Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 7. 8h:37' EZ A 986. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD 987. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: ek 40 4 0 | t. energia kisütése: 40 4 |
* 4. KP: vv 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
* 5. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 6. KP: ef 5 520 0 | energia fejlesztése 5 |
* 7. KP: h 1602 2 16 | használod az 1602. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
flh 35 599 | felt. lőfegyver haszn. 35 az 599. tárggyal |
fas 24 226 | felt. ásás 24 pontért 226 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
hu 667 | hulladék: 667 |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
210 | 211 | 212 | |
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 82, gyógyulás: 59, összesen: -23 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 50 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy kék orchidea. 2 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 100, gyógyulás: 57, összesen: -43 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 10 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 69, gyógyulás: 148, összesen: +79 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 83 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke. 2 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 133, gyógyulás: 44, összesen: -89 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó nyakát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal eltalálod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 29, gyógyulás: 42, összesen: +13 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 78 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb lábát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja bal karját. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 392 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 109, gyógyulás: 48, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [212,119] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor fejét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 149, gyógyulás: 122, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [213,120] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. (ld. enc.) Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gólem. {támadása: 60.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem bal lábát. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a ryuku gólem bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gólem testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 131, gyógyulás: 156, összesen: +25 ÉP}
kno 24 6 | képesség-növelés 24 |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat a másikra támadsz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a trix kölyök manófejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A trix kölyök fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a trix kölyök jobb vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A trix kölyök néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fénytelen gyöngy (ld. enc.) és 1 obszidián tüske. 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 111, gyógyulás: 58, összesen: -53 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod az óriás vízi sün girbe-gurba tüskéit. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd az óriás vízi sün testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Semmi eredménye! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc jobb oldalát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc egyik csápját. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a bűbájlidérc testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A bűbájlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 6 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 70, gyógyulás: 116, összesen: +46 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Teriád lándzsával megbököd a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Thargodan zsoldos belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 161, gyógyulás: 196, összesen: +35 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a vámpírdenevér jobb oldalát. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a vámpírdenevér testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával megdöfködöd a vámpírdenevér bal oldalát. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 342, gyógyulás: 27, összesen: -315 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 90, gyógyulás: 167, összesen: +77 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a kamionoszaurusz testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny megtipor. 85 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával többször eltalálod a kamionoszaurusz jobb oldalát. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a kamionoszaurusz fejét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Összetipor lábával. 92 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1025 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 379, gyógyulás: 311, összesen: -68 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal megdöföd a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 392 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 103, gyógyulás: 48, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [215,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Látsz egy ryuku hajóroncsot. (ld. enc.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Elendil vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a cápafogat a másikra ugrasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a villámrája bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Cápafoggal eltalálod a villámrája áramvonalas testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. 2 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 143, gyógyulás: 25, összesen: -118 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi elzöldült fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A Teijiyoshi fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 20 életpontot vesztettél. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a Teijiyoshi bal vállát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 296, gyógyulás: 62, összesen: -234 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a purifikátor testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Teriád lándzsával épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 89, gyógyulás: 23, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [217,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár zörgő csontjait. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szarvaival az élőholt sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aurapollátor bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a gránitelementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a woorgard testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hattyúkirály testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a hattyúkirály hosszú nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A hattyúkirály csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
TRIX KÖLYÖK (7086. SZÖRNY) A trixek a tavakban élő vízi manófélék családjába tartoznak, de az állandó harcok (önmagukkal és a régmúlt élő harcosaival szemben) miatt erősen elvadultak, kegyetlen, csak a napi betevő megszerzése és a faj fenntartása szerepel a céljaik között. A kannibalizmus sem ritka a köreikben. Csak a vízben képesek megélni, levegőre csak nagyon rövid időre merészkednek ki. Víz alatt már a kölykök is képzett ellenfélnek minősülnek, remekül úsznak, karmos kis kezükkel képesek komoly sebeket is ejteni, ráadásul harapásukat sem árt, ha elkerülöd. |
FÉNYTELEN GYÖNGY (1698. TÁRGY) Ez a furcsa gyöngy, mely a tó mélyéről került elő, úgy látszik, semmilyen fényt nem bocsát ki magából, szürke, egyszínű, még mágikusnak sem tűnik. Ékszernek ki viselne ilyen drágakövet? Valószínűleg senki. Azért megpróbálkozhatsz az eladásával az ékszerészetekben, hátha mégis ér valamennyit. |
ÓRIÁS VÍZI SÜN (410. SZÖRNY) Egy óriási süngombolyag hömpölyög feléd. Valószínűleg a hullámok sodorják, gondolod, és elúszol az útjából. Csakhogy a sün még mindig feléd úszik, és méternyi hosszú tüskéi aggasztóan gyorsan közelednek feléd. Nincs más megoldás, fel kell venned a harcot. Csak reménykedj, hogy szigonyod jó helyre sikerül beszúrni a tüskék között, és a sün már az első támadásodtól kileheli a lelkét. Mivel a sün testének lényegi részeihez nem tudsz hozzáférni, vámpirizálni sem tudsz belőle. |
VÁMPÍRDENEVÉR (702. SZÖRNY) Ahhoz, hogy fegyvered egyetlen csapásával leüsd őket, túlságosan is jóllakottnak, és életük teljében lévőnek tűnnek ezek a hosszúfogú denevérek. Ahhoz viszont, hogy ne keltse fel érkezésed a vámpírdenevérek figyelmét, soha nem elég jóllakottak. Nem tudni pontosan, hogy e romvárosok kietlen zugaiban tespedő állatok valójában honnan is szerzik be mindennapi eledelüket, de nagyon gyanúsnak látszik, hogy az erre tévedt kalandozók vére képezi életben maradásuk alapját. Még ha jellemed gonosz is, ezt te sem hagyhatod szó nélkül. Ezért javaslom hát, hogy te is végy részt tevékenyen a vámpírdenevér faj kiirtását célzó tervek realizálásában. Ja és még valami, amit talán mondanom se kellene: a vámpirizáció varázslat nem működik, míg ezzel a lénnyel csatázol. |
RYUKU HAJÓRONCS (1163. TEREPTÁRGY) A hullámok mosta tengerparton jártadban különös dolog szúr szemet. Nem is olyan messze, a kristálytiszta vízfelületen keresztül valami kolosszális méretű, sötét tárgyra leszel figyelmes. Aztán még valamit felfedezel, egy félbetört ryuku lándzsát sodor feléd a tengervíz. Csak nem egy ryuku hajó süllyedt itt a víz alá? Lehet, hogy érdemes lenne a víz alá merülni, és megpróbálkozni a felderítésével. Ahhoz, hogy erre rászánhasd magad, a KUT 35 parancsra van szükséged, na meg némi úszástudásra. Mivel láthatóan mélyre kell merülni a roncs feltérképezéséhez, na meg 35 TVP-nyi idő levegő nélkül még a legnagyobb tüdejű trollnál is fulladáshoz vezetne, Feltételes Kutatás parancsod csak akkor jön létre, ha előtte elmondtál magadra egy vízlélegzés varázslatot. A kutakodás idejére tárgyaidat természetesen a parton hagyod, jól elrejtve a parti sziklák és bozótosok rejtekében. |
VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY) Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből. |
TEIJIYOSHI (970. ELLENFÉL) Érdekes, hogy Ghalla partjait jóval előbb érték el a halálfejes zászlók alatt hajózó tengeri rablók, mint az invázióra készülő Császári flotta. Néhány vakmerő kalózkapitány ugyanis a gyors meggazdagodás és a könnyű siker reményében, megneszelve, hogy a légió hol talált új célpontot magának, a Királyság partjai felé vette az irányt. Persze a kalózok karavellái ugyanúgy áldozatául estek az istenek haragjának, mint később a ryuku csatahajók... Az eléd libbenő furcsa holttest pedig nem más, mint Teijiyoshi, a híres kalózkapitány! Társai csak "a Veszett" néven emlegették, mert hosszúra nyúlt élete alatt nem ismerte meg a félelem érzését. Nem tudni, milyen átok kényszerítette ebbe a halálon túli létbe itt a víz alatt, de a ryukuk igazán bővelkednek efféle gonosz ráolvasásokban, és egy vérrel írt szerződés, vagy akár saját iszonyatos bosszúszomja is az árnyvilágon innen tarthatta őt. Ha Teijiyoshi vizenyős tekintetű, bozontszakállú maradványaiba botlasz, rengeteg ocsmány trükkre, és azonnali halált okozó érintésre számíts! |
Erő: | 32 (58) | Szint: | 37 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 31 (44) | Támadás: | 64 (67) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 27 (47) | Védekezés: | 74 (81) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 71/128 év |
Egészség: | 32 (45) | Életpont: | 925/927 | Jellem: | gonosz (453) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 32 (65) | Varázspont: | 1177/936 | Pénz: | 11584 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 88/50 | Pszi pont: | 207/76 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/32 (+36%) | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 39/17 (+17%) |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 29/10 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -34.); mihlanil dobótőr (#599) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
217,121 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 217 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/72 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 47/64 (+25%) | 3. lopás: | 4/32 |
4. mászás: | 14/10 | 5. csapdakészítés: | 16/41 | 6. csapdaészlelés: | 10/34 |
7. gyógyítás: | 27/27 | 8. titkosírás: | 4/80 | 9. felderítés: | 28/85 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 11/21 | 11. teológia: | 55/84 (+21%) | 12. taumaturgia: | 40/83 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 4/3 | 14. versengés: | 10/89 | 15. harcművészetek: | 1/47 |
16. zene: | 18/83 | 17. szörnyismeret: | 21/78 | 18. pszi: | 17/83 (+18%) |
19. zárnyitás: | 21/40 | 20. vadászat: | 51/66 (+40%) | 21. vitalitás: | 3/63 |
22. bányászat: | 31/4 | 23. testépítés: | 1/94 | 24. úszás: | 15/43 (+630%) |
25. főzés: | 11/90 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), városi sámán (#675) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +19 lopás ellen) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +57 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 122, 123, 126, 127, 129, 131, 136, 171, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 48. Szerzett pont: 5352. Beállított erő: 0 Összpont: 29124 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 72 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 311.68 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
165 | arany (#50) | 1 | halcsont (#390) | 7 | kerek kő (#19) | |||
1 | manakristály (#500) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
8 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét ital (#284) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
5 | hattyútoll (#1222) | 4 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | obszidián tüske (#481) | |||
4 | pirkit (#153) | 4 | purifikátor háj (#269) | 2 | rákpajzs (#98) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 51 | víz (#27) |
210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | |
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
|
|
|
|