250. forduló, 252. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 11. 15h:34'
EZ A 260. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
261. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán.
Az Alanori Krónika kuponokért kaptál 1 Martian tekercsét.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. Varázserőd regenerálódik. (+413 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy noth szellem nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 594.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 2. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 588.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 588.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

kb 500 6 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,12) a 94. labirintus bejárata

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 570.]

fa 500 3708 5
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

fa 350 3708 1
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

hu 101 56 298 hulladék: 101 56 298
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tintát. Hulladékgyűjtés törölve: mákrózsa virág. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] Lápos, ingoványos területet jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy átokmurgattyú. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 564.]

a 248 5622 1 átadod a 248. tárgyat az 5622. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ N.C. Brave részére. [5 pontot használtál fel, van még 559.]

aa 313 519 466 átadod a 313. tárgyat az 519. tárgyat a 466. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 14 gyógykenőcsöt N.C. Brave részére. Alkalmazod a tudatkinézist. [-4 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 tükörpáncélt N.C. Brave részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Morgan sipkáját N.C. Brave részére. [15 pontot használtál fel, van még 544.]

v 198 188 31 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,12) a 94. labirintus bejárata, átokmurgattyúk (#225)

[188,31] Dombos vidékre érkeztél. Észreveszel egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felfedeztél egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 534.]

vps 999 VP spórolása: 999
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 534.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+1145 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 534.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 38. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, Vadak Ura (4683. kalandozó)

[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy albinó küklopsz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az albinó küklopsz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 123, gyógyulás: 80, összesen: -43 ÉP}

Találsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 519.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[365,62] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tollaskígyó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó fejét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a tollaskígyó bal szárnyát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a tollaskígyó testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A tollaskígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 73 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tollaskígyó bal oldalát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a tollaskígyó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 10272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 290, gyógyulás: 4, összesen: -286 ÉP}


(Továbbmész...) [366,63] Sűrű erdőbe érkeztél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az albinó küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 221, gyógyulás: 263, összesen: +42 ÉP}

Felfedeztél egy mópat bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [367,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Találsz egy gejzírt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kiütéses negátor közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor bal vállát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kiütéses negátor jobb lábát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a kiütéses negátor körberepkedő testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A kiütéses negátor belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 46 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 161, gyógyulás: 4, összesen: -157 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 489.]

h 578 5 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 5 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [25 pontot használtál fel, van még 464.]

m 7 2 3 mozogsz északnyugatra, keletre, délkeletre
[366,62] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 0, gyógyulás: 172, összesen: +172 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [367,62] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Al'Worg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy káoszbajnok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a káoszbajnok állatpofáját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a káoszbajnok testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 142, gyógyulás: 222, összesen: +80 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [368,63] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy viharóriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 37 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a viharóriás testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 160, gyógyulás: 87, összesen: -73 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sotydo remo Tokdo hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 446.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[368,64] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Thargodan mágus közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-20 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus jobb lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan mágus bal lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Thargodan mágus fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 102, gyógyulás: 188, összesen: +86 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Veronel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [369,63] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy méregféreg. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (63 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg jobb vállát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a méregféreg testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a méregféreg jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 258, gyógyulás: 203, összesen: -55 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kaqxar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Sorvadsz (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 434.]

szk 760 keresed a 760. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drakolichot. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 433.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 432.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 431.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 430.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 429.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 428.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 425.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 422.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Banyapók került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával súrolod a Banyapók szőrös potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Banyapók bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 89, gyógyulás: 110, összesen: +21 ÉP}

Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 382.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 342.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 302.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 262.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 115, gyógyulás: 57, összesen: -58 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 17, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 592 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY)
A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak.

MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY)
Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 48 (65) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 33 (38) Támadás: 41 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 63/159 év
Egészség: 37 (54) Életpont: 984/821 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 9
Szerencse: 44 (66) Varázspont: 1151/228 Pénz: 6869 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 28/1 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 15
Eddig összesen 2217 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65557 TP-t kaptál. Jelenleg 3578974 TP-d van. A következő szinthez még 421026 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, tollaskígyó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 5996 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 26/44 ütőfegyverek: 35/63 (+7%) lőfegyverek: 7/22
dobófegyverek: 30/19 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/39 2. nyomkövetés: 59/7 (+36%) 3. mászás: 19/48
4. csapdakészítés: 17/74 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/1 6. gyógyítás: 30/17
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 21/4 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 91/48 (+32%) 11. taumaturgia: 80/15 (+65%) 12. szerencsejáték: 2/20
13. versengés: 14/79 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/15
16. szörnyismeret: 30/20 (+18%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 5/75
19. vitalitás: 1/39 20. bányászat: 31/61 (+3%) 21. úszás: 6/75
22. főzés: 12/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
udvarolsz az 1639. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (61)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), varkaudar katona (#691), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +33 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> kamionoszaurusz (#767)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998) puha ütés (#60) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
ongóliant tombolás (#146) >> kamionoszaurusz (#767) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 5 ében toboz (#578) 14 gyógykenőcs (#313)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 Morgan sipkája (#466) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 12 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
6 tudás gyöngye (#522) 1 tükörpáncél (#519) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
147 arany (#50) 1 halcsont (#390) 13 kaja (#2)
3 küklopsz szem (#643) 8 madártoll (#112) 5 manakristály (#500)
3 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,61) albinó küklopsz (#338), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484)
(365,62) tollaskígyó (#635)
(366,62) árnylord (#342)
(366,63) albinó küklopsz (#338), mópat boly (#583), oltár
(367,62) művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), világítótorony (#156), kiütéses negátor (#785)
(368,63) viharóriás (#278), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(368,64) Thargodan mágus (#318), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(369,63) méregféreg (#784), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Banyapók (#305), albinó küklopsz (#338)

Üzenet küldése a karakternek