Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 28. 15h:00' EZ A 268. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD 269. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
bb 391 480 351 | beraksz a bankba a 391. tárgyat (480 darabot) |
ftv 50 238 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 238. szörnyet |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [171,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [170,10] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Elena. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel súrolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
kno 11 4 | képesség-növelés 11 |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal vállát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany, egy vasérc és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 196 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd a Notermanthi bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 10 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 4158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
v 198 187 25 | elmormolod a 198. varázslatot |
[187,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 165 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A 7 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany, 2 gyöngymangó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (54 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy szent jogar. 3095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranytű és egy gyöngymangó. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal vállát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [187,30] Az erdőt dombvidék váltja fel.
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 80 pontért |
ek 153 1 | t. energia kisütése: 153 1 |
kf 415 3 | kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (őrzöd) |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 36 (43) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/48 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 476/275 | Jellem: | jó (668) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 41 (52) | Varázspont: | 876/2 | Pénz: | 6179 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 194/256 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/51 (+6%) | ökölvívás: | 31/35 (+7%) | szúrófegyverek: | 14/14 |
dobófegyverek: | 29/35 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/7 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 51/75 (+30%) | 3. mászás: | 11/71 |
4. csapdakészítés: | 19/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/57 | 6. gyógyítás: | 42/6 (+68%) |
7. titkosírás: | 3/87 | 8. felderítés: | 24/97 (-44%) | 9. szörnyidomítás: | 11/87 |
10. teológia: | 69/18 (+42%) | 11. taumaturgia: | 56/55 (+409%) | 12. versengés: | 12/13 |
13. harcművészetek: | 27/36 | 14. zene: | 12/89 | 15. szörnyismeret: | 27/47 (+20%) |
16. pszi: | 22/40 (+1%) | 17. zárnyitás: | 15/4 | 18. vadászat: | 4/46 |
19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 15/46 (+11%) | 21. úszás: | 7/64 (+22%) |
22. főzés: | 12/60 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | varázspáncél (#156) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | villámcsapás (#50) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cápaölő tőr (#480) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | hajító csillag (#939) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | polip szívóka (#391) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
271 | arany (#50) | 3 | aranytű (#272) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kőszem (#304) | 1 | roxati üvegszem (#443) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |