Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 15. 10h:05' EZ A 295. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD 296. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 24 26 138 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot |
* 3. KP: vv 157 23 19 | elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 561 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat |
* 6. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 7. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 8. KP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
a 140 5854 1 | átadod a 140. tárgyat az 5854. kalandozónak (1 darabot) |
a 363 3527 6 | átadod a 363. tárgyat a 3527. kalandozónak (6 darabot) |
a 526 3527 9 | átadod az 526. tárgyat a 3527. kalandozónak (9 darabot) |
hu 224 317 212 | hulladék: 224 317 212 |
hu 267 244 1067 | hulladék: 267 244 1067 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
go 28 | gonoszkodsz: 28 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vezérfarkas nyakát. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Félrehajolsz, de a vezérfarkas karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmaival a vezérfarkas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 37, gyógyulás: 103, összesen: +66 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr fejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel eltalálod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 377 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 57, gyógyulás: 87, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [189,58] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült drakolich lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel eltalálod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a mammut zombi fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mammut zombi testét. (8 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny megtipor. 85 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a mammut zombi fagyott bőrét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 54 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Összetipor lábával. 88 életpontot vesztettél. A mammut zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 313, gyógyulás: 189, összesen: -124 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mammut zombi tömzsi lábát. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny megtipor. 92 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a mammut zombi testét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 84 életpontot vesztettél. A mammut zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1336, sebződés: 319, gyógyulás: 224, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [188,59] Épületek tűnnek fel. Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat őrjáratozó katona. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona jobb lábát. (8 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP]. 9 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 106, gyógyulás: 194, összesen: +88 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany, egy gyöngymangó és egy kristálygömb. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [189,61] Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Az árnymanó, aki a társa kiszabadítására hívott, egy farönkön ülve pipázik és kérdőn bámul rád. Talán még mindig azt várja, hogy segíts neki. (38. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ekharion jobb lábát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 21, gyógyulás: 44, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [190,60] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő jégelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a jégelementál testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 93, gyógyulás: 69, összesen: -24 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs bal oldalát. (7 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A szellemdarázs farkát a nyakad köré tekeri, és szorongatni kezd! Alig bírod letépni. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 649, gyógyulás: 378, összesen: -271 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs szellemtestét. (8 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak jobb combodon és csípődön. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 639, gyógyulás: 487, összesen: -152 ÉP}
fog 216 219 | elfogod a 216. szörnyet a 219. tárggyal |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
ek 7 5 12 | t. energia kisütése: 7 5 12 |
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
* 2. BP: le 561 0 0 | leveszed/lerakod az 561. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átdöföd a sarki róka lompos farkát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. A sarki róka állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sarki róka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
* 5. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 7. BP: szk 286 0 0 | keresed a 286. szörnyet |
* 8. BP: le 531 0 0 | leveszed/lerakod az 531. tárgyat |
* 9. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
Erő: | 38 (49) | Szint: | 37 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 38 (51) | Támadás: | 55 (58) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 38 (54) | Védekezés: | 97 (104) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 168/181 év |
Egészség: | 39 (60) | Életpont: | 931/623 | Jellem: | gonosz (120) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 48 (73) | Varázspont: | 1358/117 | Pénz: | 17488 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 56/23 | Pszi pont: | 205/179 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 26/7 (+6%) | szúrófegyverek: | 36/98 (+8%) |
vágófegyverek: | 23/9 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 34/6 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << vámpírkard (#358) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); mihlanil dobótőr (#599) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
364,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 27. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/42 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 36/38 (+12%) | 3. lopás: | 2/65 |
4. mászás: | 23/28 | 5. csapdakészítés: | 30/30 (+1209%) | 6. csapdaészlelés: | 28/40 |
7. gyógyítás: | 25/99 | 8. titkosírás: | 5/80 | 9. felderítés: | 28/21 |
10. szörnyidomítás: | 5/88 (+200%) | 11. teológia: | 33/16 (+8%) | 12. taumaturgia: | 70/31 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 4/6 | 14. versengés: | 20/12 | 15. harcművészetek: | 22/64 |
16. zene: | 7/56 | 17. szörnyismeret: | 17/23 (+22%) | 18. pszi: | 24/39 (+5%) |
19. zárnyitás: | 11/62 | 20. vadászat: | 10/93 | 21. vitalitás: | 1/95 |
22. bányászat: | 24/54 | 23. testépítés: | 29/68 | 24. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (76,40) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) | jellemrejtés (#23) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), speciális védelem (#292) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | átokmurgattyú (#225) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+3 sebzés távolsági fegyverrel, +6 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 107, 130. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 43, 46, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 84 (limit: 290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4454. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2082 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | arany (#50) | 5 | dorony tüdő (#212) | 9 | drótszőr (#37) | |||
6 | ezüsttollú nyíl (#363) | 8 | fülemüle agyar (#267) | 9 | gránátlövedék (#526) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kvazár (#244) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
4 | varkaudar lándzsa (#224) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kristálygömb (#265) | 4 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | Thargodan esszencia (#328) |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|