Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 14. 9h:03' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
mak 1 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
t 70 | támadod a 70. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 92 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 6 7 | mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [92,82] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. {max. életpontja: 5000.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [91,81] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az uzbány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az uzbány nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [92,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 7.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a piromenyét jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [93,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ragyás burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő arató csattanat trófeát. 1 006 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Penelopé Morphilia előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [94,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chardonnay. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
d 56 65 | eldobod az 56. tárgyat (65 darabot) |
d 104 3 | eldobod a 104. tárgyat (3 darabot) |
d 2 7 | eldobod a 2. tárgyat (7 darabot) |
v 18 20 | elmormolod a 18. varázslatot |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY) Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért. |
SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY) Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül. |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY) Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér. |
RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
EZÜST KULCS (184. TÁRGY) Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását). |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY) Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele. |
MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY) Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz. |
TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY) Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 14 (28) | Szint: | 13 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 17 (23) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 15 (21) | Életpont: | 283/282 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 16 (35) | Varázspont: | 300/69 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 53/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 13 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -); |
94,75 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. csapdakészítés: | 2 |
4. gyógyítás: | 5 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 4 (+1) |
7. taumaturgia: | 10 (+1) | 8. pszi: | 7 | 9. vadászat: | 6 |
10. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
hegyi rák (#61) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (920,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 12, v 13, v 28, h 147. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kvazár kesztyű (#445) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) | 1 | * | zafír erőöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
30 | * | nyu-shuriken (#157) | 25 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | |
1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | 2 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |
2 | * | zafír védőgyűrű (#532) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 14 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | furulya (#233) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hebrencs csapda (#147) | 11 | kaja (#2) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
3 | sáfránykő (#979) | 1 | szeksztáns (#32) | 4 | varázskő (#305) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 62] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 93] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
30 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 10 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 29 | pirkit (#153) | 2 | ramit kő (#226) | |||
6 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
6 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 59.84 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 15 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | teknőcpajzs (#417) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fémrúd (#104) | 4 | kaja (#2) | 57 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | rézdarab (#70) | 6 | ubuk tüske (#131) | 3 | uzbány csőr (#169) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|