Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 4. 16h:05' EZ A 284. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 285. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a bolyongó lidérc nyakát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. {GYD:} Zinthurg pallossal megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 140, gyógyulás: 29, összesen: -111 ÉP}
h 341 8 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1550 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 180 1 | használod a 341. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 416 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,104] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronotapír. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. 149 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kronotapír testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a kronotapír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 211, gyógyulás: 84, összesen: -127 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 63, gyógyulás: 45, összesen: -18 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem jobb karját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [190,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy fekete lótuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sonchus Arvensis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy raaba-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a magger jobb oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a magger testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 56, gyógyulás: 47, összesen: -9 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontgólem bal lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 237, gyógyulás: 136, összesen: -101 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 412 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus bal karját. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az élőholt ősmágus jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 171 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 256, gyógyulás: 59, összesen: -197 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 401 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya farkát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 21, gyógyulás: 28, összesen: +7 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 407 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya nyakát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 668 | bemész a 668. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Öregedtél 1 évet. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 133, gyógyulás: 93, összesen: -40 ÉP}
Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az animált hókutya testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 102, gyógyulás: 86, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [191,99] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal oldalát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 28, gyógyulás: 24, összesen: -4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem bal lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a csontgólem bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 246, gyógyulás: 50, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [192,98] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod az animált hókutya testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 117, gyógyulás: 24, összesen: -93 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kld 39 | küldetés végrehajtása 39 |
be 754 | bemész a 754. épületbe |
kld 40 | küldetés végrehajtása 40 |
be 754 | bemész a 754. épületbe |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal. |
RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY) Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 23 (50) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 58 (64) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/251 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 690/167 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 31 (42) | Varázspont: | 968/23 | Pénz: | 2779 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 56/9 | Pszi pont: | 136/103 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 25/43 | szúrófegyverek: | 25/40 (+8%) |
vágófegyverek: | 25/28 (+2%) | ütőfegyverek: | 25/23 (+20%) | lőfegyverek: | 27/80 (+7%) |
dobófegyverek: | 14/68 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1029 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 130/80 (+85%) | 2. nyomkövetés: | 44/35 (+30%) | 3. mászás: | 15/76 |
4. csapdakészítés: | 30/49 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 5/91 | 6. gyógyítás: | 9/88 |
7. titkosírás: | 9/22 | 8. felderítés: | 21/46 (-3400%) | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 46/89 (+39%) | 11. taumaturgia: | 48/49 | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 11/69 | 14. harcművészetek: | 29/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/25 | 17. pszi: | 15/94 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/49 | 20. vitalitás: | 7/10 (+18%) | 21. bányászat: | 30/37 |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 15/75 | 24. főzés: | 17/35 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 135 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 3. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1192 (limit: 1460), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 102972. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 611 TU szükséges.) |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | varázskő (#305) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
228 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | iknegurin (#541) | |||
2 | kaja (#2) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét ital (#284) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | titanitdukát (#1480) |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|