251. forduló, 253. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 13. 14h:29'
EZ A 260. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
261. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [369,63] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+644 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drakolich nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a drakolich testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 595.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 581.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
KF 897 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

kf 897 527 kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Leveszed a smaragd karkötőt, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
[A parancs tárolásra került.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 2758 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 526.]

v 198 361 82 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(369,63) drakolich (#760)

[361,82] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ron the Greywolf előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy dűnelord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a dűnelord testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a dűnelord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 406, gyógyulás: 261, összesen: -145 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 516.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[362,81] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy ében halálhajcsár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 13, gyógyulás: 102, összesen: +89 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kátránygödröt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszőrű mópat trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yveraana. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [363,81] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dűnelord. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a dűnelord farkát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord testét. Kritikus ütés! (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a dűnelord fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt.
A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 299, gyógyulás: 289, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ron the Greywolf vigyorog kajánul. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Thráinnal. Sheran személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [364,81] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy térfaló. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Dark Quennel. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csonka fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 498.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+397 varázspont, -794 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 498.]
Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +994 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 498.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[364,82] Füves síkságra érkeztél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tollaskígyó nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a tollaskígyó farkát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A tollaskígyó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a tollaskígyó pikkelyes testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tollaskígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 madártollat. 11093 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 337, gyógyulás: 6, összesen: -331 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nothar cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vapár cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [365,82] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnelord. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a dűnelord testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a dűnelord nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád.
A dűnelord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 390, gyógyulás: 252, összesen: -138 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +469 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [366,83] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tűzelementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál jobb karját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzelementál fejét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a tűzelementál fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. A tűzelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 55, gyógyulás: 69, összesen: +14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [48 pontot használtál fel, van még 433.]

m 3 5 8 mozogsz délkeletre, délnyugatra, északra
[367,84] Néhol térdig süppedsz a homokba, ahogy vánszorogsz előre a sivatagban. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Felismered a közeledőt. Csak egy Thargodan légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós nyakát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával meghorzsolod a Thargodan légiós gigászi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 236, gyógyulás: 120, összesen: -116 ÉP}

A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy tűzelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál fejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a tűzelementál lángoló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 28 életpontot vesztettél. A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 72, gyógyulás: 127, összesen: +55 ÉP}


(Továbbmész...) [366,85] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnelord. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a dűnelord örvénylő testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a dűnelord kígyózó csápját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával többször eltalálod a dűnelord jobb oldalát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a dűnelord bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 195, gyógyulás: 185, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [366,84] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Orkhan Thai. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 415.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[365,85] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Thargodan légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós jobb karját. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós nyakát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8717 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 210, gyógyulás: 201, összesen: -9 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 409.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,82) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), dűnelordok (#341)
(362,81) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, Yveraana (1924. kalandozó)
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Thráin (3068. kalandozó)
(364,81) térfaló (#783), Dark Quen (1904. kalandozó)
(364,82) tollaskígyó (#635), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(365,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), dűnelord (#341)
(365,85) Thargodan légiósok (#311)
(366,83) tűzelementál (#276)
(366,84) Orkhan Thai (#238)
(366,85) dűnelord (#341)
(367,84) Thargodan légiósok (#311), tűzelementál (#276)

[360,64] Lakott területre érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz Dzsoki a gonosszal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 399.]

be 746 bemész a 746. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

fa 500 3708 5 feladod az 500. tárgyat a 3708. kalandozónak (5 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mocskos Buddha részére szánod. Átadsz 5 manakristályt. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 391.]

fa 350 3708 1 feladod a 350. tárgyat a 3708. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mocskos Buddha részére szánod. Átadsz 1 esszenciakristályt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 388.]

szk 255 keresed a 255. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy őrült varázslót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
KF 531 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
KF 531 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

bpb 10 bef. parancs berakása: 10

kf 531 309 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 388.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 388.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 385.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 132 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 342.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 302.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 262.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[22 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 7, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 593 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNELORD (341. SZÖRNY)
A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent.

KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

TÉRFALÓ (783. SZÖRNY)
A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott.

THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY)
Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 48 (65) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 33 (38) Támadás: 41 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 63/159 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 985/909 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 9
Szerencse: 44 (66) Varázspont: 1151/28 Pénz: 6935 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 28/0 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 20
Eddig összesen 2229 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 75157 TP-t kaptál. Jelenleg 3654131 TP-d van. A következő szinthez még 345869 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5996 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/44 ütőfegyverek: 35/74 (+11%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 30/24 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/49 (+10%) 2. nyomkövetés: 59/39 (+32%) 3. mászás: 19/48
4. csapdakészítés: 17/79 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 91/85 (+37%) 11. taumaturgia: 80/66 (+51%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/79 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 30/50 (+30%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 5/75
19. vitalitás: 1/39 20. bányászat: 31/62 (+1%) 21. úszás: 6/75
22. főzés: 12/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 esszenciakristály (#350) 2 Huddens elixírje (#830)
2 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 5 manakristály (#500)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 11 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 16 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 1 lótuszvirág (#447)
12 madártoll (#112) 21 sáfránypor (#211) 4 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), Dzsoki a gonosz (2279. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek