Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 22. 9h:11' EZ A 259. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 260. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
fog 7010 274 | elfogod a 7010. szörnyet a 274. tárggyal |
v 84 7010 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [101,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [100,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [98,72] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő bandita mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bandita bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Szereztél 16 aranyat. 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,71] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ha megnő, levágják, hogy szép legyen.
Ha nagyon megnő, úgy hagyják, hogy szép legyen.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ramirez Espanza vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 107 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a bandita bal lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű. Szereztél 15 aranyat. 814 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [97,69] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
be 767 | bemész a 767. épületbe |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [95,67] Még mindig az erdőben vagy.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
ef 23 | energia fejlesztése 23 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
VÍZDÉMON (408. SZÖRNY) A tengerfenék növényzetének része - siklik át a tekinteted a vízdémon lassan éledő testén, amikor tudatlanul megpillantod az össze-vissza tekergőző, ollószerű csápokat. Amikor a sárkányforma fej is szemed látókörébe kerül, már nincs több tévedés - egy vízdémon anyagiasult előtted. Idegesítően úszkáló, méternyi hosszan elkeskenyedő nyelve látszólag ártalmatlan, de csak addig, míg a szörny prédájának méreget. De aztán - amint a mélység démona támadásba lendült - ez a nyelv lesz az egyik dolog, aminek érintésére soha többé nem vágysz életedben. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY) A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé! |
TECHIULAN (400. SZÖRNY) Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang. Igazi alakja hat méter magas, ébenfekete testű, kosfejű szörnyeteg. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószínű, hogy akad két-háromnál több olyan kalandozó, aki képes lesz legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható... |
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY) Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra... |
VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY) Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 32 (36) | Életpont: | 338/280 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 35 (37) | Varázspont: | 526/62 | Pénz: | 7123 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 23/3 | Pszi pont: | 129/230 | EFejl: | 107 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | * 24 |
dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 68 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 11 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 18 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 12 |
10. szörnyidomítás: | 12 | 11. teológia: | 32 (+1) | 12. taumaturgia: | 39 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 111 |
16. szörnyismeret: | 38 | 17. pszi: | 21 | 18. zárnyitás: | 8 |
19. vadászat: | 6 | 20. bányászat: | 20 | 21. úszás: | 11 |
22. főzés: | 4 | 23. csapatmunka: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), Pikolót (#7010) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 2 | lajhár csont (#236) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | zöld üveg (#82) |