Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. júl. 7. 9h:24' EZ A 314. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 315. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 170 1 | elmormolod a 170. varázslatot |
h 569 6 | használod az 569. tárgyat |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 82 158 | elmormolod a 82. varázslatot |
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kt 108 4 | elkészíted a 108. tárgyat (4 darabot) |
kf 107 108 | kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal |
kt 138 2 | elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot) |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! [+1% teo] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Magad mögé lököd a pitiáner Mnebolath trófeát, és kinyersz egy alkalmas Raia szent lovagja trófeát. 2 629 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 105, gyógyulás: 22, összesen: -83 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+1% teo] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a massza nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a massza förtelmes hasát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a massza a bal válladat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (4 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza tömpe orrát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza ollójával átnyisszantja a torkodat! (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 35 életpontot vesztettél.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 419, gyógyulás: 79, összesen: -340 ÉP}
151 | 152 | 153 | 154 | |
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[145,52] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy sérült drakolich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! [+3% teo] Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (21 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 81, gyógyulás: 12, összesen: -69 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 26 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 120 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 107, gyógyulás: 12, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [147,54] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor. {max. életpontja: 111-118.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! [+3% teo] Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem fejét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 2 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 160, gyógyulás: 33, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [148,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. (ld. enc.) {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 2 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 97, gyógyulás: 21, összesen: -76 ÉP}
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger bal oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 150, gyógyulás: 32, összesen: -118 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! [+2% teo] Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [150,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. (ld. enc.) {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner norpadolótika trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 2 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 153, gyógyulás: 32, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [151,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
ef 10 519 | energia fejlesztése 10 |
kt 392 | elkészíted a 392. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: szk 360 361 768 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
* 3. BP: bb 70 85 152 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
SÚLYVÁLTOZTATÁS (24. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az alakváltás egyik sajnálatos korlátozása a súly: nem változhatsz át valamivé, ami sokkal nehezebb nálad. A súlyváltoztatás alakváltó képesség ezt a korlátot igyekszik átlépni, azzal, hogy teststruktúrád átalakításával, szabályozott sejtszaporítással, csonterősítéssel képes vagy testméretedet permanensen megváltoztatni! Ehhez az AV 24 <súly> parancsot kell kiadnod. Ha <súly> értéke 1-10, akkor ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-10 kg-mal szeretnéd megnövelni. Ha a <súly> 11-15, ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-5 kg-mal szeretnéd csökkenteni. Természetesen vannak korlátok, különösen a csökkentésnél, mint arra majd magad is rájössz. A súlyváltoztatás parancs 10 TVP-be és némi fájdalomba (ép veszteség) kerül. Az ép veszteség négyzetesen nő a változás mértékével. Ezenkívül a súlynöveléshez annyiszor 2 kaja kell, ahány kilóval növelni akarsz. |
Erő: | 39 (48) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 27 (36) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 29 (34) | Védekezés: | 34 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 31 (38) | Életpont: | 398/285 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 728/359 | Pénz: | 5445 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 18/11 | Pszi pont: | 124/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/17 | ökölvívás: | *19/102 (+8%) | szúrófegyverek: | 27/56 (+11%) |
vágófegyverek: | 17/50 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 12/43 (+4%) |
dobófegyverek: | 24/15 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
151,55 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 56, 59, 65, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/46 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 29/58 | 3. mászás: | 13/12 |
4. csapdakészítés: | 30/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 55/10 (+115%) |
7. titkosírás: | 3/69 | 8. felderítés: | 12/63 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 10/19 |
10. teológia: | 25/9 (+35%) | 11. taumaturgia: | 37/5 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 17/44 (+8%) | 14. harcművészetek: | 10/67 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 29/0 (+20%) | 17. pszi: | 12/15 (+55%) | 18. zárnyitás: | 8/56 |
19. vadászat: | 7/14 | 20. bányászat: | 30/68 | 21. úszás: | 15/12 |
22. főzés: | 10/93 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve) |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4 (limit: 516), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 241, a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 25 710. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 51 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 10 | arany pikkelyvért (#456) | 13 | tükörpáncél (#519) | 215 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 140 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 27 | esszenciakristály (#350) | 869 | jégszilánk (#1128) | 1433 | tükör (#43) | 3 | nyomkereső talizmán (#671) | 1870 | sárkánypikkely (#292) | 108 | gyógykenőcs (#313) | 310 | katonai kötszer (#1508) | 3440 | ugh méreg (#166) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 12 | mágusszelence (#1076) | 19 | térhajlító kavics (#1539) | 57 | őskristály-szilánk (#1525) | 51 | szent jogar (#150) | 510 | quwarg tojás (#360) | 508 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | bronz taider (#641) | 26475 | kaja (#2) | 2 | aranytű (#272) | 3 | ryuku sisak (#688) | 4 | Xanathal karkötője (#956) | 4 | ryuku mellvért (#689) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | pókkarmok (#886) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 1 | fejsze (#1240) | 1 | olló (#335) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 75 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 6 | madártoll (#112) | 1 | Martian tekercse (#569) | |||
2 | sünmedve tüske (#14) | 2 | ubuk tüske (#131) | 17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | gyöngymangó (#135) | 19 | kaja (#2) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) |
144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | |
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|