Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 24. 12h:08' EZ A 267. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 268. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ek 153 1 | t. energia kisütése: 153 1 |
kf 415 3 | kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (őrzöd) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [187,28] A terep továbbra is ritka erdő.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 195 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyengén megütöd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb vállát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany, egy gyöngymangó és egy ezüstshuriken. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru tigristestét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vasérc, 5 gyöngymangó, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
ek 42 8 | t. energia kisütése: 42 8 |
v 198 173 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
[173,16] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [173,14] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +3% mászás.) Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [173,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
m 6 8 2 | mozogsz nyugatra, északra, keletre |
(Továbbmész...) [172,12] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) [173,12] Még mindig bozótos.
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
bb 152 21 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (21 darabot) |
kb 390 12 | kiveszel a bankból a 390. tárgyat (12 darabot) |
kf 475 3 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat (őrzöd) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 36 (43) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/48 év |
Egészség: | 29 (34) | Életpont: | 476/448 | Jellem: | jó (668) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 41 (52) | Varázspont: | 852/27 | Pénz: | 6355 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 194/272 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/45 (+6%) | ökölvívás: | 31/28 (+6%) | szúrófegyverek: | 14/14 (+3%) |
dobófegyverek: | 29/28 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/91 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 51/45 (+14%) | 3. mászás: | 11/71 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 19/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/57 | 6. gyógyítás: | 41/38 |
7. titkosírás: | 3/87 | 8. felderítés: | 25/41 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 11/87 |
10. teológia: | 68/76 (+53%) | 11. taumaturgia: | 52/46 (+13%) | 12. versengés: | 12/13 |
13. harcművészetek: | 27/36 | 14. zene: | 12/89 | 15. szörnyismeret: | 27/27 (+34%) |
16. pszi: | 22/39 (+1%) | 17. zárnyitás: | 15/4 | 18. vadászat: | 4/46 |
19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 15/35 (+11%) | 21. úszás: | 7/42 (+22%) |
22. főzés: | 12/50 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | varázspáncél (#156) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | hajító csillag (#939) | 3 | kaja (#2) | |||
18 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
194 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyöngymangó (#135) | 12 | halcsont (#390) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | lótuszvirág (#447) | 5 | madártoll (#112) | |||
4 | polip szívóka (#391) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | víz (#27) |