Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 27. 12h:08' EZ A 25. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 26. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat legkorábban a 26. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4749 SZÁMLA : XXXX |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sünmedve jobb karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sünmedve jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a surranó kígyó testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-18] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik.
(Továbbmész...) [25,-17] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sünmedve fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a surranó kígyó testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a surranó kígyó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csodabogár kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csodabogár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a csodabogár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).
(Továbbmész...) [26,-14] Dombos terepre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 13.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.
SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY) Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod. |
SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY) Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem? |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. (Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.) |
Erő: | 14 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 94/58 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. gyógyítás: | 15 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Összsúly: 34.02 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | tüske (#22) |