Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 19. 9h:10' EZ A 25. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 26. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat legkorábban a 26. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
ea 105 2 | eladod a 105. tárgyat 2 |
ea 15 2 | eladod a 15. tárgyat 2 |
ea 124 | eladod a 124. tárgyat |
ve 37 4 | megveszed a 37. tárgyat 4 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [46,2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kőevő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőevő testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőevő megüti a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a homokvarány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
al 16 133 99 | áldozol: a 16. tárgyat a 133. tárgyat a 99. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.)
kt 39 | elkészíted a 39. tárgyat |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
KOPONYA SZIMBÓLUM (139. TÁRGY) Leah követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Hosszú vasláncon lóg, amely segítségével a nyakadba akaszthatod. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál... Amíg viseled, néggyel jobb a hideg és haláltámadások elleni védettséged. A koponya szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. (Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.) |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 104/94 | Jellem: | gonosz (3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 16 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. gyógyítás: | 13 |
4. zárnyitás: | 1 (+1) | 5. vadászat: | 4 | 6. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 29.20 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
6 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | koponya szimbólum (#139) | 3 | óndarab (#85) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |