251. forduló, 253. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 12. 9h:05'
EZ A 262. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
263. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,68] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Krontel küldte a következőt: 1 szeksztánst.
A 3. napon Cras Lorg leszívott rólad pszivel 25 életpontot.
A 4. napon találkozol Llanfariaddal. Ő Lien Shu férje! Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lajstrom medált, egy sárga erőövet, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy lajstrom medált, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szöges páncélt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy élőholt sullár trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pogány. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Authoricus adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 nagy bronzkulcsot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+3 kaja.) A lottó 748. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy varázsvédő varázs varázslat. Varázslataidat mostantól rúna védi. [1 pontot használtál fel, van még 394.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

ek 7 9 3 t. energia kisütése: 7 9 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 felderítés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 389.]

kno 9 4 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 389.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 8 8 8 mozogsz 8 8 8
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [21. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [20. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Bekukkantasz a kis terembe. [3. PONT.]
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [4. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.]
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [7. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 349.]

kpcs 3 8 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 9 mozogsz 9
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [9. PONT.]
[5 pontot használtál fel, van még 344.]

kpcs 3 9 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [7. PONT.]
Egy nagyobb terembe érkezel. [11. PONT.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 309.]

kpcs 3 11 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.]
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.]
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [12. PONT.] Egy varkaudar bajnokot pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 274.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 254.]

kpcs 3 16 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 17 17 905 mozogsz 17 17 905
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 18 18 18 mozogsz 18 18 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 900 1 mozogsz 900 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.]
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.]
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [4. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 204.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[100,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 ezüst kulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,70] Síkság, továbbra is csak síkság.

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

(Továbbmész...) [98,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sullár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sullár fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a sullár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[97,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted az epokitféreg farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,69] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [95,68] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal eltalálod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 113.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[96,68] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,68] A terep továbbra is ritka erdő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,69] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Abdul vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a halálmadár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy kisebb jégisten trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy wayazamund szirén trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy csataremák a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Összeismerkedtek. Az ő neve Oroszlánszív. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[27 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szőrlajhár.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrlajhár fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 53.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 53.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 28, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába az érző szívű dromedár. Egy kaját bezabál a karmazsin huhogó. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 53 pontod maradt, ebből a következő körre 53 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 446 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 24 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 336/279 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 526/87 Pénz: 6881 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 129/286 EFejl: 8
Eddig összesen 1459 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5980 TP-t kaptál. Jelenleg 900884 TP-d van. A következő szinthez még 99116 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 8130 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/42 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/26
vágófegyverek: 20/6 ütőfegyverek: 25/33 (+4%) lőfegyverek: 25/17 (+4%)
dobófegyverek: 3/12

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/81 2. nyomkövetés: 69/13 (+42%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 11/17 (+6%) 5. csapdakészítés: 26/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/15 (+6%)
7. gyógyítás: 19/6 8. titkosírás: 4/36 9. felderítés: 20/20 (+734%)
10. szörnyidomítás: 12/30 11. teológia: 32/45 (+9%) 12. taumaturgia: 39/83 (+4%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 15/8 15. zene: 113/82 (+34%)
16. szörnyismeret: 38/57 17. pszi: 21/21 (+1%) 18. zárnyitás: 9/9 (-300%)
19. vadászat: 6/40 20. bányászat: 20/59 21. úszás: 11/17
22. főzés: 4/26 23. csapatmunka: 5/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274), mocsárivércot (#7143) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) varázsvédő varázs (#370)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 ezüst kulcs (#184)
1 lajhár csont (#236) 2 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56)
1 polip szívóka (#391) 1 purifikátor háj (#269) 4 ragasztó (#83)
1 sullár hólyag (#168) 10 tüske (#22) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,68) purifikátor (#157)
(96,68) Fairlight rúnaköve
(96,69) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(97,68) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), halálmadár (#351), Oroszlánszív (1400. kalandozó), szőrlajhár (#141)
(97,70) epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, 34. jellempróba
(98,70) Raia oltár, 28. jellempróba, sullár (#101)
(99,70) szopógödör (#177), 42. jellempróba
(100,69) márványtorony (#175), 24. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111), ryuku légiós (#361)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, varkaudar bajnok (#190)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek