Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 14. 12h:20' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: febr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
vv 224 4 23 | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
vv 27 16 26 | elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 182 57 364 | elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 243 78 90 | elmormolod a 243. varázslatot a 78. varázslatot a 90. varázslatot |
vv 19 443 58 | elmormolod a 19. varázslatot a 443. varázslatot az 58. varázslatot |
hh 1100 1225 305 | használod az 1100. tárgyat az 1225. tárgyat a 305. tárgyat |
hh 1253 1253 1253 | használod az 1253. tárgyat az 1253. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: hh 1618 1554 1137 | használod az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat az 1137. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 309 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-24 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás fekete csuháját. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás jobb lábát. (8 támadással 682 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Naginatával többször eltalálod a sötét kaszás testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 165 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a sötét kaszás bal lábát. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a sötét kaszás bal lábát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 151 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 1203, gyógyulás: 121, összesen: -1082 ÉP}
* 3. KP: ek 215 10 0 | t. energia kisütése: 215 10 |
* 4. KP: ek 40 10 0 | t. energia kisütése: 40 10 |
* 5. KP: ek 285 6 0 | t. energia kisütése: 285 6 |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 8. KP: le 253 709 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 709. tárgyat |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
hh 1618 1253 1554 | használod az 1618. tárgyat az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat |
mak 1 1 10 | makró 1 1 10 |
h 211 | (makró mentése:) használod a 211. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
hu 111 310 | hulladék: 111 310 |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kf 1567 | kézbeveszed/felveszed az 1567. tárgyat |
v 453 180 20 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 158 20 | elmormolod a 453. varázslatot |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy Solisar aurája védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány jobb első lábát. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (8 támadással 672 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Naginatával megbököd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 20 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1328, sebződés: 344, gyógyulás: 153, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [376,63] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy talriai behemót közeledik. {max. életpontja: 1601-1800.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 675 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a talriai behemót bal vállát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Naginatával kicsit megsebzed a talriai behemót testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 47 kaját. Kiváló munka volt (+20 varázspont). 19 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1968, sebződés: 262, gyógyulás: 257, összesen: -5 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csupaszbőrű maclogh jobb hátsó lábát. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (8 támadással 681 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a csupaszbőrű maclogh jobb vállát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Vámpírölővel jól megszurkálod a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). A csupaszbőrű maclogh most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31 437 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2695, sebződés: 747, gyógyulás: 362, összesen: -385 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nitmák lord ízelt lábát. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a nitmák lord kitinpáncélját. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Naginatával valamennyire megsebezgeted a nitmák lord egyik karját. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a nitmák lord újra meg újra lecsap. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a nitmák lord jobb lábát. (8 támadással 483 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Naginatával néhányszor megkarcolod a nitmák lord ízelt lábát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a nitmák lord újra meg újra lecsap. (4 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1977, sebződés: 567, gyógyulás: 313, összesen: -254 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy Solisar aurája varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 92 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (48 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Naginatával meghorzsolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 368, gyógyulás: 153, összesen: -215 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a homogén artikula jobb első lábát. (8 támadással 416 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a homogén artikula testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a homogén artikula csőrével. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a homogén artikula testét. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a homogén artikula gyapjas testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A homogén artikula belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1673, sebződés: 488, gyógyulás: 296, összesen: -192 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (8 támadással 880 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Naginatával megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 44 kaját. 19 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 237, gyógyulás: 262, összesen: +25 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a verg elmeszaggató testét. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 647 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a verg elmeszaggató testét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Naginatával valamennyire megsebezgeted a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 278 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél.
A verg elmeszaggató most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 29 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2003, sebződés: 1376, gyógyulás: 296, összesen: -1080 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nitmák lord testét. (7 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a nitmák lord egyik karját. (8 támadással 425 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával néhány helyen meghorzsolod a nitmák lord bal oldalát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a nitmák lord újra meg újra lecsap. (4 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a nitmák lord testét. Kritikus ütés! (8 támadással 672 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Naginatával néhányszor megkarcolod a nitmák lord testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a nitmák lord minden csapását hárítanod. (4 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1939, sebződés: 533, gyógyulás: 226, összesen: -307 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 113 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 163 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 59 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 399 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (94 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány testét. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Naginatával megbököd a márvány sárkány testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó [fűszertartó ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1267, sebződés: 551, gyógyulás: 149, összesen: -402 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hamuelementál hamuszerű alakját. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hamuelementál testét. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a hamuelementál bal karját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, a hamuelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a hamuelementál fejét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a hamuelementál bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 450 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. A hamuelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 721, gyógyulás: 316, összesen: -405 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a talriai behemót fejét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót testét. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Naginatával megkarcolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A talriai behemót belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 47 kaját. 19 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1857, sebződés: 244, gyógyulás: 162, összesen: -82 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy Solisar aurája varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 126 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 158 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 562, gyógyulás: 214, összesen: -348 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [376,68] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy gránitelementál, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr! {egyik sebzési módja: 1x 8d10+20.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy Solisar aurája. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr fejét. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Naginatával megbököd az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 8 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 92, gyógyulás: 116, összesen: +24 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár nyakát. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Naginatával megkarcolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy Solisar aurája varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 57 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón testét. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Naginatával megkarcolod a smaragd drakón fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 111, gyógyulás: 126, összesen: +15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 115 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 98 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege fejét. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Naginatával kicsit megsebzed a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv, 3 gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 10 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 240, gyógyulás: 110, összesen: -130 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró fejét. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró jobb karját. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a Notermanthi báró kosfejét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Vámpírölővel többször eltalálod a Notermanthi báró kosfejét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Naginatával kicsit megsebzed a Notermanthi báró fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 157 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 15 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 398, gyógyulás: 231, összesen: -167 ÉP}
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
vv 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
le 1567 | leveszed/lerakod az 1567. tárgyat |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
kt 405 | elkészíted a 405. tárgyat |
ft 776 1 | támadod a 776. szörnyet |
v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hattyúkirály tollfedte szügyét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Naginatával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hattyúkirály hosszú nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A hattyúkirály csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 106, összesen: +106 ÉP}
ef 7 520 | energia fejlesztése 7 |
kt 1125 | elkészíted az 1125. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért |
HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY) Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak. |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
A SÖTÉTSÉG KORA Ahogy azt a káosz hívei megjósolták, eljött A Sötétség Kora. Az istenek el vannak foglalva az Ellenség elleni harcra való felkészüléssel. Ghallára kevés figyelmük jut. Eközben a káosz hívők serény munkájának eredményeképpen rengeteg monolit épült, és az istenek oltárait sorra lerombolták. Mindez ahhoz vezetett, hogy elkezdődött A Sötétség Kora. A nagyobb városokban gigászi monolitok jelentek meg. Amíg ezek állnak, addig a káosz akadálytalanul áramlik Ghallára. Ennek most még csak apró, ámde annál kellemetlenebb jele, hogy a gyengébb akaratú személyek megőrülnek, és az erőseknek is nehéz kizárni elméjükből a káosz lüktetését. Ha a nagyobb monolitok évekig tudnak működni, akkor a helyzet biztosan romlani fog. Ki tudja, milyen szörnyűségek történhetnek! Elemi érdeke tehát minden kalandozónak, hogy ezeket a monolitokat mielőbb lerombolják! Játéktechnikai információk: - Az esemény folyamán minden kalandozó oldalt választhat. Akik rombolni szeretnék a monolitot, azok a ZIP 7777 parancsot adhatják ki. Akik védeni és építeni szeretnék, azok a ZIP 6666-ot. A parancs kiadása végleges, később nem változtatható. - A monolitokat a ZIP 7777 paranccsal lehet rombolni is akkor, ha már előtte kiadta a karakter egyszer a ZIP 7777-et. A rombolás elején, amennyiben van védő a mezőn, egy kalandozócsata zajlik olimpiai szabályok szerint. Ha ezt elveszíti a romboló, akkor a parancs költsége 10 TVP. Ha nyer, akkor a parancs költsége 100 TVP lesz, és 3 szörny csata jön. Ha mindet legyőzi a karakter, akkor rombol a monolitba egyet. Egy nagyobb monolit leromboláshoz 600 sikeres rombolás kell. A ZIP 7777 parancsot fordulónként egyszer lehet kiadni (kivéve, amikor oldalt választ a karakter), függetlenül attól, hogy sikeres volt-e vagy nem. - Ha valaki védeni akarja a monolitot, az a ZIP 6666 parancsot adhatja ki a nagyobb monolit mezőjén 10 TVP-ért akkor, ha már előtte kiadta a karakter egyszer a ZIP 6666-ot. A parancs kiadása csak akkor lehet sikerese, ha a védekezni kívánó karakternél van DEM. Ilyen esetben maximum három csatáig, vagy a táborozásának végéig védi a nagyobb monolitot. - Ha valaki építeni akarja a monolitota ZIP 6666 100 paranccsal tudja megtenni, 100 TVP-ért egy rombolásnyit visszaépítve. Az építés előtt neki is le kell győznie három szörnyet. - A nagyobb monolit kaotikus hatása a védekező felet mindig visszagyógyítja a csata végén. A támadónak magának kell gondoskodnia a saját gyógyításáról. - A rombolásra vagy építésre költött TVP belefejlesztődik abba a tulajdonságba, ami be van állítva forduló végi maradék TVP TF-elésére. - Amíg az esemény tart, minden kalandozó fele varázspontot és tudatpontot regenerál a táborozása alatt, függetlenül attól, hogy hol táborozott. Ez alól két módon lehet mentesülni. Akkor, ha előző fordulóban volt kiadott ZIP 7777 parancsa, aminek eredményeképpen kalandozócsata vagy szörnycsata történt. (Nem kell sikeresnek lennie a rombolásnak!) Vagy akkor, ha érvényes ZIP 6666 paranccsal táborozik. - Az eseményről lesznek statisztikák, de nem lesznek attól függő jutalmak, csak a részvételt díjazzuk majd egy érem formájában. - Az esemény várhatóan akkor ér véget, ha a nagyobb monolitok felét lerombolták. - Az eseményben résztvevő (védekező, vagy előző fordulóban támadó) karakterek ellen csökkentett a lopás esélye. |
HÓKUTYA NYAKÖRV (1077. TÁRGY) Az animált hókutyák nyakában olyan vastag szíjakat találhatsz, melyeknek eredeti célja elsősorban az engedelmességre szoktatás volt, emellett viszont a hókutyák ellenálló képességének felturbózását is szolgálta. Legalábbis amíg az állat még élt, és nem vált csupán a halálból visszarángatott lélektelen gyilkológéppé. Ezelőtt ezek az állatok még vadként kóborolva töltötték mindennapjaikat, de a jég létsíkjának nagyhatalmú mágusai tettek róla, hogy ez megváltozzon. Az animált hókutyák legtöbbje lerázta magáról ezt a rabigát jelző "ruhadarabot", de nagy ritkán egy-egy vérebnél azért e kincsre bukkanhatsz. |
RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY) Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián! |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
CSUPASZBŐRŰ MACLOGH (490. SZÖRNY) Képzelj el egy óriásgyíkot testéhez képest kicsiny szárnyakkal, hosszú csőrrel. Ez a csupaszbőrű maclogh, mely a bo'adhun birodalom lakatlan dombjai fölött, a levegőben körözve áldozatra les. Mindenevő, de a növények édes nedűjével szemben a nyers hús zamatát részesíti előnyben, ezért ha egy maclogh vadászni indul, gondolkozás nélkül megtámad bármilyen állatot (és óvatlan kalandozót). Nyála, melyet előszeretettel csorgat az áldozatai testén ejtett sebekbe, erősen mérgező. |
HAMUELEMENTÁL (475. SZÖRNY) A hamuelementálokat nagyon-nagyon régen még a nagyhatalmú kyorg mágusok idézték meg a Tűz elemi létsíkjáról. Mielőtt még rájöttek volna arra, hogy tudásukkal a triklem drakolderek egyedeit is hatalmuk alá tudják vonni, a hamuelementálok voltak arra hivatottak, hogy kedvezően befolyásolják számukra a háború kimenetelét. Majd miután háborúba küldték őket a bo'adhunok ellen, levették róluk a kezüket. A hamuelementálok így kerültek a barbár népek által lakott vidékekre, és mikor a triklem drakolderek az ősi népek mindegyikét kipusztították, továbbra is ott maradtak, a kyorgok segítsége nélkül képtelenek voltak visszatérni a saját létsíkukra. Még most is könnyen előfordulhat, hogy találkozol velük a bo'adhun sivatagokban. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY) Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
Erő: | 30 (45) | Szint: | 47 | Merészség: | 99/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 27 (42) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 30 (48) | Védekezés: | 97 (106) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 24/38 év |
Egészség: | 33 (52) | Életpont: | 1603/1063 | Jellem: | jó (336) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 39 (72) | Varázspont: | 1084/110 | Pénz: | 11121 arany | Kép. pont: | 97 |
Tudatpont: | 90/27 | Pszi pont: | 283/5 | Halhatatlanság: | 3 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | szúrófegyverek: | 47/60 (+10%) | ütőfegyverek: | 9/49 |
lőfegyverek: | 35/21 (+6%) | dobófegyverek: | 11/51 |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (19 -21.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
378,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 414 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 30/4 | Pszi katalizátor 50/19 | Max életkor 83 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 383 TVP | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/38 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 52/43 | 3. mászás: | 28/62 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 19/23 | 5. csapdaészlelés: | 7/57 (-300%) | 6. gyógyítás: | 8/43 |
7. titkosírás: | 7/3 | 8. felderítés: | 25/35 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 7/65 |
10. teológia: | 64/21 (+26%) | 11. taumaturgia: | 75/44 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 5/5 |
13. versengés: | 11/18 | 14. zene: | 21/46 | 15. szörnyismeret: | 16/32 |
16. pszi: | 25/14 (+14%) | 17. zárnyitás: | 2/38 (-300%) | 18. vadászat: | 45/48 |
19. vitalitás: | 4/33 | 20. bányászat: | 26/73 (+36%) | 21. testépítés: | 25/95 |
22. úszás: | 10/30 | 23. főzés: | 11/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), lidércúr (#252), quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), aranyfecske (#283), rubin sárkány (#330), hattyúkirály (#776) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Suma Surma (#6137), csápos otagi (#395), Szipor (#6146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), vakító fény (#43), Asylux csapdája (#233), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar behemót, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 97, 98, 99, 125, 127, 129, 131, 134, 135, 136, 171, 192, 193, 245, 278, 279. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 70. Szerzett pont: 8190. Beállított erő: 0 Összpont: 108263 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, vv 224 4 23, vv 27 16 26, vv 182 57 364, vv 243 78 90, vv 19 443 58, hh 1100 1225 305, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1083 TU szükséges.) |
Összsúly: 474.79 kg | Megterheltség: 169% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 350 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | deus ex machina (#1) | 9 | drótszőr (#37) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 1 | íjászkence (#1225) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mammutbőr (#1078) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | rájabőr (#404) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | szent jogar (#150) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
4 | víz (#27) | 2 | jégkristály (#593) | 5 | tűzbimbó (#623) | |||
1 | hókutya nyakörv (#1077) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
686 | arany (#50) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 9 | gyöngymangó (#135) | 5 | hattyútoll (#1222) | |||
133 | kaja (#2) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | rájabőr úszógatya (#405) | |||
2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sárkányfog (#617) | 1 | tinta (#101) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | zafír erőöv (#397) |
373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|