Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:18' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3591 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 6 pontért |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
bb 347 153 152 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (153 darabot) |
ftv 50 154 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 154. szörnyet |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
kt 417 | elkészíted a 417. tárgyat |
kf 417 2 | kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat a bal kezedbe |
kf 291 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét.
ve 348 | megveszed a 348. tárgyat |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [133,36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sonchus Arvensis vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [133,37] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.
m 5 8 8 | mozogsz délnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [132,37] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Thar'dan előtt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 23, gyógyulás: 10, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 75, gyógyulás: 17, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [132,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
im 0 2 | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teknősesszencia (ld. enc.). 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 53, gyógyulás: 14, összesen: -39 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 26, gyógyulás: 19, összesen: -7 ÉP}
kb 135 1 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (1 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
bb 135 6 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (6 darabot) |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 6 pontért |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY) Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak. |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 37 (41) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 23 (27) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 93/93 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 296/207 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 (26) | Varázspont: | 568/237 | Pénz: | 251 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 75/30 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/93 (+12%) | szúrófegyverek: | 24/72 | vágófegyverek: | 6/0 |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | 24/63 (+6%) | dobófegyverek: | 8/60 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -8.); tüske (#22) (9 -15.); nyílpuska lövedék (#547) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/80 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 57/42 (+28%) | 3. lopás: | 8/2 |
4. mászás: | 3/62 | 5. csapdakészítés: | 17/9 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/94 |
7. gyógyítás: | 66/56 | 8. titkosírás: | 2/65 | 9. felderítés: | 13/79 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 9/74 | 11. teológia: | 32/48 (+17%) | 12. taumaturgia: | 32/35 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 1/65 | 14. versengés: | 4/52 | 15. harcművészetek: | 15/20 |
16. zene: | 1/41 | 17. szörnyismeret: | 28/18 (+20%) | 18. pszi: | 7/75 (+17%) |
19. vadászat: | 31/18 | 20. bányászat: | 26/33 (+34%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 21 TVP-ért |
kutatsz max. 80 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220), pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kőszáli disznó (#34) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
nők (#999), trikornis (#104), nómenklatúra (#158), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Hűs Hajnali Harmat (#3940) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | jégcsóva (#41) | >> | sírlidérc (#172) | |
villámcsapás (#50) | >> | bibircsók-óriás (#120) | energiatüskék (#29) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
181 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rövid íj (#107) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 1 | teknőcteknő (#416) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | teknőcpajzs (#417) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
14 | tüske (#22) | 2 | vasérc (#152) |