Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 20. 9h:10' EZ A 736. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD 737. játékheted kezdete: márc. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4282 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször eltalálod az elf bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az elf fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ryuku szablyával az elf hatalmas csapásokat adva felmetszi a testedet. (3 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Rövid karddal az elf súrolja a bal oldaladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jéghalál varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 186, gyógyulás: 0, összesen: -186 ÉP}
Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+182 életerő.) "De hiszen nincs is deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 30000 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni, amint lehetséges! [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
pki 31000 | kiveszel a bankból 31000 aranyat |
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | fúvócső (#20) 6 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, |
bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, | mérleg (#81) 12 ap /db, |
zöld üveg (#82) 4 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, |
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, |
rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 6 ap /db, |
tinta (#101) 1 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, |
vapár ág (#110) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, |
sallank karom (#128) 3 ap /db, | sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, |
karócsapda (#163) 18 ap /db, | vasvért (#164) 90 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | rövid kard (#171) 24 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, |
aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, |
obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, |
karbin plazma (#199) 15 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, | szuperkötél (#209) 3 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, |
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, |
furulya (#233) 10 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, |
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, |
gromak bőr (#268) 12 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, |
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, |
tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, | ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstdarab (#326) 6 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | mutáns csont (#331) 6 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, |
királyi korona (#338) 187 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, |
molluszk ház (#353) 3 ap /db, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, |
moa üveggömb (#383) 7 ap /db, | moa burát (#384) 18 ap /db, | polip szívóka (#391) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | rájabőr (#404) 4 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, |
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, | bányászcsákány (#434) 15 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, |
csatabárd (#555) 33 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, |
darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | troll csont (#704) 6 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, |
gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, |
jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | párducbőr (#1066) 15 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, |
yetiszív (#1070) 12 ap /db, | féregbél (#1071) 6 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | cetuszony (#1075) 15 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db. |
aranytű (#272) 4 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | ásó (#34) 5 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, |
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | bronzpajzs (#89) 16 ap /db, | cru formázó minta (#300) 25 ap /db, |
csontkulcs (#74) 4 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | darázsszárny (#652) 4 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 90 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 15 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 10 ap /db, | karbin plazma (#199) 10 ap /db, |
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, |
márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, | moa jádekő (#382) 16 ap /db, |
mocsári penke (#148) 1 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 120 ap /db, | mutáns csont (#331) 4 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, |
párducszem (#1073) 2 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | pular kristály (#239) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, |
rinóbőr (#651) 5 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, | rövid íj (#107) 8 ap /db, | rozmárfog (#1069) 3 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 3 ap /db, | sárga erőöv (#276) 25 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
téfea-agy (#172) 8 ap /db, | troll dorong (#550) 50 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, |
vasvért (#164) 60 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | yetiszív (#1070) 8 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | moa varázsdoboz (#1133) 410 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 500 ap /db, |
Khór maszkja (#1138) 500 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, | varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, |
ilkin érc (#232) 3 ap /db, | kulcskarika (#648) 80 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 80 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, |
kőszem (#304) 5 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | jégszilánk (#1128) 3 ap cseppje, |
mágusszelence (#1076) 25 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, | ryuku csizma (#692) 85 ap /db, | ryuku kesztyű (#690) 85 ap /db, |
ryuku sisak (#688) 85 ap /db, | ryuku mellvért (#689) 120 ap /db, | bőrkantár (#1125) 30 ap /db áron. |
ve 1 5 | megveszed az 1. tárgyat 5 |
ve 112 100 | megveszed a 112. tárgyat 100 |
ve 304 100 | megveszed a 304. tárgyat 100 |
ve 331 100 | megveszed a 331. tárgyat 100 |
ve 328 3 | megveszed a 328. tárgyat 3 |
ve 82 10 | megveszed a 82. tárgyat 10 |
ve 1264 1 | megveszed az 1264. tárgyat 1 |
ve 1170 10 | megveszed az 1170. tárgyat 10 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 225 3437 1 | feladod a 225. tárgyat a 3437. kalandozónak (1 darabot) |
faa 32 1125 689 | feladod a 32. tárgyat az 1125. tárgyat a 689. tárgyat |
faa 688 690 691 | feladod a 688. tárgyat a 690. tárgyat a 691. tárgyat |
faa 692 1645 1076 | feladod a 692. tárgyat az 1645. tárgyat az 1076. tárgyat |
faa 257 152 153 | feladod a 257. tárgyat a 152. tárgyat a 153. tárgyat |
faa 37 304 317 | feladod a 37. tárgyat a 304. tárgyat a 317. tárgyat |
faa 254 648 244 | feladod a 254. tárgyat a 648. tárgyat a 244. tárgyat |
faa 239 232 100 | feladod a 239. tárgyat a 232. tárgyat a 100. tárgyat |
faa 1551 1528 331 | feladod az 1551. tárgyat az 1528. tárgyat a 331. tárgyat |
faa 1539 1138 1534 | feladod az 1539. tárgyat az 1138. tárgyat az 1534. tárgyat |
faa 1578 1133 182 | feladod az 1578. tárgyat az 1133. tárgyat a 182. tárgyat |
faa 34 233 92 | feladod a 34. tárgyat a 233. tárgyat a 92. tárgyat |
faa 165 1137 353 | feladod a 165. tárgyat az 1137. tárgyat a 353. tárgyat |
faa 169 3 312 | feladod a 169. tárgyat a 3. tárgyat a 312. tárgyat |
faa 652 665 135 | feladod a 652. tárgyat a 665. tárgyat a 135. tárgyat |
faa 1067 199 205 | feladod az 1067. tárgyat a 199. tárgyat a 205. tárgyat |
faa 382 1073 651 | feladod a 382. tárgyat az 1073. tárgyat a 651. tárgyat |
faa 1069 69 677 | feladod az 1069. tárgyat a 69. tárgyat a 677. tárgyat |
faa 151 172 43 | feladod a 151. tárgyat a 172. tárgyat a 43. tárgyat |
faa 102 1070 278 | feladod a 102. tárgyat az 1070. tárgyat a 278. tárgyat |
faa 42 74 103 | feladod a 42. tárgyat a 74. tárgyat a 103. tárgyat |
faa 41 1533 291 | feladod a 41. tárgyat az 1533. tárgyat a 291. tárgyat |
faa 1 112 304 | feladod az 1. tárgyat a 112. tárgyat a 304. tárgyat |
faa 331 328 82 | feladod a 331. tárgyat a 328. tárgyat a 82. tárgyat |
faa 1170 1264 | feladod az 1170. tárgyat az 1264. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
pbe 15 2711 | beraksz a bankba 15 aranyat |
pbe 31000 3437 | beraksz a bankba 31000 aranyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY) A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat. |
NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY) A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY) Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY) Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében. |
MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY) A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY) Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. |
Erő: | 29 (31) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 35 (37) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 315/164 | Jellem: | gonosz (250) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 680/598 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/97 | szúrófegyverek: | 20/27 | vágófegyverek: | 7/30 |
ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 23/32 | dobófegyverek: | 21/22 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/54 | 2. nyomkövetés: | 59/77 | 3. lopás: | 1/55 |
4. mászás: | 8/87 | 5. csapdakészítés: | 18/71 | 6. csapdaészlelés: | 6/39 |
7. gyógyítás: | 59/7 | 8. titkosírás: | 4/47 | 9. felderítés: | 17/19 |
10. szörnyidomítás: | 10/79 | 11. teológia: | 20/97 (+4%) | 12. taumaturgia: | 29/3 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/9 | 14. versengés: | 1/71 | 15. harcművészetek: | 25/0 |
16. szkanderozás: | 4/71 | 17. zene: | 1/30 | 18. szörnyismeret: | 13/53 (+18%) |
19. zárnyitás: | 1/17 | 20. vadászat: | 8/47 | 21. bányászat: | 16/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 4112. karakternek |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
lila brekk (#11), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | sötét halál (#45) | >> | fagymágus (#650) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | hhaar burka (#32) | >> | jók (#990) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
óriás patkány (#42) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: múmia-próba (103) kasztrp.fejlesztés (113) gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) aurapolátor idézés (140) kasztropl. trafó (145) átok (164) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a múmia megszólal (229) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) az élet forrása (337) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1607. |
Összsúly: 143.99 kg | Megterheltség: 199% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | orgyilkos tőr (#225) |