249. forduló, 251. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 13. 15h:16'
EZ A 288. JÁTÉKHETED, 250. FORDULÓD
289. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 448 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Nyárizápor. Elenios püspöke. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy zoloboo sámán trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Egy vörösbegy repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran minden ügyének intézője földi és égi dolgokban. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy regeneráló övet, egy ryuku nadrágot, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Oroszlánszív. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 galachmit (eladási ár: 1305 arany, ebből a kezelési költség: 130 arany) ellenértékét.
A 2. napon találkozol Immortalis Viatorral. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű, kecskeszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku nadrágot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Összeismerkedtek. Az ő neve Omar Ibn Al-Fáridh. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
A 3. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon bíborosa. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 3. napon összeakadsz Nyárizápor. Elenios püspöke. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Egy vörösbegy piheg a vállán. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+4 életpont gyógyulás.)
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összeakadsz Oroszlánszívvel. Sheran minden ügyének intézője földi és égi dolgokban. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy regeneráló övet, egy ryuku nadrágot, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy bunthar trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nem tűnik túl barátságosnak. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Odébbállsz.
A 3. napon találkozol Ramirez Espanzával. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sóhajtó dorony viszi. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 9. napon összefutsz Vörös Veronikával. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy copfos fekete hajszálat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunkót. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunkót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 2011 TU szükséges. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 495.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 480.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 475.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
[0 pontot használtál fel, van még 475.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,46) kőtorony (#665)

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Piromenyét, 2 Orzag bilincse, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Piromenyét, 2 Orzag bilincse. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Orbitális mackósajt, 1 Ellenvarázslat, 1 Szerencsejáték, 1 Temető. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Orbitális mackósajt, 1 Szerencsejáték, 1 Tisztítótűz, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Sötét motyogó, 1 Illúziósárkány, 1 Aranyeső, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 483 tapasztalati pontot kaptál. 85 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz Mithgillel. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Raia tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nap szimbólumot, egy ryuku mellvértet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy ezoterikus mardel trófea és egy részeg kalandozó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy púpos burástya. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy cetbőr válltömést, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy khór darázs trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Lord Knight. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 455.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 405.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 396.]

ea 170 50 eladod a 170. tárgyat 50
Eladtál 50 spirituszt. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ee 57 410 96 eladod az 57. tárgyat a 410. tárgyat a 96. tárgyat
Sajnos nincs nálad bőrsisak. [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 396.]

ee 140 307 85 eladod a 140. tárgyat a 307. tárgyat a 85. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 12 óndarabot. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 396.]

ee 70 232 207 eladod a 70. tárgyat a 232. tárgyat a 207. tárgyat
Eladtál 6 rézdarabot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 11 ilkin ércet. 33 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 396.]

ee 152 226 eladod a 152. tárgyat a 226. tárgyat
Eladtál 6 vasércet. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 12 ramit követ. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 396.]

ve 112 20 megveszed a 112. tárgyat 20
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 madártollat. 12 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ve 37 20 megveszed a 37. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ran'Amart Morgurth egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Van itt egy kőtorony (665. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Látsz egy templomot. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ebor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [134,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Van itt egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [34 pontot használtál fel, van még 362.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[134,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Wassermann Bobó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a bunthar farkát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bunthar bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Andezit Tódor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bunthar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+104 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,43] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 305.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[134,42] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,41] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Találsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Látsz egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 287.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

usz 60 úszol 60 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

vtn 159 varázslat tanulás: a 159. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. BP: alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+2 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 232.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 32 fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 391 pontot. A következő körben tehát 591 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 250. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 300/201 Jellem: jó (406) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 415/86 Pénz: 1215 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 77/67 EFejl: 1
Eddig összesen 1277 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6684 TP-t kaptál. Jelenleg 634983 TP-d van. A következő szinthez még 165017 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, áeratikus hasnyák. A 249. fordulódban 228 arany került a bankszámládra. 231 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/95 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/41
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: 24/60 (+6%) lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 5/84

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 41/45 (+32%) 3. mászás: 8/28 (+200%)
4. csapdakészítés: 11/103 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/87 6. gyógyítás: 76/53 (+20%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 19/79 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 26/51 (+4%) 11. taumaturgia: 24/77 (+29%) 12. szerencsejáték: 4/24 (+210%)
13. versengés: 6/100 (+8%) 14. zene: 25/6 15. szörnyismeret: 9/109
16. pszi: 9/40 (+6%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 24/38 (+15%) 20. úszás: 8/13 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,10)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 116.05 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
53 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 bakkura csizma (#96)
6 drótszőr (#37) 11 ilkin érc (#232) 12 óndarab (#85)
12 ramit kő (#226) 5 rézdarab (#70) 50 spiritusz (#170)
6 vasérc (#152) 2 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bunkó (#5) 2 bunthar bőr (#733) 1 gromak bőr (#268)
2 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452), 31. jellempróba, érclelőhely
(133,46) tüskés harci gromak (#156), nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár
(134,42) szent tölgyfa (#393)
(134,43) gumifa (#38), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bunthar (#396)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), bunthar (#396)
(134,46) quwarg harcos (#201), Bunkó Akadémia (#707), oltár, Chara-din rúnaköve, 23. jellempróba
(135,41) gumifa (#38), régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Don Marquez 250. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) hínárevő piranha (#194)
opati polip (#195) elektromos angolna (#196) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) massza (#217)
tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) kultúrmasztodon (#227) adószedő (#234)
áeratikus hasnyák (#243) őrült varázsló (#255) őrjáratozó katona (#274) manaelementál (#290) óriáspók (#303)
bölcs szilmill (#343) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) yeti poronty (#638)
veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643)
fagyelementál (#644) dermesztő lidérc (#645) sarki óriásteknős (#646) lábascet (#647) animált hókutya (#651)
érző szívű dromedár (#753) bandita (#758) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768)
ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781) Krogan, a pusztító (#7001)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71)
rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) arany karperec (#194)
obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259)
isteni könnycsepp (#260) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kvazár sisak (#266)
fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271)
aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) umbatari karkötő (#278)
raptor karom (#281) jégszív (#282) zan indukátor (#288) bev formázó minta (#299) kőszem (#304)
varázskő (#305) réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308) galachmit (#310) varkaudar csizma (#317)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) polip szívóka (#391)
mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
réz masszariasztó (#436) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) térkapu (#452) fiatalság itala (#473)
raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502) bolondok aranya (#506) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
főnixtoll (#563) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652)
darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656) aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
Morgan kristálya (#659) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669)
sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
elf tekercs (#683) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700)
smaragd karkötő (#707) ritualista öv (#709) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733) mágikus hátizsák (#735) jegygyűrű (#736) gólem talizmán (#811)
vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) halálhozó karkötője (#816)
hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065)
párducbőr (#1066) rozmárfog (#1069) ulkor gyöngy (#1072) eszkimó sátor (#1083) térutazó szerkezet (#1085)
csodák kútja (#1096) kis ónixkulcs (#1110) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) régészeti lelőhely (#1208)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
Ramirez feszítővasa (#1261) vadászkés (#1264) Kaldor varázspora (#1272) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek