísérletezés minden mozzanata, és eredménye szerepel. Persze a könyv kiolvasása nem elég ennek a tudásnak a teljes felölelésére, lapozgatása mégis segítségedre lehet: elég csak kiadnod a H 1097 parancsot, és a könyvben található varázsigék felolvasásával képes leszel elpusztítani az összes nálad levő szopókövet. |
Erő: | 57 (78) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 33 (43) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 24 (31) | Védekezés: | 87 (95) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 7/8 év |
Egészség: | 21 (37) | Életpont: | 1076/1194 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 36 (56) | Varázspont: | 1395/340 | Pénz: | 782 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 90/30 | Pszi pont: | 147/74 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/36 | ökölvívás: | 1/93 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 40/99 (+5%) | ütőfegyverek: | 7/9 | lőfegyverek: | 2/55 |
dobófegyverek: | 32/0 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,101 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/42 | 2. nyomkövetés: | 81/24 (+5%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 8/23 | 5. csapdakészítés: | 30/79 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/15 |
7. gyógyítás: | 40/47 | 8. titkosírás: | 3/52 | 9. felderítés: | 18/34 |
10. szörnyidomítás: | 4/32 | 11. teológia: | 54/9 (+208%) | 12. taumaturgia: | 79/11 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 2/47 (+11%) | 14. versengés: | 4/64 (+27%) | 15. zene: | 8/75 |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | 25/45 (+3%) | 18. zárnyitás: | 13/11 |
19. vadászat: | 4/55 | 20. bányászat: | 16/97 | 21. testépítés: | 34/47 (+12%) |
22. úszás: | 7/68 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), massza (#217), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), norpadolótika (#226) (csak egyszer), nanda (#224) (csak egyszer), orbitális mackósajt (#229) (csak egyszer), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (867,0) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
energiatüskék (#29) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | tudatrombolás (#111) | >> | ezoterikus mardel (#184) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. (teljesítve) |
2.) Nem állhatják utadat pitiáner csapdák. Akkor imádkozz, ha csapdaészlelésed legalább 10-es szintű! |
3.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 646 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5908 | arany (#50) | 40 | áldott kő (#642) | 1 | Amélia nyaklánca (#1538) | |||
15 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | galachmit (#310) | 225 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 20 | hófehér dobónyíl (#1922) | |||
1 | hótarantula köpeny (#842) | 39 | kaja (#2) | 1 | ősplazma (#839) | |||
1 | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | Snafall jeges öve (#1716) | |||
1 | T'vadar tőre (#1731) | 1 | tűzúr csizmája (#533) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dentor bőr (#551) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | teriádbőr karkötő (#1297) | 7 | víz (#27) |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|