253. forduló, 255. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:09'
EZ A 261. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
262. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Fairlight övét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Eleven Pokolkirály. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
A 2. napon összefutsz Eleven Pokolkirállyal. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Fairlight övét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 nehezéket (30 arany), 1 hoarián bőrnadrágot (990 arany), 6 nehezéket (30 arany).
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. Varázserőd regenerálódik. (+476 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy Thargodan légiós nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. Kritikus ütés! (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós bal karját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 107, gyógyulás: 97, összesen: -10 ÉP}

A sikeres vadászaton felbuzdulva, tovább kerested a lény nyomait, és szerencsédre rábukkantál egy újabb példányra a környéken.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós bal oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1044, sebződés: 236, gyógyulás: 143, összesen: -93 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 597.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 583.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

t 341 támadod a 341. szörnyet
FT 341 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy dűnelord! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord testét. Kritikus ütés! (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a dűnelord farkát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a dűnelord testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 384, gyógyulás: 223, összesen: -161 ÉP}


fu udvarolsz parancsok törlése
Minden fu parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

hu 301 148 525 hulladék: 301 148 525
Hulladék, ezért nem gyűjtesz din formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa töltőt. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

hu 503 314 16 hulladék: 503 314 16
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Morgan pálcáját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati zárfalót. Hulladékgyűjtés törölve: bordacsont. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arx formázó minta (25 ap), csontpozdorja (200 ap), din formázó minta (25 ap), koponya szimbólum (10 ap), Mjölborg kalapácsa (600 ap), moa töltő (100 ap), mocsári penke (14 ap), Morgan pálcája (300 ap), regeneráló gyűrű (kudarc), roxati zárfaló (100 ap), Thór pörölye (500 ap), zafír fülbevaló (50 ap), összesen 1924 arany, 24 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 578.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+392 varázspont, -784 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 578.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+996 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 573.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
[362,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kátránygödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy taalru herceg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg póklábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a taalru herceg testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7776 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 57, gyógyulás: 94, összesen: +37 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Yveraanával. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszőrű mópat trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [363,81] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ron the Greywolf formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy dűnelord. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a dűnelord örvénylő testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a dűnelord fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord örvénylő testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a dűnelord farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél.
A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 384, gyógyulás: 162, összesen: -222 ÉP}

A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Thargodan légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 102, gyógyulás: 186, összesen: +84 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,82] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dűnelord. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a dűnelord testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a dűnelord bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 0, gyógyulás: 168, összesen: +168 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. [78 pontot használtál fel, van még 495.]

m 2 mozogsz keletre
[364,82] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Látsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tollaskígyó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tollaskígyó pikkelyes testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tollaskígyó jobb oldalát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tollaskígyó lapos fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 11093 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 223, gyógyulás: 6, összesen: -217 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. [66 pontot használtál fel, van még 421.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 421.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 416.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tollaskígyó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tollaskígyó jobb vállát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával többször eltalálod a tollaskígyó bal szárnyát. Kritikus ütés! (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 43 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tollaskígyó farkát. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a tollaskígyó pikkelyes testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A tollaskígyó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 68 életpontot vesztettél. A tollaskígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 madártollat. 11093 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 381, gyógyulás: 4, összesen: -377 ÉP}

Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+523 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 366.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősquwarg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősquwarg testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ősquwarg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 19 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Csáprágójával az ősquwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 38 arany, -2 ÉP] 5443 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 69, gyógyulás: 78, összesen: +9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 336.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősquwarg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ősquwarg bal oldalát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az ősquwarg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 36 arany, -2 ÉP] 5443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 75, gyógyulás: 1, összesen: -74 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 306.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[365,82] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő uchako nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uchako ízelt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az uchako testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az uchako bal oldalát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az uchako testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az uchako belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 67, gyógyulás: 105, összesen: +38 ÉP}

Találsz egy fekete kaktuszt. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Vasököllel. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy vascarai csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy térfaló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy gyermek van vele. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [366,83] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tűzelementál lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzelementál testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a tűzelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. Semmi hatás! Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 31 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 66, gyógyulás: 32, összesen: -34 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [367,84] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hmm, csak egy Thargodan légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós jobb lábát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós jobb vállát. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 88, gyógyulás: 59, összesen: -29 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 258.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[366,84] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uchako közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az uchako ízelt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az uchako ízelt testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az uchako testét. Kritikus ütés! (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az uchako testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Az uchako belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 71, gyógyulás: 121, összesen: +50 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [365,85] Elfásulva mész tovább a sivatagban. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Thargodan légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 62 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 104, gyógyulás: 38, összesen: -66 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 246.]

f 403 kísérletezel a 403. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... A töprengés meghozza jutalmát, rájössz, hogyan készíthetnél fokhagymás oldalast. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 236.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

szk 308 255 keresed a 308. szörnyet a 255. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uchakót. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

be 686 4 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 235.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 234.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 233.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 232.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 231.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 230.]

ff 1105 950 felt. fegyverváltás: 1105 950
Felt. fegyverváltás: << törpe szekerce << Daramoula pálcája. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 224.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 224.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 24 fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 17, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 595 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT)
Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 33 (38) Támadás: 48 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 89 Menekülés: 30 % Életkor: 63/136 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 987/905 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 9
Szerencse: 45 (67) Varázspont: 1157/0 Pénz: 5107 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 28/8 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 20
Eddig összesen 2257 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 123823 TP-t kaptál. Jelenleg 3863788 TP-d van. A következő szinthez még 136212 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6053 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/44 ütőfegyverek: *35/100 (+13%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 30/37 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (100%) << Daramoula pálcája (#950)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/49 2. nyomkövetés: 60/11 (+36%) 3. mászás: 19/48
4. csapdakészítés: 17/89 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 92/74 (+40%) 11. taumaturgia: 81/52 (+36%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/79 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 30/95 (+45%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 5/75
19. vitalitás: 1/39 20. bányászat: 31/67 (+1%) 21. úszás: 6/75
22. főzés: 12/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), térfaló (#783)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) áldomás II (#169) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arx formázó minta (#298) 1 csontpozdorja (#424) 1 din formázó minta (#301)
2 ében dobónyíl (#849) 6 fiatalság itala (#473) 10 kaja (#2)
1 koponya szimbólum (#139) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1 moa töltő (#525)
14 mocsári penke (#148) 1 Morgan pálcája (#503) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 8 ragasztó (#83) 1 regeneráló gyűrű (#254)
1 roxati zárfaló (#314) 1 sallank karom (#128) 24 spiritusz (#170)
1 Thór pörölye (#640) 2 varázskő (#305) 8 víz (#27)
1 zafír fülbevaló (#477) 8 nehezék (#258)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2205 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 csuklyavirág (#133)
12 ében toboz (#578) 11 isteni könnycsepp (#260) 17 madártoll (#112)
29 sáfránypor (#211) 6 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,82) Thargodan légiós (#311), dűnelordok (#341)
(362,81) kátránygödör (1924579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru herceg (#307), Yveraana (#. kalandozó)
(363,81) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), dűnelordok (#341), Thargodan légiós (#311)
(363,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), dűnelord (#341)
(364,82) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tollaskígyó (#635), ősquwarg (#300)
(365,82) uchako (2771308), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Vasököl (#. kalandozó)
(365,85) Thargodan légiósok (#311)
(366,83) tűzelementál (#276)
(366,84) uchako (#308)
(367,84) Thargodan légiósok (#311)

Üzenet küldése a karakternek