Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 25. 9h:07' EZ A 259. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 260. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 7 18 3 | t. energia kisütése: 7 18 3 |
ek 116 70 58 | t. energia kisütése: 116 70 58 |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 1929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
fa 32 1671 1 | feladod a 32. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot) |
f 1758 | kísérletezel az 1758. tárggyal |
fog 7143 274 | elfogod a 7143. szörnyet a 274. tárggyal |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [93,-30] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Látsz egy lápi hajlékot. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tesh alligátor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor bal első lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a tesh alligátor lapos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tesh alligátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [94,-29] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [96,-27] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy bandita. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bandita jobb lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a bandita testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a bandita bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany. Szereztél 12 aranyat. 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [97,-26] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Abdul lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 280.]
d 513 1 13 | eldobod az 513. tárgyat (1 darabot) 13 |
d 37 20 37 | eldobod a 37. tárgyat (20 darabot) 37 |
d 214 3 14 | eldobod a 214. tárgyat (3 darabot) 14 |
d 225 1 25 | eldobod a 225. tárgyat (1 darabot) 25 |
d 50 500 50 | eldobod az 50. tárgyat (500 darabot) 50 |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [99,-28] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [100,-28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
kt 39 4 | elkészíted a 39. tárgyat (4 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
be 189 | bemész a 189. titkos labirintusba |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}
kpcs 3 8 | kapcsoló 3 |
lm 9 | mozogsz 9 |
kpcs 3 9 | kapcsoló 3 |
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}
kpcs 3 11 | kapcsoló 3 |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
kpcs 3 16 | kapcsoló 3 |
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
kpcs 3 17 | kapcsoló 3 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 18 18 18 | mozogsz 18 18 18 |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
fok 1745 1262 |
lm 17 900 | mozogsz 17 900 |
lm 23 23 23 | mozogsz 23 23 23 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus bal karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
FERTŐZÖTT ENT (403. SZÖRNY) Az árnytündérek megátkozott földjének kisugárzása olyannyira megfertőzte a természetet, olyan borzalmas lényeket és betegségeket hozott létre, amelyekkel még Földanya druidái sem tudtak megbirkózni. A fertőzött entek gyökerükig fertőzöttek, semmilyen más módszer nincs megállításukra, mint az, hogy elégeted és kivágod őket. Velük szemben egy szúrófegyverrel nem sokra mész... |
TÁNCOLÓ OGRE (435. SZÖRNY) Ezeket az ocsmány képű, buta óriásfattyakat nem tréfából hívják "táncolónak". Ha náluk gyengébb teremtménnyel találkoznak, és azt elpusztítják, gyermekded tánccal ünneplik a gyilkolás felett érzett örömüket. Az ogrék ősi faj - már az Esthar császárság idején vadászták és irtották őket kegyetlenségük miatt, mégsem sikerült megsemmisíteni őket. Ütőfegyverrel nem mész ellenük semmire, hiszen a felnőttkort csak azok az egyedek élik meg, akik túlélik, hogy a hegyi óriások pofozózsáknak használják őket. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 32 (36) | Életpont: | 336/253 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 35 (37) | Varázspont: | 526/33 | Pénz: | 6830 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 129/273 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/42 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 1/26 |
vágófegyverek: | 20/6 | ütőfegyverek: | 25/29 (+7%) | lőfegyverek: | 25/13 (+7%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/81 | 2. nyomkövetés: | 68/71 (+48%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 11/11 | 5. csapdakészítés: | 26/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/9 (+6%) |
7. gyógyítás: | 19/6 | 8. titkosírás: | 4/36 | 9. felderítés: | 12/86 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 32/36 (+12%) | 12. taumaturgia: | 39/79 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 15/8 (+8%) | 15. zene: | 113/48 (+8%) |
16. szörnyismeret: | 38/57 | 17. pszi: | 21/20 (+1%) | 18. zárnyitás: | 12/9 (+332%) |
19. vadászat: | 6/40 | 20. bányászat: | 20/59 | 21. úszás: | 11/17 |
22. főzés: | 4/26 | 23. csapatmunka: | 5/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274), mocsárivércot (#7143) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
248 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 60 | drótszőr (#37) | |||
4 | gyenge méreg (#26) | 3 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsárivércszem (#1758) | |||
1 | pásztorbot (#513) | 1 | szeksztáns (#32) | 6 | tüske (#22) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |