Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 6. 12h:01' EZ A 284. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 285. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lidércúr köpenyét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 8, gyógyulás: 49, összesen: +41 ÉP}
* 5. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a csontgólem testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 246, gyógyulás: 141, összesen: -105 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 1 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 130, gyógyulás: 111, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 220 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}
(Továbbmész...) [190,100] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült trikornis herceg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [191,99] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ősdentor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [193,97] Az erdőt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Tűzhajú, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy kultúrmasztodon. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
kld 42 | küldetés végrehajtása 42 |
be 754 | bemész a 754. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [191,99] Az erdőt síkság váltja fel. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mammut zombi volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight templomot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [190,100] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy animált hókutya ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 102.]
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [188,102] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy bávatag golombár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
MAKRÓK Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz. A makrók beállítása a MAK paranccsal történik. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség. A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni. Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!) Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod. |
Erő: | 23 (50) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/255 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 690/118 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (45) | Varázspont: | 963/273 | Pénz: | 1555 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 60/37 | Pszi pont: | 146/118 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 25/49 | szúrófegyverek: | 25/46 |
vágófegyverek: | 25/30 (+2%) | ütőfegyverek: | 25/45 (+4%) | lőfegyverek: | 27/82 |
dobófegyverek: | 15/12 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 138/45 (+306%) | 2. nyomkövetés: | 45/40 (+50%) | 3. mászás: | 15/98 |
4. csapdakészítés: | 30/70 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 5/91 | 6. gyógyítás: | 9/88 |
7. titkosírás: | 9/22 | 8. felderítés: | 21/46 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 47/18 (+2%) | 11. taumaturgia: | 48/66 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 11/96 (+9%) | 14. harcművészetek: | 29/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/25 | 17. pszi: | 16/15 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/49 | 20. vitalitás: | 7/22 (+12%) | 21. bányászat: | 30/37 |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 15/75 | 24. főzés: | 17/65 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 135 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (23,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1198 (limit: 1470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 103587. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 532 TU szükséges.) |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
52 | arany (#50) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|