Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 3. 15h:02' EZ A 193. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 194. játékheted kezdete: aug. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: tf 2 20 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
hu 12 48 | hulladék: 12 48 |
be 540 | bemész az 540. épületbe |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
ve 152 3 | megveszed a 152. tárgyat 3 |
ve 153 6 | megveszed a 153. tárgyat 6 |
ve 128 1 | megveszed a 128. tárgyat 1 |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló megüti a jobb válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 757 | bemész a 757. épületbe |
be 757 | bemész a 757. épületbe |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [-71,-23] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy sérült vadász quwarg közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Oopssz, ez mellément! Többször beletép húsodba az autentikus vámpír. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 344 TP, -7 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Csontszuronnyal kicsit megsebzed az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír hatalmas karmait arcodba vájja. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 70 TP, -6 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
kt 182 | elkészíted a 182. tárgyat |
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drótszőrű pincsi, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lebegő gomba meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! Többször beletép húsodba az autentikus vámpír. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az autentikus vámpír. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 5.]
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
vi 5 7 30 | viselkedésed: 5 7 30 |
szk 141 | keresed a 141. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 474 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 95/52 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 85 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 9/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 10 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
42,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 63 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 2 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 9 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 2 |
16. pszi: | 1 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 1 |
19. vitalitás: | 1 | 20. bányászat: | 2 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 28 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), rambó bogár (#14), manifesztátor (#124) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 100. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) |
1 | * | mászókarom (#78) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontszablya (#64) | $1 | * | csontszurony ($12) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | $1 | parittya ($18) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$1 | antilopbőr ($48) | 6 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | 10 | halálvirág (#2371) | |||
10 | kaktusztüske (#114) | 3 | királygyík bőr (#44) | 12 | madártoll (#112) | |||
5 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 16 | varányszem (#30) | |||
3 | vasérc (#152) |
Összsúly: 31.90 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 1 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | két kard szimbólum (#144) | |||
1 | óndarab (#85) | 3 | vasérc (#152) |
-73 | -72 | -71 | -70 | -69 | -68 | |
-26 | |
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|