Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:25' EZ A 290. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 291. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
lm 20 2 1 | mozogsz 20 2 1 |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 5 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika bal középső lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a norpadolótika testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (3 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a norpadolótika testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (5 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Elhajítod a vacak ryuku csapásvezető trófeát, és diadalmasan beszerzel egy norpadolótika trófeát. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
lm 9 8 4 | mozogsz 9 8 4 |
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [131,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy friss csatamezőt. Találsz egy szent tölgyfát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Iron Cross vigyorog kajánul. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (4 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [129,36] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Dornodon templom van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [128,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (4 életpontot sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (5 életpontot sebezve). Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [127,38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Ciang Csí közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 135 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
v 96 94 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
m 6 4 2 | mozogsz nyugatra, délre, keletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a Ciang Csí testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a Ciang Csí testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (5 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a Ciang Csí támadó karját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a Ciang Csí támadó karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (5 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [126,39] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. Kritikus ütés! (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (3 életpontot sebezve). A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [127,39] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet.
im | imádkozol |
be 376 | bemész a szentélybe |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | keresed a 361. szörnyet |
* 4. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY) Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel. |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 300/179 | Jellem: | jó (420) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 421/0 | Pénz: | 949 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/4 | Pszi pont: | 77/65 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/13 (+18%) | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 6/41 |
vágófegyverek: | 22/52 | ütőfegyverek: | 24/87 (+12%) | lőfegyverek: | 22/0 |
dobófegyverek: | 5/84 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/79 | 2. nyomkövetés: | 41/107 (+28%) | 3. mászás: | 8/28 |
4. csapdakészítés: | 12/18 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/21 (+21%) | 6. gyógyítás: | 77/63 (+60%) |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 20/9 | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 26/105 (+10%) | 11. taumaturgia: | 25/5 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 4/44 (+10%) |
13. versengés: | 7/6 (-2%) | 14. zene: | 25/86 | 15. szörnyismeret: | 10/17 |
16. pszi: | 9/70 (+6%) | 17. zárnyitás: | 2/70 | 18. vadászat: | 18/82 |
19. bányászat: | 25/28 (+15%) | 20. úszás: | 8/23 (+10%) | 21. főzés: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
semlegesek (#989), gonoszok (#988), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 121.27 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 10 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 1 | rozmárfog (#1069) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 19 | víz (#27) |