Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 22. 11h:41' EZ A 26. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 27. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1794 SZÁMLA : XXXX |
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
kf 45 2 | kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
flh 1 10 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal |
flh 3 19 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 19. tárggyal |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [34,-2] A bozótost dombság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felfedeztél egy olvasztókemencét.
(Továbbmész...) [35,-3] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drótszőrű pincsi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [37,-5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy csontlepke. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontlepke testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [38,-6] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. (Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.) |
Erő: | 13 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 104/45 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 54.98 kg | Megterheltség: 152% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 19 | kerek kő (#19) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) |